ΜΑΥΡΟΚΟΥΚΟΥΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΚΑ



Μάθατε φαντάζομαι οι περισσότεροι το τι δήλωσε χθες ο Μαυροκουκουλάκης στο αποχωρητήριο της Δαβάκη. Επειδή όμως σε λίγο καιρό αυτό παίζει να χαθεί και να μας ζητούν ''πρωτογενείς πηγές'' οι λαγοί, το βάζουμε εδώ για να μείνει. Hμέρα Τετάρτη, 1 το μεσημέρι, ραδιοφωνικός σταθμός SPORT-FM, 28 Νοεμβρίου 2012.
 
Δήλωση, η οποία δεν θα ηχήσει καλά στα αυτιά του κόσμου του Παναθηναϊκού έκανε ο επί σειρά ετών παράγοντας του «τριφυλλιού», Μάνος Μαυροκουκουλάκης. 
«Δεν υπήρξε καμία παράγκα. Δεν θέλω να απαντήσω. Εγώ τα του οίκου μου κρίνω», είπε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 σε ερώτηση του Τάσου Νικολογιάννη. 
«Ο Βαρδινογιάννης δεν ασχολήθηκε ποτέ με την διαιτησία», συμπλήρωσε ο Mr Manos, ενώ επιτέθηκε με βαριές εκφράσεις στο μέλος της Παναθηναϊκής Συμμαχίας, Δ. Βερβεσό. 
Ο κ. Μαυροκουκουλάκης βγήκε στον αέρα της πρώτης αθλητικής συχνότητας της χώρας για να απαντήσει σε δηλώσεις του μέλους της Παναθηναϊκής Συμμαχίας, κ. Βερβεσού. Ο τελευταίος είπε πως υπάρχει παράγκα στο ποδόσφαιρο και πως δεν είναι κάτι περίεργο, αφού και παλιότερα, επί εποχής Βαρδινογιάννη υπήρχε. Ο παλιός παράγοντας του «τριφυλλιού» θίχτηκε και βγήκε στους Αντώνη Καρπετόπουλο και Αντώνη Πανούτσο να δώσει απαντήσεις. 
«Σας παρακαλώ, μην υποβαθμίζετε αυτά που δήλωσε ο Βερβεσός. Δεν χρειάζεται να το κάνουμε… πασαληψατέρ. Είναι διακεκριμένος δικηγόρος. Προσεκτικά να μιλήσουμε λοιπόν. Σε ότι αφορά εμένα, εγώ υπηρέτησα τον σύλλογο για 20-22 χρόνια. Ως αντιπρόεδρος και ως διευθύνων σύμβουλος. Μετά τον επαγγελματικό αθλητισμό του 79’, να ξέρετε, πως ο κύριος Βαρδής Βαρδινογιάννης στα εβδομαδιαία μίτινγκ που κάναμε, όταν εμείς φοβόμασταν την διαιτησία, μας απαντούσε επί λέξει: “Να κάνετε την καλύτερη ομάδα παιδιά. Να βάζετε 4 και να σας ακυρώνουν τα 2”. Δεν αλλάζω ούτε λέξη. Πάντα έλεγα το ίδιο. Όσιμ, Ρότσα, Γαλάκος, Ζάετς, Δανιήλ. 
Από εκεί και πέρα, στην ολιγόμηνη περίοδο που συνεργάστηκα με τον Βγενόπουλο, και όταν τον πίεζα να πάρει το πλειοψηφικό πακέτο, μου έλεγε. “Μάνο, εγώ στο πρωτάθλημα, τι προστασία θα έχω για το ευ αγωνίζεσθαι. Εγώ αυτά ξέρω. Οπότε, λοιπον, ο Βερβεσος που βγήκε και είπε αυτά τα πράγματα χτες για την εποχή Βαρδινογιάννη, μπορεί να πάει στο διάολο και ακόμη παραπέρα. Και να μάθει να διοικεί κι ας μην ξέρει να δένει τα παπούτσια του. Δεν επιτρέπεται να μιλάει για νεκρούς και να σπιλώνει μνήμες χωρίς να ξέρει». 
-Πανούτσος: Ας πούμε ότι ο Κόκκαλης έχει επηρεάσει διαιτητές… Πως υπάρχει μια υπόνοια. 
-Μαυροκουκουλάκης: «Εγώ δεν θα πω αυτό». 
-Πανούτσος: «Υπάρχει κάποιος που έχει αντίρρηση πως ο Κόκκαλης έχει ασχοληθεί με την διαιτησία; 
-Μαυροκουκουλάκης: «Δεν θα απαντήσω. Εγώ μιλάω για προσωπικό επίπεδο» 
-Νικολογιάννης: Κύριε Μαυροκουκουλάκη, να κάνω κι εγώ μια ερώτηση μιας και είστε παράγοντας που υπηρέτησε τον Παναθηναϊκό. Δέχεστε πως από το 1996 και μετά υπήρχε παράγκα στο ελληνικό ποδόσφαιρο που βοήθησε τον Ολυμπιακό να παίρνει πρωταθλήματα; 
-Μαυροκουκουλάκης: «Εγώ δεν δέχομαι καμία παράγκα» 
-Νικολογιάννης: «Ε μα δεν είναι δυνατόν αυτό το πράγμα». 
-Καρπετόπουλος: «Κάτσε ρε Τάσο, ότι θέλεις εσύ θα πει ο άνθρωπος ή ότι θέλει αυτός. Ας πει ότι την δέχεται την παράγκα να μεινουμε όλοι ευχαριστημένοι»; 
-Μαυροκουκουλάκης: «Εγώ δεν είμαι επιπέδου παράγκας». 
-Νικολογιάννης: «Ευνοια για τον Ολυμπιακό δεν υπήρξε κύριε Μαυροκουκουλάκη»; 
-Μαυροκουκουλάκης: «Δεν με ενδιαφέρει αν υπήρξε. Δεν απαντάω. Στον κύριο Πανούτσο περνάει η ραδιοφωνική μαγκιά κύριε Νικολογιάννη; Δεν περνάει γιατί ξέρει πώς να φερθεί. Δεν θέλω να απαντήσω με ένα ναι ή με ένα όχι. Εγώ τα του οίκου μου κρίνω», είπε το παλιό στέλεχος της διοίκησης του Παναθηναϊκού, αφήνοντας ερωτηματικά αναφορικά με την άποψη του, αφού υπάρχει διάχυτη η πεποίθηση πως η «Παράγκα του Θωμά» υπήρξε… 
-Νικολογιάννης: «Εγώ ξέρω μάρτυρες όμως, που εσείς αναφέρατε προηγουμένως, όπως ο κύριος Δανιήλ, που έλεγε πως με την παράγκα δεν πρόκειται να πάμε μπροστά και να προχωρήσουμε και στις συζητήσεις αυτές, σαν διοικητικό στέλεχος ήσασταν παρών»... 
-Μαυροκουκουλάκης: «Οχι, όχι, δεν ισχύει. Πιο σιγά. Αυτό είναι υπερβολή». 
 
Σημειώνουμε τις απεγνωσμένες προσπάθειες του κυρ Τάσου μας aka Τάσαρου Νικολογιάννη να βγάλει από μέσα από το Μαυροκουκουλάκη το ότι υπήρξε παράγκα, όπως και την εντύπωση του ρεπόρτερ του αποχωρητηρίου της Δαβάκη, Αλέξη Παπαχρήστου, πως ''είναι διάχυτη η πεποίθηση πως υπήρξε παράγκα''. Βάζουμε την πηγή της είδησης, τη σελίδα του σταθμού όπου δηλώθηκαν αυτά.
 
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΕΠΙ ΣΙΕΡΑ ΕΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩΝ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ, ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ. ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΛΑΓΟΙ. ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΥΤΑ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΠΕΛΠΙΔΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΑΣ.
 
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 29-11-2012
 
 
Περαστικά και ΒΙΞ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΙΜΑ, επιδοτούμενοι λαγοί.

Σχόλια

Εικόνα red apple

Καλώς το παιδί από τας Αθήνας!

Αδελφέ πρόσεξες τί έγραψες;

Από τη μια αναφέρεσαι στο οφσάιντ του Σισέ και στο ύστερα από δύο λεπτά γκολ του Μήτρογλου και αφαιρείς από το σκεπτικό σου αυτό που σου έγραψε ο Σάββας. Πριν από το καθαρό γκολ του Κατσουράνη προηγήθηκαν δύο ανύπαρκτα κόρνερ!
Αντιλαμβάνεσαι την αστειότητα του επιχειρήματος οτι ο Καλόπουλος και οι βοηθοί έσφαξαν τον Ολυμπιακό;
Βρε Αθηναίε, αν ήταν όπως τα λέτε, θα είχε δώσει το φάουλ στον Μέλμπεργκ και το άουτ και φάση Κατσουράνη δεν θα είχε υπάρξει...

Κοίταξε... Εμείς, σαν Ολυμπιακός έχουμε βιώσει αμέτρητες πραγματικές σφαγές στην εννιαετία που εσείς ονομάσατε ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ με σωρεία ανεκδότων για το τί δεν έχει δει ένα δεκάχρονο παιδί κοκ!

Σφαγές σε ντέρμπι μιλάμε... ΣΦΑΓΕΣ. Και πολλές χρονιές, με εξαιρετικές ομάδες και παίκτες. την Ριζούπολη που μας τα έχετε πρήξει, η πραγματική ομάδα μπαίνει μέσα και παίρνειτο αποτέλεσμα που θέλει καθότι ό,τι κι αν συνέβη στη φυσούνα δεν επηρρεάζει το ηθικό του παιχταρά και της ομαδάρας. Άλλωτσε, καθόλη τη διάρκεια του αγώνα δεν συνέβη το παραμικρό. Δεν έπεσε ούτε σακούλα πασατέμπος, ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ , βέβαια...
Επομένως, αφήστε τα αυτά και κοιτάξτε τη μαύρη καταιγίδα που σας δέρνει και δεν σας αφήνει να σηκώσετε κεφάλι...

Θυμάσαι πόσες φορές και σε πόσα γήπεδα δεν έχει αντιμετωπίσει ο Ολυμπιακός ατμόσφαιρα τρομοκρατίας, αλλά πραγματικής τρομοκρατίας που συνεχιζόταν και στη διάρκεια του αγώνα; Που έφευγαν τα καδρόνια, οι πέτρες και οι οπαδοί έκοβαν βόλτες στη γραμμή του άουτ;
Μήπως θυμάσαι, επίσης, τί αποτελέσ,ματα πήρε ο Ολυμπιακός σε αυτές τις έδρες-κολαστήρια;
Πού έχεις αντιμετωπίσει ΕΣΥ, ως Παναθηναϊκός τέτοια κόλαση;
ΠΟΥΘΕΝΑ.
Και σου έμεινε να θυμάσαι την Ριζούπολη...

Άσε αδελφέ... τζάμπα κόπος

Εικόνα dion

Αυτά που λέει ο κύριος Μάνος είναι τελείως ασαφή? Τί λέτε ρε παιδιά, έχει τέτοιες παρενέργειες το βιξ? Άπαπαπα...

Εικόνα ΑΒΒΑ ΚΟΟΥΤΣ

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ''ΠΡΑΣΙΝΟ'' ΠΑΛΙΚΑΡΑΚΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΟΥ.
ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΟΠΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ....
ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΕΣ ΣΤΟ ΣΑΙΤ.....

Εικόνα Εν Αθήναις

Αν θεωρείται απόδειξη αυτό που είπε ο Μαυροκουκουλάκης (του οποίου τα αόριστα λόγια τα τραβήξατε από τα μαλλιά, άλλα εννούσε ο Μάνος), τότε τα λόγια του Καστίγιο ή του Σόλιντ, ή ακόμα και του Ριβάλντο, τί πρέπει να θεωρούνται;

Διάβάστε και το άρθρο του Νικολακόπουλου χθες στο Gazzetta. Παραδέχεται ξεκάθαρα στον επίλογο πως ο Θωμάς βοήθησε πολύ στις κατακτήσεις τίτλων της ομάδας σας...

Κάτι κασέτες που έχει βγάλει ο Θωμαίδης προφανώς τις έχετε ξεχάσει ή άλλα ακούσατε εσείς ή άλλα εμείς;

Αφού τα ξέρετε και μεταξύ σας και τα λέτε, ποιον πάτε να πείσετε;

«Καλά τους κάνει ο Μαρινάκης» λέτε και το πιστεύετε.

Και ποια βιξ; Σανό πουλάτε, όχι βιξ...

Εικόνα savvas gridlock

Το τι λέει και γράφει ο συγκεκριμένος ΑΡΔ δεν με αφορά καθόλου φίλε. Αν εσύ θεωρείς πως ''όλοι οι γαύροι έχουν για θεό το Νικολακόπουλο και ασπάζονται όσα λέει'', είναι δικό σου θέμα. Ειδικά ο συγκεκριμένος έχει κάνει μεγαλύτερο κακό στον Ολυμπιακό από όσο έχουν καταφέρει δεκάδες παράγοντες και αβανταδόροι πληρωμένοι δημοσιογράφοι της δικής σου ομάδας.

Εικόνα Hank

Ωπ, νάτος πάλι.

Μας εγκαλείς επειδή χρησιμοποιύμε ως επιχείρημα αυτα που είπε ο Μαυροσκούφης, τη στιγμή που όλο το ζελέδικο συμπαν έχει κάνει σημαία του ουσιαστικά τον Αλέξη τον Κουγια (αυτον ντε, που περιέφερε τα άιματά του απο το δεκάποντο της Βατίδου απο κανάλι σε κανάλι), αυτο το μνημείο αναξιοπιστίας και φαφλαταδισμού;;;

Και μάλιστα αυτόν που, όχι πριν πολύ καιρό, εσείς οι ίδιοι απαξιούσατε και βρίζατε;

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/121129/olympiakos-panaxaiki-...

Για δες εδω το κομμάτι που αφορά την Ελένη Λουκά του ποδοσφαιρικού βίου της χώρας.

Οχι, εγω δε λέω πάντως "καλα τους κάνει ο Μαρινάκης". Λέω "και λίγα τους κάνει ο Μαρινάκης".

Σανό; μη λες τετοια όταν έχεις την αλογοτροφή για σημα.
Ρε συ, αμα σε άλλον λαό, για να μην πάμε στο παρελθόν, είχαν τον Γιάννη τον Τουίτερ για ηγέτη, θα χαν αυτοκτονήσει ομαδικώς. Οχι θα περίμεναν ξελιγωμένοι για κάθε νέο τιτιβισμα του Γιαννάκη.

Αμα δεν απαντήσεις, θα θεωρήσω ότι σου έκοψε η ΔΕΗ το ρεύμα λόγω χρεών.

Εικόνα Εν Αθήναις

Ακριβή η τανάπου η ΔΕΗ, αλλά δόξα τω Θεώ, ακόμα αντέχω να την πληρώνω.

Νομίζω πως ο Νικολακόπουλος απαντάει σε όλα με το χθεσινό του άρθρο στο gazzetta.

«Τα έκανε και με το Θωμά» είπε.

Ώπα, δηλαδή τα πρωταθλήματα και τα κύπελλα δεν τα κέρδιζε μόνο το καλό ρόστερ;

ΥΓ. Τον Κούγια τον θεωρώ μεγαλύτερο λαμόγιο από πολλά άλλα, ποσώς με ενδιαφέρει τί λέει.

Εικόνα dono

Δεν σε ενδιαφέρει ο Αλέξης;;; Αφού τα δικά του λεγόμενα χρησιμοποιείς για την προπαγάνδα σου... Αλλά είναι καλός όταν μιλάει για τον ΜΑΡΙΝΑΚΗ και τον ΘΡΥΛΟ, αλλά είναι καταγκιόζης για όλα τα άλλα... Ωραία λογική ή μάλλον βολικός παραλογισμός

Εικόνα ΑΒΒΑ ΚΟΟΥΤΣ

Γράφεις
''Κάτι κασέτες που έχει βγάλει ο Θωμαίδης προφανώς τις έχετε ξεχάσει ή άλλα ακούσατε εσείς ή άλλα εμείς;
Σε προκαλώ να μας πεις τι ακριβώς άκουσες εσύ στις κασέτες που ενοχοποιεί τον Ολυμπιακό?
Γράψε τα εδώ μέσα... μετέφερε με κοπυ πειστ να τα διαβάσουμε κ εμείς. Να δούμε βρε παιδί μου ποια είναι αυτά τα στοιχεία που εμείς οι γαύροι έχουμε ξεχάσει και είναι διαφορετικά από αυτά που εσύ θυμάσαι....
Εννοεις την καραμέλα για τις ΠΑΡΑΓΚΕΣ? Οκ ας πούμε λίγα λόγια κ για αυτές.....

Λοιπόν ''ΠΑΡΑΓΚΑ 1''...

Προέκυψε από στοιχεία της ΚΥΠ,που τα διαχειρίστηκαν οι ''έντιμοι'' δημοσιογράφοι Τριανταφυλλόπουλος-Θωμαίδης.
Για τον Ολυμπιακό όμως δεν προέκυψε το παραμικρό ενοχοποιητικό στοιχείο.
Τι θα πει ''στοιχείο''? Θα πει συγκεκριμένη καταγγελία.Π.χ. στο τάδε ματς,ο δείνα παράγοντας έκανε αυτό και αυτό.
Υπήρξαν τέτοιου είδους στοιχεία από τις κασέτες του Μάκη? Ναι,υπήρξαν. Για ποια ομάδα? Για τη δική σου.
Ο τότε αντιπρόεδρος της ομάδας σου,ο Μάρης, προσπάθησε και πέτυχε να πάρουν κάρτα οι Αμπονσά-Ουντέζε του ΠΑΟΚ στο Ηράκλειο,ώστε να μην παίξουν στο πολύ κρίσιμο ντέρμπυ ΠΑΟ-ΠΑΟΚ του 2001 για τη δεύτερη θέση,που έληξε με πάρτι των επιθετικών σου στην αντίπαλη άμυνα.
Αυτή,ήταν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ καταγγελία,που θα έπρεπε να σε οδηγήσει στη Β' Εθνική.
Επειδή μετά έρχονταν κι άλλα τέτοια στοιχεία,οι κασέτες θάφτηκαν.
Αν δεν ισχύουν όσα λέω,ας βγάλει ο Μάκης τώρα ΟΛΕΣ τις κασέτες που έχει στα χέρια του.Ο ίδιος ομολογεί πως δεν έβγαλε όλα όσα είχε. Εγώ ποντάρω στο ότι υπάρχουν κι άλλα ενοχοποιητικά στοιχεία εις βάρος του ΠΑΟ.
Εσύ πού ποντάρεις?

Πάμε τώρα στην ''ΠΑΡΑΓΚΑ 2''...

Κανένα συγκεκριμένο ενοχοποιητικό στοιχείο όχι μόνο για εμάς,αλλά ακόμη και για το Βόλο και την Καβάλα. Κανένας παράγοντας δεν προσπάθησε να δωροδοκήσει σε συγκεκριμένο ματς αντίπαλο παίκτη ή διαιτητή,κανένας παράγοντας δεν φαίνεται να προσπαθεί να στήσει παιχνίδι με άλλους για το στοίχημα.
Ακόμη και η σοφιστεία του Κούγια και του Πηλαδάκη,''μα δεν τιμωρούμε μόνο πράξεις,αλλά προθέσεις,οπότε το ότι κάποιος ΗΘΕΛΕ να στήσει,αλλά δεν το έκανε τελικά,θα πρέπει να θεωρηθεί στοιχείο'',είναι κουκούλωμα της ουσίας.
Σε ποιο συγκεκριμένο ματς επεχείρησε κάποιος παράγοντας του Ολυμπιακού,του Βόλου ή της Καβάλας να δωροδοκήσει ή να στήσει για το στοίχημα ένα αποτέλεσμα?
Υπάρχουν βάσει των κασετών τέτοιου είδους στοιχεία? Ναι. Υπάρχουν για τον ΟΦΗ,την ομάδα του ΠΑ.ΣΟ.Κ. δηλαδή από το Ηράκλειο-πώς υπάρχουν η Ντυνάμο και η ΤΣΣΚΑ σε άλλα κράτη,που ανήκουν σε αστυνομία και στρατό?Έτσι εμείς έχουμε την ομάδα του ΠΑ.ΣΟ.Κ.,τον ''έντιμο'' ΟΦΗ-,όπου ο φερόμενος αφανής ιδιοκτήτης της,φέρεται να έστησε ματς.
Εδώ τα στοιχεία δεν είναι ξεκάθαρα,γιατί στο δικαστήριο θα ισχυριστεί ο Μαχλάς ''μα ο Νύκταρης δεν έχει σχέση με τον ΟΦΗ επίσημα''.
Αντίθετα,στην περίπτωση της Παναχαικής,υπάρχουν ξεκάθαρα στοιχεία. Ο πρώην υπάλληλος του Κούγια στην ΠΑΕ Παναχαική,λέει ότι ο Κούγιας του έδωσε λεφτά για να δωροδοκήσει τη Χερσόνησο.
Αυτό θα έπρεπε πρωτόδικα να οδηγήσει σε υποβιβασμό την Παναχαΐκή και σε προφυλάκιση του Κούγια.
Τι έγινε από τα 2? Τίποτε. Γιατί? Επειδή η ''έντιμη'' δικαστική λειτουργός,που ''έβαλε τα γυαλιά στους άνδρες'',έβαλε σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων τον Κούγια. Έτσι απονέμεται η δικαιοσύνη αν είσαι ''έντιμος''.

Περιμένω τα στοιχεία σου να τα συζητήσουμε όμορφα και πολιτισμένα πάντα.

Εικόνα Gavrontas

Eγω ξέρω ότι δύο ομαδάρες, απ τις καλύτερες επαρχιακές που έπαιξαν ποτέ μπάλα στην Α' Εθνική, ο Βόλος και η Καβάλα, και οι οποίες τον γλέντησαν αρκούντως το ζελέ, μετά εξαφανίστηκαν από προσωπου γης.
Αυτό ξερω εγω.

Εικόνα dono

Για τι στοιχεία και πολιτισμούς μιλάς ρε κόουτς; Για ζέλες μιλάμε...
Πότε ενήργησαν έτσι απο την ημερομηνία ίδρυσής τους για να το κάνουν τώρα;
Το παλικάρι δεν μιλά με στοιχεία... Απλά αναπαράγει την αίσθηση, την εντύπωση, την φημολογία, αλλά και βέβαια αναμασά ότι λέγεται από τους δημοσιογράφους (επιπέδου τάσσαρου, γκόρτσου, γεωργίου, κτλ) σε καφενειακό επίπεδο.
Αυτά που του γράφεις δεν τα καταλαβαίνει και για να σου απαντήσει περιμένει το επίσημο tweet tou johny του αδέκαστου για να ενημερωθεί.

Εικόνα dono

Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι, το μόνο σίγουρο είναι ότι είσαι λαγός και με μνήμη χρυσόψαρου!!!!
Παράγκα αγαπητέ υπάρχει όταν έχεις το καλύτερο ρόστερ και ομάδα και ως δια μαγείας να μην παίρνεις το πρωτάθλημα για συνεχόμενα έτη!!
Παράγκα υπάρχει όταν στερούν εξωγενείς παράγοντες το τίτλο και εσύ τερματίζεις δεύτερος, κάτι που η ομάδα σου δεν έχει καταφέρει παρά ελάχιστες χρονιές στα τελευταία 16 χρόνια κτλ κτλ κτλ
Στις κασέτες δεν ακούς τίποτα από τον ΜΑΡΙΝΑΚΗ για την παράγκα που αναφέρεσαι πλην του περιβόητου "τους ... αγαπήσαμε στο 91 μια φορά και εμείς". Καταλαβαίνω ότι σας πονάει... Αλήθεια αυτός που μιλάει στις κασέτες για τον Δαλούκα δεν είναι ο Πατέρας;;; Ο ψιλός Σισέ δεν είναι αποδεδειγμένα μέλος της παναθηναικής οικογένειας;;; Υπάρχει κανένα απτό στοιχείο στις περιβόητες κασέτες που ενοχοποιεί τον Μαρινάκη πλην από λεγόμενα του Μπέου (που για οτιδήποτε άλλο είναι αναξιόπιστος αλλά όταν λέει κάτι για ΜΑΡΙΝΑΚΗ είναι αξιόπιστος μάρτυρας κατηγορίας);;;;;
Είσασταν, είστε και θα είστε το χειρότερο είδος οπαδών, διοίκησης και γενικότερα ομάδας που υπάρχει παγκοσμίως!!!
Τελικά έχεις δίκιο.. Δεν χρείζεστε ΒΙΞ γιατί μαλλον σας αρέσει...

Εικόνα Εν Αθήναις

Καλώς σας βρήκα.

Παράγκα σημαίνει να παίρνεις 13/15 πρωταθλήματα (και μην αναφέρεις ως αντι-παράδειγμα τον μπασκετικό Παναθηναϊκό που έχει σαρώσει τις ευρω-κούπες,την ίδια ώρα που εσείς στο ποδόσφαιρο έχετε ρεκόρ αποκλεισμών από το Τσάμπιονς Λιγκ),παράγκα σημαίνει να σου ακυρώνεται γκολ όταν σε καλύπτουν 4 αμυντικοί,παράγκα σημαίνει «ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να κερδάνε κι άλλοι να πα να...».

Στη «δική μας παράγκα» πήραν πρωτάθλημα η Λάρισα, ο ΠΑΟΚ, η ΑΕΚ, κι εσείς. Ωραία παράγκα.
Ερχόσασταν στο ΟΑΚΑ και ο Κουκούλας σας χάριζε πέναλτυ και προκρίσεις (1990 και 1992).

Και καταντάει γραφικό να μιλάτε αναπόδεικτα για «άνοιγμα ποδιών» άλλων ομάδων σε εμάς όταν
παλιοί σας ή μετέπειτα ποδοσφαιριστές σας πετύχαιναν αυτογκόλ, δέχονταν κόκκινες κάρτες ή έκαναν πέναλτυ όταν αγωνίζονταν απέναντι σας, την ίδια στιγμή που οι αντίστοιχοι δικοί μας μας στερούσαν συνεχώς βαθμούς με τέρματα τους (Λυμπερόπουλος, Φραντζέσκος κ.α.)

Μιλάτε για «άνοιγμα ποδιών» όταν ανοίξατε τα πόδια (και χωρίς δωροδοκία) στην ΑΕΚ το 1993, για να μην ποάρουμε το πρωτάθλημα, όταν εμείς το 1983 κερδίζαμε τη Λάρισα και στην ουσία σας χαρίζαμε τον τίτλο.

Μιλάτε για άνοιγμα ποδιών και ξεχνάτε το 3-2 στη Λιβαδειά, το 0-1 με την Κέρκυρα, το 0-1 με τη Λάρισα κια άλλα πολλά.

Το 1999 θα μπορούσαμε να κάνουμε το ίδιο στην Καισαριανή αλλά αν και αδιάφοροι κερδίσαμε τον Εθνικό Αστέρα του Λιβαθηνόύ και τον ρίξαμε στην κατηγορία.

Ο Πατέρας δεν έχτισε καμία παράγκα. Τη δική σας προσπάθησε να διαλύσει.

Δες πόσα πέναλτυ και πόσες κερδισμένες κάρτες έχουμε εμείς και εσείς, από το 1997 και ύστερα.
Αλλά και πριν το 1996, όταν υπερτερούσαμε σε τίτλους, παρόλο που είχαμε συνολικά καλύτερη επίθεση από εσάς, είχαμε κερδίσει λιγότερα πέναλτυ. Πώς το εξηγείς αυτό;

Εικόνα savvas gridlock

α) Στα βιντεάκια που έχουμε βάλει για την παράγκα, όλα από το 1996 και μετά, δεν έχεις δει καμία εύνοια προς την ομάδα σου?

β) Ο Κουκούλας αμέσως μετά το παιχνίδι που λες έδωσε συνέντευξη στα ΝΕΑ και δήλωσε Παναθηναικός και Νεοδημοκράτης, επειδή ο ''καπετάνιος'' φώναζε κατά της ΝΔ. Θα τα βάλουμε αναλυτικά εδώ, σε ξεχωριστή ανάρτηση για το παιχνίδι. Και τη φάση που λες, πολύ θα ήθελα να την δω αν είναι πέναλτυ. Σε όσα βίντεο έχω δει, δεν βλέπω καλά καλά το τι γίνεται. Άσε το πώς έχει εντυπωθεί σε εμένα κι εσένα το σκηνικό, γιατί η μνήμη παίζει μυστήρια παιχνίδια. Για τη φάση σε βίντεο μιλάω, ''αντικειμενικά''.

γ) Θεωρείς γραφικό δηλαδή το να παίρνει Κύπελλο ο ΟΦΗ το 1987, να μπουκάρει ο ''καπετάνιος'' στα αποδυτήρια της ομάδας του ΟΦΗ, να αγκαλιάζει το Κύπελλο, να βγαίνει φωτό με αυτό και να δηλώνει μετά το ματς ο Μυριοκεφαλιτάκης ότι ''δεν με νοιάζει πώς θα το πάρουν όλοι, εγώ τα λέω στα ίσια, αυτή η κούπα ανήκει στους Βαρδινογιάννηδες''? Θεωρείς γραφικό το ότι το ''Θεόδωρος Βαρδινογιάννης'' είναι το όνομα στο γήπεδο του ΟΦΗ? Φαντάζεσαι αντίστοιχα σκηνικά με Κόκκαλη και Μαρινάκη?

δ) Εμείς κάτσαμε και χάσαμε στα ματς που λες για να βοηθήσουμε άλλους. Παράδειγμα ομάδων που έκατσαν και χάσανε ΜΕ ΕΜΑΣ και λίγα ματς μετά πήρανε από αλλού τους βαθμούς, έχεις να μας πεις? Μήπως θυμάσαι το 2004, που όλες οι ομάδες που αντιμετώπιζε ο ΠΑΟ πηγαίνανε και κερδίζανε μέσα στην έδρα της Ξάνθης, που ακολουθούσε το πρόγραμμα της ομάδας σου? Του Πανόπουλου την Ξάνθη λέω, αυτού που ήταν κολλητός με τον ''καπετάνιο'' μέχρι και το 1996 και τα ξαναβρήκανε από το 2003. Σωστά?

ε) Θα δεις ειδική ανάρτηση με το πόσες φορές άνοιξε και ο ΠΑΟ τα πόδια. Ξεκίνα από το 1968, με τον Πανσερραικό του σερραικής καταγωγής Κίτσιου, που πήρε ''αντρίκειο'' διπλό στη Λεωφόρο.

στ) Περί ''παράγκας'', αν δεν σου αρκούν τα βιντεάκια, μπορείς να δεις τα μπάτζετ.

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/120628/pos-ta-pairnei-o-olym...

Επίσημα έγγραφα, ισολογισμοί δημοσιευμένοι σε ΦΕΚ, έτσι? Αν έχεις να πεις κάτι επ'αυτών, ευχαρίστως. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ για εμάς. Αναλυτικά και με στοιχεία, όπως πάντοτε εδώ μέσα.

Εικόνα Εν Αθήναις

Α.Δεν είπα ποτέ, ούτε πρόκειται να πω πως ο Παναθηναϊκός δεν ευνοήθηκε κατά καιρούς από τη διαιτησία. Αυτό συμβαίνει πάντα, σε όλες τις χώρες, με όλες τις μεγάλες ομάδες. Με εσάς όμως έχει παραγίνει το κακό.
Κι αν δε δέχεσαι την άποψη μου, όπως ίσως κι εγώ δε δέχομαι τη δική σου, τότε μπορώ άνετα να σου παραθέσω αριθμούς (πέναλτυ, κόκκινες κάρτες, κίτρινες κάρτες)που αποδεικνύουν πως σε σχέση με εμάς έχει δεχθεί απείρως μεγαλύτερη εύνοια. Και όχι μόνο σε μία ή δύο περιόδους, αλλά σε ολόκληρη την Ιστορία.

Β. Κουκούλας... Εκτός από το 1-1 του 1992, δες και το 3-3 του 1990, πάλι στο Κύπελλο και το πόσο σας ευνόησε (υπάρχει στο youtube σχετικό βίντεο). Δε πα να ήταν και Παναθηναϊκός (όντως ήταν). Σκέψου εάν μας έπαιζαν έτσι οι Παναθηναϊκοί διαιτητές τί γινόταν με τους άλλους που δεν ήταν Παναθηναϊκοί. Αν και η αγαπημένη ομάδα όλων σχεδόν των διαιτητών είναι το...χρήμα.

Γ. Απαντάω λίγο πιο κάτω στα περί ΟΦΗ. Τουλάχιστον ο ΟΦΗ, για να αποτινάξει πολλές φορές τη «ρετσινιά» της θυγατρικής, έπαιζε ενίοτε πολύ πιο παθιασμένα από όσο έπρεπε. Απάντησε μου τώρα αν θες γιατί ο Πλατανιάς ξεχρέωσε όλους τους τιμωρημένους παίκτες του στο παιχνίδι εναντίον σας. Και όχι μόνο αυτός.
Μήπως θυμάσαι το παιχνίδι Ολ.Βόλου-Ολ.Πειραιώς 0-1 πέρυσι και τις αγκαλίτσες και φιλάκια των Μπέου-Μαρινάκη οι οποίοι μιλούσαν για «παιχνίδι-γιορτή»;

Δ. Να σαι καλά που το είπες κι αυτό! Σε ευχαριστώ που το παραδέχθηκες πως «κάτσατε και χάσατε» αρκετές φορές. Με σένα θα συζητώ μόνο από δω και πέρα,και δε στο λέω ειρωνικά. Σέβομαι το ότι εσύ τουλάχιστον την ψάχνεις τη δουλειά, κάνεις έρευνα και μιλάς με στοιχεία. Με αυτόν τον «γάβρο» ναι, μπορώ να μιλάω (και να διαφωνώ εννοείται) με επιχειρήματα και όχι «τσιτάτα» και παραληρήματα οπαδισμού.

Ε. Θα περιμένω...

ΣΤ. Να υποθέσω πως κάτι αντίστοιχο ισχύει και στο μπάσκετ, όπου -σχεδόν- πάντα είχαμε το μεγαλύτερο μπάτζετ; Ναι, με τη διαφορά, πως στο μπάσκετ φανερώναμε την ανωτερότητα μας και στην Ευρώπη, όταν όμως εσείς στην μπάλα διαχρονικά είστε πίσω σε όλες τις στατιστικές κατηγορίες και στις διακρίσεις στα ευρωπαϊκά κύπελλα από ότι εμείς. Λέω ψέματα;
Πώς γίνεται να έχετε διπλάσιους τίτλους αλλά λιγότερες νίκες και 19 λιγότερες προκρίσεις σε ολόκληρη την ιστορία των Ευρωπαϊκών Κυπέλλων από ότι ο Παναθηναϊκός;

Και εννοείται, πως εάν είχαμε κι εμείς σίγουρο κάθε χρόνο το πρωτάθλημα και κατ' επέκτασιν τη συμμετοχή στους ομίλους, θα είχαμε πολλές φορές ψηλότερο μπάτζετ.

Εικόνα savvas gridlock

Γ. Ο Πλατανιάς, όπως και όλες οι ομάδες, κοιτάζουν το καλό τους. Ξέρουν ότι αγωνιστικά δεν έχουν τύχη στο Καραισκάκη και επιλέγουν εκεί να εκτίσουν τιμωρία κάποιοι παίκτες τους, ώστε σε άλλα ματς που μπορούν να πάρουν βαθμούς, να είναι πλήρεις. Στο παιχνίδι που λες, στο Βόλο, ήμουν μέσα και είδα στο πρώτο ημίχρονο το Βόλο να χάνει πάρα πολλές ευκαιρίες. Στο δεύτερο έκατσε, όπως είχε κάτσει και την αμέσως προηγούμενη αγωνιστική που είχε χάσει 0-3 από τον ΠΑΟΚ. Επίσης, αφού θες και φωτογραφίες Μαρινάκη με Μπέο, μπορώ κι εγώ να βρω φωτογραφίες που ήταν αγκαλιά στα επίσημα του ΟΑΚΑ Μπέος-Πατέρας. Σωστά?

ΣΤ. ΟΧΙ, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Θα βάλουμε αναλυτικά τα μπάτζετ του μπάσκετ, αλλά να σου πω ότι από το 1998 και μετά που υπάρχουν ΚΑΕ και όχι ΤΑΚ, τις μισές χρονιές είχε μεγαλύτερο μπάτζετ ο ένας και τις άλλες μισές ο άλλος. Τη σεζόν 1998-99 και τη σεζόν 2009-10 είχαμε μιάμιση φορά υψηλότερο μπάτζετ για παράδειγμα, αλλά ο πρωταθλητής ήταν άλλος, δίκαια κατά την γνώμη μου την πρώτη, αλλά ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΦΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ στη δεύτερη.

Για την Ευρώπη και το ποιος είναι το πιο πετυχημένος, θα σου πω πως το ότι προηγείται ο ΠΑΟ σε νίκες έχει να κάνει καθαρά με συγκυρίες και το ίδιο θα έλεγα αν εμείς ήμασταν από πάνω. Είμαστε χωριό έξω ως χώρα και το τι θα κάνουμε εξαρτάται από το πώς θα βρούμε ομάδες από άλλα προηγμένα πρωταθλήματα. Κατά κανόνα αυτό. Είναι σαν να με ρωτάς ''ποια είναι μεγαλύτερη ομάδα, ο Εργοτέλης ή η Νίκη Βόλου?''. Ε, δεν ξέρω, τι να σου πω. Κάπως έτσι μας βλέπουν και έξω και όσο πιθανό είναι να κάνει κάποια διάκριση ο Εργοτέλης ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ στην Ελλάδα, αυτό ισχύει και για τη Νίκη Βόλου, άσχετα με το ποια ομάδα είναι ''καλύτερη και μεγαλύτερη ιστορικά''.

Δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ το ο,τιδήποτε ισχύει, ακόμη και στραβό να είναι για τον ΘΡΥΛΟ. Ελπίζω το ίδιο να κάνεις κι εσύ και όλοι γενικά, ώστε να βγάζουμε και τη σούμα για το ισχύει γενικά σε κάθε περίπτωση. Πεντακάθαρα σωματεία δεν υπάρχουν, ούτε θα υπάρξουν στο μέλλον, αλλά μετράει ο κανόνας και η πλειοψηφία των περιπτώσεων, όταν εξετάζεις την ιστορία τους.

Εικόνα Εν Αθήναις

Γ. Έκανε ευκαιρίες ο Βόλος, αλλά...0-1 τελικό. Επίσης, γιατί ο Πλατανιάς να μην παλέψει το ματς στο Καραϊσκάκη δηλαδή;;; Αυτά τα παιχνίδια δεν είναι που γράφουν ιστορία για μια μικρή ομάδα; Ήμαρτον!
Τί λες ρε συ Σάββα; Δηλαδή έτσι θα γίνεται πλέον; Όλα τα παιχνίδια σας θα είναι φιλικά και με εμάς θα ξεσκίζονται;;;

ΣΤ. Ό,τι μπάτζετ και αν είχατε, εμείς είχαμε Ομπράντοβιτς. Απλά. Ο Παναθηναϊκός της περιόδου 2000-2011 είναι η μεγαλύτερη ομάδα που πέρασε ποτέ από την Ευρώπη. Και το 2010 τί έγινε και διαμαρτύρεσαι; Για ποια σφαγή μιλάς; 14 πόντους μπροστά ήσουν και έχασες; Κάτι βήματα του Γιασικεβίτσιους θυμάμαι μόνο. Αλλά και στο μπάσκετ, η συνολική σούμα στις βολές σε όλα τα ματς μεταξύ μας ή και γενικά, σας διαψεύδει. Στα περισσότερα ματς, έχετε περισσότερες βολές, ακόμα και σε παιχνίδα που κερδίζαμε!

Για την Ευρώπη μιλάς για συγκυρίες. Να πω κιεγώ το ίδιο για την Ελλάδα; Tί λες;

52 χρόνια παίζουμε σε Ευρωπαϊκά Κύπελλα, Σάββα. Κι εσύ, με 24-17 πρωταθλήματα επί Α' Εθνικής θα έπρεπε να έχεις περισσότερα ματς, περισσότερες προκρίσεις, περισσότερες νίκες, και σίγουρα περισσότερες επιτυχίες. Και όμως, είσαι παντού δεύτερος, και σε κάποιες κατηγορίες και τρίτος.

Ο επίλογος σου με βρίσκει σύμφωνο. Πεντακάθαρος δεν είναι κανένας. Δε μπορείς όμως να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, όπως εύστοχα είπες σε κάποιο άλλο κείμενο σου...

Καληνύχτα

Εικόνα savvas gridlock

Γ. Το ''0-1 τελικό'' τι σημαίνει? Ότι θα έπρεπε να χάσουμε για να αποδειχτεί πως το χτύπησε ο Βόλος? Δεν αρκούν οι φάσεις που έκανε σε όλο το ματς? Αλλά άντε και κέρδιζε ο Βόλος, τι θα γινότανε? Πέρυσι οι ομάδες που μας έκοψαν βαθμούς, μήπως δεν ακούνε και φέτος ότι είναι ''γαυροπαραρτήματα''? Επίσης, εγώ είπα ότι Ο ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ πολύ λογικά σκέπτεται να μην χτυπήσει το ματς στο Καραισκάκη. Όχι να κάτσει να χάσει. Αν του βγει το ματς, θα το χτυπήσει, με τον Αναστασιάδη στον πάγκο κιόλας. Απλώς στοχεύει πρώτα και κύρια σε άλλα ματς για βαθμούς και όχι στην έδρα του πρωτοπόρου και αήττητου Ολυμπιακού. Το θεωρείς παράλογο όταν έχει χάσει μέχρι και από την ΑΕΚ του Φούντα και του Μπουγαίδη? Και μην συγκρίνεις εντός έδρας ματς του Πλατανιά με τον οποιονδήποτε με εκτός έδρας ματς, όπως και το φετινο ΠΑΟ που δεν κάνει φάση επί 90 λεπτά με την Κέρκυρα με παλιότερες δυνατές ομάδες του ΠΑΟ. Ο φετινός ΠΑΟ είναι στόχος για όλους και δεν φοβίζει κανέναν, με το υλικό που έχει.

ΣΤ. Συμφωνούμε πως ο Ομπράντοβιτς είναι τεράστιος προπονητής και ο ΠΑΟ είναι η καλύτερη ευρωπαική ομάδα των τελευταίων 20 χρόνων. Από εκεί και πέρα, όταν έχουν γίνει 24 λάθη υπέρ σου στον τρίτο τελικό του ΟΑΚΑ το 2010 και 6 υπέρ του Ολυμπιακού, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να μην αναγνωρίζεις πρωτοφανή σφαγή, αν έχεις στοιχειώδη επαφή με το άθλημα. Κυνηγούσε στο σκορ ο ΠΑΟ σε όλο το ματς και δώθηκαν 24 φάουλ εις βάρος του Ολυμπιακού και 17 εις βάρος του ΠΑΟ. Αυτά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Καληνύχτα και όποτε θες, αν μιλάς σωστά και δίχως βρισίδια για τον Θρύλο, εδώ είμαστε.

Εικόνα Εν Αθήναις

ΣΤ. 24-17 φάουλ δεν είναι και καμιά τρομερή διαφορά. Ξεχνάς κάποια ματς που είχες 20 παρπάων βολές μάλλον. Θα περιμένω θέμα σας για να εμφανίσω α-να-λυ-τι-κά.

Δε νομίζω να έχω βρίσει σε κανένα μήνυμα μου, κι ούτε θα το κάνω. Προτιμώ να μιλάω με στοιχεία.

Όταν λες «Θρύλος» εννοείς τον ΑΠΟΕΛ;

Άλλη ιστορία κι αυτό το «Θρύλος»...

Εικόνα dono

Ποιά χρονιά από τουλάχιστον τις τελευταίες 15 είχατε bgt μεγαλύτερο από εμάς; ΚΑΜΜΙΑ!!! Θυμισου για την συγκεκριμένη φάση του οφσάιντ που αναφέρεσε ότι προέρχετε από διπλό ανύπαρκτο κόρνερ.
Πόσα πέναλτυ πήραμε μετά τον Ευθυμιάδη σε εντός-εκτός ντέρμπυ με τον ΠΟΑ; ΚΑΝΕΝΑ αλλά σύμφωνα με την λογική σου δεν πατήσαμε περιοχή μαλλον!!
Όλα τα ματσ που αναφέρεσε ο τίτλος είχε κριθεί, αλλά σας έχω ικανούς να βγάλετε το αεκάκι καΙ την ΑΕΛ του πηλαδάκη παράρτημα... Για όλα σας έχω ικανούς...
Η λάρισσα και και ο μπάοκ πήρανε πρωτάθλημα σε εποχή που μεσουρανούσε στουσ τίτλουσ ο ΘΡΥΛΟΣ άρα το επιχείρημά σου μάλλον στο επιστρέφω...
Όταν υπήρχε ο ΠΟΑ ΚΡΗΤΗΣ μην μιλάς για άνοιγμα ποδιών...
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝ ΨΑΞΕΙΣ ΣΤΟ SITE ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ.
Αλήθεια δεν μου απάντησες. Ο πατερούλης δεν μίλαγε με τον Αχιλλέα και το ψηλο σισέ στις κασέτες; Τότε ντε που κανονίζανε την διαιτησία του ΠΟΑ στο χαριλάου...

Εικόνα Εν Αθήναις

Έχετε περίπου 70 παραπάνω πέναλτυ σε όλη την Α' Εθνική, από ότι εμείς. Μετά από αυτό τα υπόλοιπα είναι περιττά...
Το 1985 και το 1988 που πήραν πρωτάθλημα η Λάρισα και ο ΠΑΟΚ, σύμφωνα με εσάς, κυριαρχούσε ο Βαρδινογιάννης. Πώς λοιπόν πήραν πρωτάθλημα; Για εξηγήστε το. Είναι που δεν τους άφηνε ο «βαρδινογιαννισμός»...

Για τον ΠΟΑ Κρήτης που λες, κοίταξε την προϊστορία ΠΑΟ-ΟΦΗ και ΟΣΦΠ-ΟΦΗ. Ίσα βάρκα-ίσα πανιά.
Παράρτημα που να μας στερεί πρωτάθλημα το 1982 (ΠΑΟ-ΟΦΗ 1-1), που να μας αφήνει εκτός Ευρώπης το 1997 (Κουτσουπιάς 1-1) και που να μας ρίχνει 5 γκολ το 1988, δεν ξέρω...

Κι αφού μιλάς για Πατέρα, πες μου αλήθεια σε ποιο παιχνίδι ευνοήθηκε ο Παναθηναϊκός την περίοδο 2009-10 που κατέκτησε το πρωτάθλημα.

Δεν αποτελεί επιχείρημα το ότι δεν κερδίσατε πέναλτυ μετά τον Ευθυμιάδη. Βρες μου μία φάση που έγινε πέναλτυ και δε σας το έδωσε. Απομονώνεις το ντέρμπυ αιωνίων, όταν σε όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια γίνονταν όργια. Και ξέρεις πως οι τίτλοι κερδίζονται όχι στα ντέρμπυ αλλά στα παιχνίδια με τις λεγόμενες μικρές ομάδες.

Έτσι κι αλλιώς, μετά τον Ευθυμιάδη (το «πριν από τον Ευθυμιάδη το αφήνω, θα χρειαστώ ολόκληρα «σεντόνια» να γράφω τα «κατορθώματα» σας), έχω να θυμάμαι:

1.Ριζούπολη (πλήρης ατιμωρησία)
2.2-2 το 2003-04. Μιλάτε για Δούρο, δε μιλάτε για το ότι ο Τζιοβάνι είχε προκαλέσει πρώτος, ούτε για το γκολ που δεν μπήκε ποτέ του Στολτίδη.
3.1-0 το 2004-05. Οφσάιντ ο Σκάτσελ σε τετ-α-τετ στο 0-0
4.1-1 το 2007-08. Το γκολ της ισοφάρισης σας ήταν επιθετικό φάουλ του Άντζα. Ίσως και το δικό μας γκολ να ήταν πρώτα άουτ όμως.
5.0-0, ΟΑΚΑ, 2008-09. Πέναλτυ πάνω στον Μάντζιο που δεν δόθηκε
6.0-0, «Γ.Καραϊσκάκης» 2008-09. Πέναλτυ στο 90' πάνωστον Κλέιτον, αλλά είχε δοθεί πριν ανύπαρκτο οφσάιντστον ίδιο.
7.2-0, «Γ. Καραϊσκάκης» 2009-10. Τετ-α-τετ ο Σισσέ, κόπηκε με ανύπαρκτο οφσάιντ, στη συνέχεια στης φάσης κάνατε το 1-0.
8.2-1, «Γ. Καραϊσκάκης» 2010-12. Το ματς της ντροπής, δε χρειάζεται να αναφέρω τί έγινε εδώ.

Εικόνα savvas gridlock

α) Και 300 παραπάνω πέναλτυ να έχουμε, τι με αυτό? Μπορεί να έπρεπε να μας σφυριχθούν 800 παραπάνω και να είμαστε κι αδικημένοι. Αν δεν μιλήσεις συγκεκριμένα, βήμα-βήμα, δεν αποδεικνύεις τίποτε. Να πεις δηλαδή ''εδώ σε αυτήν τη φάση, την τάδε χρονιά, ευνοήθηκες''. Το κάνεις αυτό συνολικά και βγάζεις συμπέρασμα. Αυτό κάνουμε εμείς και θα βγάλουμε και τη σούμα από το 1996 και μετά. Τα βλέπεις, με βιντεάκια. Δεν τα φανταζόμαστε.

β) Ο ''καπετάνιος'' τραγουδούσε ''ποτέ ξανά πρωτάθλημα στον Πειραιά'' σε εκδήλωση οργανωμένων οπαδών του ΠΑΟ το 1996. Ο Ολυμπιακός τον έκαιγε πιο πολύ από όλα, κάτι που είναι νομίζω πασίγνωστο και ομολογημένο μέχρι και από το Μητσοτάκη, στην κουβέντα για τα ψηφιακά και τον ΣΩΚΡΑΤΗ.

γ) Από το 1979 και μετά που υπάρχει η πολυιδιοκτησία, ο ΟΦΗ έχει διπλάσιες νίκες εντός έδρας με τον Ολυμπιακό από ότι με τον ΠΑΟ. Στο ίδιο χρονικό διάστημα, ο Ολυμπιακός έχει υπερδιπλάσια πρωταθλήματα από τον ΠΑΟ. Λογικό, έτσι? Λογικό να δηλώνει ο Βαγγέλης Βλάχος ''αν ο ΠΑΟ ήθελε αποτέλεσμα με τον ΟΦΗ, θα το έπαιρνε''. Λογικό να λέει ο Γκόμεζ ''έπαιζα στον ΟΦΗ, πληρωνόμουν από τον ΠΑΟ''. Λογικό να λέει ο Λούπου ότι ο ΟΦΗ είναι δορυφόρος του ΠΑΟ, σε άκυρη χρονική στιγμή και σε άκυρο ΜΜΕ, άσχετο με την όλη φάση.

δ) Είναι ντροπή και μόνο να λες ότι δεν ευνοήθηκες ποτέ τη σεζόν 2009-10. ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ. Ο Σαριέγκι ακόμη τραβάει τον Κάμπορα του Άρη σε ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ 89' ΣΤΟ ΟΑΚΑ, ενώ στο ματς με την ΑΕΚ σου κατάπιανε δύο αποβολές. Στο πρόχειρο σου μιλάω, θα ετοιμάσουμε αναλυτικό βιντεάκι, με χέρια Βύντρα με τον Ατρόμητο κτλπ.. Τι να πρωτοπιάσεις. 80φεύγα σερί ματς έκλεισες στο πρωτάθλημα δίχως να σφυριχθεί πέναλτυ εις βάρος σου και ο Πατέρας γύριζε στο Κολωνάκι και διέδιδε ότι ''έχω λεφτά και αγοράζω τους πάντες''. Οι διαιτητές παραδέχονταν ότι τους χάρισε λάπτοπ, το ίδιο και παράγοντες της ΚΕΔ-ΕΠΟ με ρολόγια. Στον ισολογισμό της ΠΑΕ ΠΑΟ φαίνεται πως έβαλε 9 εκ. ευρώ και αυτός λέει ότι έβαλε 20 εκ. δολάρια=14 εκ. ευρώ τότε. ΠΕΝΤΕ ΜΥΡΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ ΛΕΜΕ. ΝΤΡΟ-ΠΗ.

ε) Πού έγινε πέναλτυ στα μεταξύ μας ματς μετά τον Ευθυμιάδη μας ρωτάς? Επόμενη χρονιά, Σειταρίδης με Τζιοβάνι Ριζούπολη. ΔΟΥΡΟΣ ΡΕ, το μεγαλύτερο, πέναλτυ και αποβολή Κυριάκου έγινε αποβολή μόνο Τζιοβάνι. 2007-08 χέρι Ίβανσιτς μέσα στην περιοχή, στο 1-1 αυτό, ενώ πριν έχει δώσει το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ στο χέρι που έχει κάτω ο Άντζας στη σέντρσ Νίλσον. Πρόχειρα αυτά.

στ) Ριζούπολη λες, αλλά δεν μας λες τι έγινε. Εγώ ήμουν στη φυσούνα τότε. Πες μου, τι τρομερό είδες? Οπαδοί δικοί σου μέσα στο γήπεδο, το πούλμαν της αποστολής μόνο μέσα στα αποδυτήρια δεν μπήκε. Βγάζετε βρώμες για ''μπράβους στη φυσούνα που πήρανε τη θέση των κατόχων διαρκείας στη φυσούνα'', όταν ΕΝΑΣ δεν έχει βρεθεί να πει ''σε εκείνο το ματς μάγκες μας αλλάξανε θέση στα διαρκείας''. Εδώ σε ένα φιλικό βγάζει ανακοίνωση η ΠΑΕ ότι ''΄για λόγους ασφαλείας οι κάτοχοι διαρκείας θα αλλάξουν θέση'' και γεμίζει το ίντερνετ με παραπονούμενους, που δεν θέλουν αλλαγές. Στο συγκεκριμένο ματς θα γινότανε κάτι τέτοιο και δεν θα το έβγαζε προς τα έξω κανείς? Μιλάτε για κλοτσιές στα αποδυτήρια σε παίκτες του ΠΑΟ και δεν μας δείχνετε σημάδια, ούτε κάποιον να πήγε στο γιατρό του αγώνα. Τι έγινε σε εκείνο το ματς? Υπήρχε πολωμένο κλίμα, ναι. Όταν ήρθε η αποστολή του ΠΑΟ ξεφορτώσαμε όλοι, ναι. Κι εγώ μαζί ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΑ. Αν δεν ήθελες κάτι τέτοιο ως ΠΑΕ ΠΑΟ, να μην έβαζες την προπαγανδιστική σου μηχανή όλο τον χρόνο να μιλάει για ''σκάνδαλο Καρεμπέ'', όταν έφαγε 4 αγωνιστικές συνολικής τιμωρίας -που τις περνάτε για μία ΜΕ ΨΕΜΜΑΤΑ τώρα-, ούτε να έκανες ΤΑ όργια διαιτηικά και δη στα κρίσιμα ματς, με ΑΕΚ για παράδειγμα.

ζ) Δείξε ΕΝΑ ριπλέυ που φαίνεται ότι η μπάλα δεν πέρασε την γραμμή στην κεφαλιά του Στολτίδη και ντόμπρα και μπέσα, το κλείνω το σάιτ. Μέχρι και ο Καραλής που μετέδιδε έκανε λόγο για ''δύσκολη φάση, μάλλον πέρασε, δεν ξέρω''. Ο ΑΝΤΙΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ, που έγραψε τον εμετό κατά Κόκκαλη όταν έφυγε και ήρθε ο Μαρινάκης. Εγώ δεν σου λέω ότι πέρασε, λέω δεν ξέρω. Ξέρω ότι ο βοηθός έχει θέση στην ευθεία με την γραμμή, θέση με τον τελευταίο αμυντικό της ομάδας σου, το Μόρις, αφού είναι στημένη μπάλα και αναγκαστικά πάει εκεί και ο Μόρις στο πρώτο δοκάρι και ο βοηθός. Από εκεί που είδε ο βοηθός τη φάση, κανείς μας δεν την έχει δει. Αν όμως την έχεις δει εσύ, ελεύθερα, βάλε μας τα γυαλιά.

η) Όταν κάνουμε το αφιέρωμα στο ντέρμπυ του 2008, θα δεις ότι ο Περικλής Βαζελάκης είχε δηλώσει τότε στη NOVA ότι ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΦΑΟΥΛ ΤΟΥ ΑΝΤΖΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΓΚΟΛ ΜΑΣ, όπως και κανένα πέναλτυ υπέρ σου, ενώ στο γκολ του Εντόυ η μπάλα πέρασε 33 πόντους έξω. ΟΛΟΚΛΗΡΗ.

Θ) Ποιο πέναλτυ στο Μάντζιο το 2008 λες? Εκεί που ο Αβράμης μαγκώνει το πόδι κάτω και πέφτει επάνω βουτώντας η κυρα-Βαγγελιώ? Μέχρι και καθηγητές διατησίας τότε αυτό είχανε πει.

ι) Η φάση Κλέιτον-Πάντου το 2009 στο Καραισκάκη είναι ως μη γενόμενη. Είχε σηκώσει σημαιάκι πολύ πριν ο βοηθός, όλοι σταματήσανε και δύο παίκτες τρέχανε.

ια) Όντως δεν υπάρχει οφσάιντ στο Σισέ το 2009 στο Καραισκάκη, αλλά το μετά που λες, είναι από τα άγραφα. Η ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ, γίνεται γιόμα, κεφαλιά Μέλμπεργκ, ψαλιδάκι Ντουντού και γκολ ο Μήτρογλου. Αν από αυτήν τη φάση εσύ συμπεραίνεις ότι ''προηγήθηκε ανύπαρκτο οφσάιντ του Σισέ'', κάνα δίλεπτο πριν, υπάρχει πρόβλημα ρε φίλε. Σοβαρά. Επίσης, ο Σισέ ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΦΑΣΗ, ασφού είχε ήδη βγει έξω ο Αντώνης.

ιβ) Όχι, να αναφέρεις τι έγινε διαιτητικά το 2011 στο Καραισκάκη. Η φάση του Κατσουράνη προέρχεται από ΔΙΠΛΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΚΟΡΝΕΡ. Το γκολ του Τζιμπούρ είναι οριακό, άρα η αμφιβολία με οδηγία της ΦΙΦΑ πάει προς τον επιτιθέμενο και πριν το χέρι Τοροσίδη, ο Νίνης του πατάει το πόδι, άρα υπάρχει επιθετικό φάουλ. Αυτά για τον Καλόπουλο, που σου έχει δώσει ΔΥΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΠΕΝΑΛΤΥ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ. Σωστά?

Εικόνα Εν Αθήναις

Α. Όχι, δεν είναι φυσιολογικό να έχουμε σχεδόν τα ίδια γκολ από το 1960 μέχρι σήμερα και να έχεις κερδίσει 70 παραπάνω πέναλτυ. Μαθηματικά δε στέκει. Εάν είχες 300 γκολ παραπάνω θα έστεκε. Όσο για τα νούμερα από το 1996 και μετά, δε σας συμφέρει να τα παραθέσετε. Θα εκτεθείτε ανεπανόρθωτα. Σε μία σεζόν κερδίσατε 16 πέναλτυ (ρεκόρ).

Β. Σκιάχτηκα με τα δύο ονόματα που αναφέρεις. Μακριά και αγαπημένοι...

Γ. Καμία από τις παραπάνω δηλώσεις δεν αποδεικνύουν όμως το ότι ο ΟΦΗ καθόταν κι έχανε. Τα αποτελέσματα που σου παρέθεσα δε σου φτάνουν;
Αιγάλεω, Κέρκυρα, Ολ.Βόλου, Λεβαδειακός κι ένα σωρό παραρτήματα ακόμα, κι εσείς ακόμα με τον ΟΦΗ και τον Μυριοκεφαλιτάκη και τον Καζανάκη ασχολείστε...

Δ. Τα παραπάνω είναι η φυσιολογική εύνοια που έχει μία ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό. Το πέναλτυ του Σαριέγκι στον Κάμπορα είναι πεναλτάρα, αλλά το ίδιο θα έκανε ο διαιτητής και στο Καραϊσκάκη καιτο ξέρεις.

Ε. Το πέναλτυ του Άντζα ήταν καθαρό. Τα άλλα που αναφέρεις είναι στη φαντασία σου... Μη μου ζητάς και πέναλτυ στη Ριζούπολη το 2003, όλα δικά σου τα θέλεις δηλαδή;

ΣΤ. Ξεχνάς το πεντακάθαρο ακυρωθέν γκολ του Λαγωνικάκη, στο Πανιώνιος-ΟΣΦΠ 0-0 μία ή δύο αγωνιστικές πριν τη Ριζούπολη. Εάν μετρούσε θα ήμασταν στο +4 και δε θα γίνονταν τα όργια της Ριζούπολης και του Τσιρώνη. Το παιχνίδι αυτό δεν έπρεπε να ξεκινήσει.
Μη θυμηθώ το Πανιώνιος-ΟΣΦΠ το 2005 που δεν ξεκίνησε ποτέ και σας γλίτωσαν από την αφείρεση βαθμών. Ξέρω, τα «παιχνίδια πρέπει να κρίνονται στα γήπεδα» είχε πει μια ψυχή τότε. Το 2008 όμως το πρωτάθλημα, που τόσο υπερήφανα συμπεριλαμβάνεται στα 39, στα δικαστήρια το πήρατε.

Ζ. Εσύ δείξε μου ένα ριπλέι που να δείχνει ότι είναι γκολ. Εάν υπάρχει τόση αμφιβολία, ο διαιτητής γιατί το μέτρησε; Όλοι είδαν μία φάση αμφισβητούμενη και ο διαιτητής ή ο επόπτης είδαν γκολ;;;

Η. Η μπάλα στον Εντόι ήταν μάλλον έξω, αν και με γυμνό μάτι ξεγελιέσαι. Αλλά το επιθετικό φάουλ του Άντζα είναι καθαρό.

Θ. Για ποιους καθηγητές διαιτησίας μιλάς; Είναι σαν τους καθηγητές διαιτησίας που το 1996, στο περίφημο Παπουτσέλειο πέναλτυ έλεγαν πως ο Ίβιτς «ενετριβιάστηκε τσ΄έπεσεν»;

Ι. Δε μας λες όμως εάν ΟΝΤΩΣ ήταν οφσάιντ ο Κλέιτον...

ΙΑ. Καθαρό το γκολ σας, δεν αντιλέγω. Ας άφηναν όμως τον Σισέ, έστω κι αν τον προλάβαινε ο Αντώνης (επόμενος δήμαρχος Πειραιά, θυμηθείτε το).

ΙΒ. Καλά το πήγαινες μέχρι το ια. Γιατί τα χαλάς στο τέλος. Και όχι, δε θα σχολιάσω καν το παιχνίδι-επιτομή της παράγκας.

Τέσσερεις παίκτες τον κάλυπταν φίλε. ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ.

Εικόνα savvas gridlock

α) Γιατί δεν στέκει μαθηματικά? Για να συγκρίνεις και να κρίνεις, πρέπει να έχεις ίδιες αρχικές συνθήκες, κοινή βάση. Έχεις? Πρέπει να δείξεις τι έγινε και πώς έγινε αναλυτικά, ώστε να καταλήξεις στο ότι εδώ ευνοήθηκες, εκεί αδικήθηκες κ.ο.κ., μπας και καταφέρεις να κάνεις σούμα. Τα άλλα που λες είναι γενικεύσεις.

β) Βαρδινογιάννη και Μητσοτάκη εννοείς? Συμφωνούμε.

γ) Παράρτημα εγώ ονομάζω μια ομάδα που πληρώνει τα λειτουργικά της έξοδα με δαπάνες προέδρου άλλου σωματείου. Επίσημα μιλάμε. Υπό αυτήν την έννοια, παράρτημα υπήρξε μόνο ο ΟΦΗ. Οι Βαρδινογιάννηδες πλήρωναν για ΠΑΟ και ΟΦΗ ταυτόχρονα. Οι υπόλοιπες ομάδες που κατά καιρούς έχουν κατηγορηθεί ως παραρτήματα, είχαν και έχουν ''φιλικές σχέσεις'' με τους μεγάλους. Πέρυσι ο Ολυμπιακός έφερε 0-0 με την Δράμα, έχασε 2-0 από τον Αστέρα στην Τρίπολη, έφερε 2-2 με τον ΟΦΗ στο Καραισκάκη και φυσικά έχασε 1-0 από την Ξάνθη, σε ματς που έμεινε 5 βαθμούς πίσω από την κορυφή στο δεύτερο γύρο. Όλες αυτές οι ομάδες θεωρούνταν πέρυσι παραρτήματα του Μαρινάκη.

δ) Μπορεί και να το έκανε στο Καραισκάκη και να μην σφύριζε ούτε εκεί ο διαιτητής το πέναλτυ στον Κάμπορα, αλλά εσύ μου είπες να σου αναφέρω περιπτώσεις που ευνοήθηκε ο ΠΑΟ τη σεζόν 2009-10. Θα κάνουμε και βιντεάκι, ξαναλέω.

ε) Το πέναλτυ του Άντζα ήταν καθαρό? Δηλαδή όταν ένας παίκτης βάζει το χέρι για να στηριχθεί σε προβολή, ώστε να μην σκάσει με το κεφάλι κάτω και η μπάλα βρει αυτό το χέρι, που είναι κάτω, είναι πέναλτυ? Αν μου βρεις ΕΝΑΝ καθηγητή διαιτησίας που συμφωνεί, ακυρώνουμε την ανάρτηση για το ματς αυτό που έχουμε προγραμματίσει. Πέραν του Βασιλάκη, τα ίδια είχε πει και ο Βαρούχας στη ΝΕΤ τότε. Αν ψάξεις στο youtube, θα το διαπιστώσεις. Για το άλλα πέναλτυ που σου λέω, που τα βγάζεις στη φαντασία μου, ΟΚ με τα άλλα, αλλά και του Δούρου? Δηλαδή δεν ήταν πέναλτυ πάνω στον Τζιοβάνι? Μέχρι και ο Δούρος το ομολόγησε στο ΦΩΣ λίγο αργότερα.

στ) Σωστά, κακώς ακυρώθηκε το γκολ που λες του Λαγωνικάκη, αν και η φάση σταμάτησε νωρίς και ο Δούρος είχε σφυρίξει ενώ η μπάλα ήταν στον αέρα και οι αμυντικοί μας έχουν σταματήσει. Εκείνη την χρονιά, έχεις κερδίσει τον Ιωνικό με ΓΕΛΟΙΟ πέναλτυ στη Νεάπολη, έχεις κερδίσει τον Ιωνικό με τον γνωστό Τρικάλη να ακυρώνει κανονικό γκολ στη Λεωφόρο στις καθυστερήσεις, έχεις κερδίσει με τον τέταρτο να μην αφήνει στον Κορυδαλλό το Σούλη να κάνει αλλαγή στο Πρόο-ΠΑΟ, έχεις πάρει ΓΕΛΟΙΟ πέναλτυ, που εσύ θα το έλεγες παπουτσέλειο σε ντέρμπυ με την ΑΕΚ στη Λεωφόρο, σε ανατροπή του Κόλκα μισό μέτρο τουλάχιστον έξω από την περιοχή και και και.

Το 2005 που λες στη Νέα Σμύρνη, ΑΚΟΜΗ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 7 ΤΡΑΒΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΕΟ, που για κάποιους βάζελους ''τα έχει καλά με την 7''. Σε εκείνο το ματς, οι 322 στη θύρα 9 γαύροι, με επίσημα εισιτήρια, ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΕ και αυτό το ομολόγησε μέχρι και ο Μπέος. Επεισόδια έκαναν μόνο αυτοί που πήραν εισιτήρια από τον Μπέο, από την ΠΑΕ Πανιώνιος δηλαδή. ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ έπρεπε να τιμωρηθούν, άσχετα με το ότι ήταν γαύροι στη θύρα 7 και μανουριάσανε. Αν ήθελε ο Μπέος, ας έδινε εισιτήρια πιο πολλά σε εμάς και δεν θα γινόταν τίποτε. Εδώ μανούριαζε και καλά όλη την εβδομάδα ''εγώ σε γαύρους δεν δίνω τικέτα'' και εκατοντάδες γαύροι λένε ότι Ο ΙΔΙΟΣ στη λέσχη του Πανιωνίου πριν το ματς τους έδινε εισιτήρια, αφού τους ρωτούσε ''τι ομάδα είστε?'' και του λέγανε ''γαύροι είμαστε''. Όλα γίνανε από τον Μπέο.

Εγώ είμαι κατά των ενστάσεων γενικά. Από εκεί και πέρα, σου ξαναείπα ότι δεν πήραμε πρωτάθλημα στα χαρτιά, αλλά ένα ματς πολύ πριν το τέλος του πρωταθλήματος που κρίθηκε στο φινάλε με ένσταση ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΡΙΝΕ ΤΟ CAS, ΟΧΙ Η ΕΠΟ ''ΤΟΥ ΓΚΑΓΚΑΤΣΗ''. Στα δικαστήρια πήγε η Καλαμαριά την ΕΠΟ και όχι εμείς και σε διεθνές έδαφος, ''έλαμψε η αλήθεια'' που λένε. Σε κάθε περίπτωση, ξαναγράφω ότι δεν γουστάρω τις ενστάσεις, αλλά όταν ακούω από βάζελους και αεκάκια ότι ''μόνο γαύροι τα κάνουν αυτά'', σαλτάρω. Καλώς ή κακώς ενστάσεις έχουν γίνει δεκάδες φορές, μην πω εκατοντάδες, στην ιστορία όλων των ομάδων.

ζ) Σου απάντησα γιατί το μέτρησε. Από εκεί που είδε τη φάση ο βοηθός, δεν την είδε κανείς μας, αφού κάμερα στην ευθεία με την γραμμή του τέρματος που είχε πάει ο τελευταίος αμυντικός του ΠΑΟ Μόρις δεν είχε το συνδρομητικό. Δεν ξέρω τι είδε, αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν είδε τίποτε, αν δεν δω τι είδε. Εσύ πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είδε τίποτε, αφού εσύ λες κάτι διαφορετικό από αυτό που έγινε και αποφασίστηκε. Εγώ λέω ''δεν ξέρω, άρα μένω με το βοηθό και αυτό που είδε''.

η) Διαφωνεί ο Βαζελάκης ο Περικλής μαζί σου.

θ) Ο Βάσος Κωνσταντίνου είναι η μορφή του χώρου των καθηγητών διατησίας. Πέραν του χαβαλέ, μιλάω για Βαρούχα-Βαζελάκη-Τσίκινη-Γερμανάκο που βγαίνανε τότε σε κανάλια. Πραγματικά, ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ είναι Ολυμπιακός.

ι) Δίκιο έχεις, δεν απάντησα. Κανένα οφσάιντ, κακώς δώθηκε. Αλλά οφσάιντ χαμένα έχουν υπάρξει δεκάδες φορές. Εγώ μιλάω για το μετά. Μετά δεν μπορείς να πεις ''έπρεπε να πάρουμε πέναλτυ και αποβολή'', αφού δεν ξέρεις τι θα γινόταν αν η φάση παιζόταν κανονικά.

ια) Εγώ τον Αντώναρο πάντως θα τον ψήφιζα με χέρια και με πόδια. Εδώ βγάλαμε το Μιχαλολιάκο τον ανύπαρκτο, τι να λέμε τώρα...

ιβ) Οφσάιντ του Κατσουράνη δεν υπάρχει ρε φίλε, τι να λέμε, τα προφανή? Εγώ πάντως δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο συγκεκριμένος βοηθός περίμενε το 79' να γίνει η στραβή. Μπερδεύτηκε από τον ανύπαρκτο Πάρντο που χωρίς λόγο βγήκε έξω από την εστία του, χάνοντας την έξοδο και μάλλον στιγμιαία σκέφτηκε ''η μπάλα είναι πίσω από τον τερματοφύλακα, δεν υπάρχουν δύο να τον καλύπτουν, οφσάιντ''. Αυτό πιστεύω έγινε. Πιστεύω αναγνωρίζεις την πιθανότητα να γίνει και λάθος, έτσι? Όλα τα λάθη δεν είναι προιόν στησίματος εις βάρος μιας ομάδας, υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας, έτσι?

Εικόνα Εν Αθήναις

Α. Ακριβώς επειδή δεν μπορούμε να αναλύσουμε φάση-φάση όλες τις επίμαχες στιγμές 50+ ετών, σου μιλάω με νούμερα, τα οποία μπορεί να πουν ψέματα όταν αφορούν μικρές χρονικές περιόδους, όταν όμως μιλάς για 52 χρόνια Ά' Εθνικής εξάγουν συμπεράσματα και ο παράγοντας «σύμπτωση» εκμηδενίζεται.

Γ. Παράρτημα ο ΟΦΗ βάσει ιδιοκτησίας ναι. Όχι όμως βάσει αποτελεσμάτων. Γιατί με την ίδια λογική είναι και δικό σας παράρτημα. Παρεμπιπτόντως μόνο πέρυσι κατάφερε να πάρει βαθμό στον Πειραιά ο ΟΦΗ, ρεκόρ συνεχόμενων νικών είχατε απέναντι του. Ο οποίος ΟΦΗ είναι φίλα προσκείμενος σε εσάς, εδώ και πολύ καιρό.
Αλήθεια, πόσους δανεικούς έχετε δώσει, και όχι μόνο στον ΟΦΗ, μήπως μπορείς να μου πεις;

Ε. Τί άλλο θα μπορούσε να πει μπας και γλιτώσει ο Δούρος;; Εσύ τί θα έλεγες στη θέση του;

ΣΤ. Μη με βάζεις τώρα να παραθέσω ολόκληρτη τη σεζόν για να δούμε ποιος ευνοήθηκε περισσότερο. Νυστάζω, 12.30 πήγε η ώρα. Και όχι, δεν είναι υπεκφυγή. Πάντως και εκείνη την περίοδο, όταν «η μπάλα έκαιγε» σε σένα έκατσε η μπίλια.

Περί ενστάσεων: Ποιος σας ενημέρωσε για τον Βάλνερ; Mήπως η ίδια η ΕΠΟ; Σωστή η ένσταση νομικά, ηθικά όμως σας εξέθεσε ανεπανόρθωτα στο πανελλήνιο. Και μετά αναρωτιέστε γιατί στη Βόρεια Ελλάδα είναι περισσότεροι οι Παναθηναϊκοί ή γιατί είστε η πιο αντιπαθής ομάδα ανάμεσα στους ουδέτερους οπαδούς.
Παρεμπιπτόντως, σε μία αντοίστοιχη περίπτωση το ΑΕΚάκι δεν έκανε ένσταση. Ούτε κι εμείς κάναμε το 2007, όταν η Λάρισα μας κέρδισε στον τελικό του Κυπέλλου με τέρμα ντοπαρισμένου ποδοσφαιριστή (Αντσουέ).

Ι. Ευχαριστώ

ΙΑ. Ο Μιχαλολιάκος είναι ο πρώτος Παναθηναϊκός δήμαρχος Πειραιά. Άσχετα αν δεν το παραδέχεται πια...

ΙΒ. Έλα, παραδέξου το, την τελευταία σου πρόταση την έγραφες με ένα σαδρόνιο χαμόγελο στα χείλη...
Ναι, υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας, ο οποίος όμως στο 80% των περιπτώσεων φοράει ερυθρόλευκη στολή...

Εικόνα savvas gridlock

α) Όχι, εδώ δεν συμφωνώ. Μπορεί να μην έχουμε εικόνα τόσο πίσω χρονικά, αλλά έχουμε εφημερίδες που είναι και αντικειμενικές αρκετές εξ αυτών. Αν εσύ βρεις ας πούμε στο ΦΩΣ ότι ''εδώ ευνοήθηκε ο Ολυμπιακός'' -σιγά να μην το γράψει έτσι ο ΚΥΡ ΘΟΔΩΡΑΣ- επίσης είναι ένα στοιχείο εύνοιας για τον Ολυμπιακό, έτσι? Ομοίως για την ΗΧΩ. Μπορεί να γίνει αυτή η κουβέντα σε σωστή βάση, από άτομα που είδανε τα παιχνίδια και έχουν γνώμη στην εποχή τους, γραπτώς διατυπωμένη.

γ) Έχουμε κάνει και θέμα με τους δανεικούς στα υπόλοιπα ευρωπαικά πρωταθλήματα. Τι σημαίνει αυτό, ότι όλες οι μεγάλες ομάδες ''παραρτηματοποιούν'' τις μικρότερες, αν τους δώσουν δανεικούς για να ψηθούν?

ε) Να γλυτώσει από ποιον? Αν αυτός που τον κυνηγούσε ήταν τόσο ισχυρός, γιατί δεν τον υποχρέωνε εξ αρχής να μην μας στερήσει έναν τίτλο, ώστε να έχει ανάγκη μετά από δήλωση μεταμέλειας? Είτε αυτός ο ισχυρός στα μάτια του Δούρου ήταν ο κόσμος του Ολυμπιακού, είτε ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ.

στ) Ανάμενε βιντεάκια

Για τις ενστάσεις, από όσο ξέρω τον Ολυμπιακό τον ενημέρωσε ο Κομπότης, στον οποίον είχε προταθεί ο παίκτης και τον απέρριψε επειδή έψαξε το θέμα. Ήθελε ο Κομπότης να βγει μπροστά ο Ολυμπιακός για να φάει την Καλαμαριά, κάτι πολύ λογικό. Ήξερε την στραβή, δεν την είπε πουθενά ''μπας και τσιμπήσει κάνα κορόιδο'' και μόλις δώθηκε η αφορμή και πήρε ένας συνδιεκδικητής της σωτηρίας τον παίκτη, βγήκε μπροστά. Έτυχε να είναι ο Ολυμπιακός εκεί, η πρώτη ομάδα που βρήκε το Βάλνερ απέναντι. Ο Δαμήλος δεν το έψαξε και τέλος. Η ΕΠΟ δεν είναι υποχρεωμένη να ελέγχει το ιστορικό κάθε παίκτη, η ομάδα είναι υποχρεωμένη να το κάνει, ρωτώντας την ΟΥΕΦΑ, τη ΦΙΦΑ και όλους τους αρμόδιους φορείς. Η ΕΠΟ δίνει άδεια απλώς σε παίκττες να παίξουν. Το αεκάκι έχει κάνει ΔΕΚΑΔΕΣ φορές ένσταση στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, όπως και η δική σου ομάδα και έχουμε βάλει κάποια ενδεικτικά εδώ μέσα πριν τα βάλουμε όλα. Η ΑΕΚ έκανε ένσταση ακόμη και τότε που πέσανε κάτω, το 2001 με τον Ποντίκη.

ια) Οι πολιτικοί δεν έχουν ομάδες, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Αν το κόμμα τον στείλει αύριο μεθαύριο στα Φιλαδέλφεια, με κασκόλ της ΑΕΚ θα φωτογραφηθεί. Ειδικά ο συγκεκριμένος, δεν μασάει σε κάτι τέτοια. Μια γειτονιά είναι ο Πειραιάς, γνωριζόμαστε όλοι και ξέρουμε τι καπνό φουμάρει ο καθένας. Οπότε, ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ.

ιβ) Ανεξάρτητα από την εντύπωση που μάλλον έχεις, η συντριπτική πλειοψηφία των γαύρων που ξέρω ΔΕΝ γουστάρουν την εύνοια. Εδώ είναι τα παιδιά να σε βεβαιώσουν πως όποτε βλέπουμε ένα παιχνίδι μαζί, στην πρώτη αφορμή που θα δωθεί κάτι αμφισβητούμενο, έστω, υπέρ μας, ξενερώνω. Δεν θέλω ούτε σπόρι, ούτε ίχνος για να έχει να λέει ο καθένας παπαριές εις βάρος του Θρύλου. Από εκεί και πέρα όμως, υπάρχει και η αλήθεια με την εικόνα και τα στοιχεία που δείχνει κάτι ΠΟΛΥ διαφορετικό από αυτό που λες, για το 80%. Πιο πολύ το όνομα μας έχει βγει παρά συμβαίνει κάτι τρομερό. Αν είχες την πολυτέλεια του χρόνου σήμερα να κατεβάσεις και να δεις ολόκληρα παιχνίδια του Ολυμπιακού από παλιά, που υπάρχει η φήμη ότι ''γίνανε όργια υπέρ του γαύρου'', θα διαπίστωνες κι εσύ πως δεν έχει συμβεί κάτι το τρομερό, μην σου πω ότι αδικηθήκαμε κιόλας. Σε λίγο που θα βγάλουμε ας πούμε το βιντεάκι με το Δημητρόπουλο και τα πιστόλια στα Φιλαδέλφεια το 1999, θα το καταλάβεις.

Εικόνα Εν Αθήναις

Α.Δε μιλάω για υποκειμενικές σκοπιές εφημερίδων. Ούτε έτσι δε θα βρεθεί άκρη. Μιλάω για νούμερα. Πόσα πέναλτυ εσύ, πόσα εγώ, πόσες κόκκινες εσύ, πόσες εγώ. Από το 1960 μέχρι σήμερα. Δεν μπορεί, κάποιο συμπέρσαμα θα βγει. Ξέρεις καλά πως η μεγαλύτερη διάρκεια εηκμηδενίζει κάθε σύμπτωση. Π.χ. εάν ρίξεις παίξεις κόκκινο-μαύρο στη ρουλέτα 10 φορές ενδέχεται να βγει 9 κόκκινο και μία μαύρο. Αν όμως παίξεις 10.000 φορές είναι μαθηματικά βέβαιο πως τα μαύρα-κόκκινα θα έχουν πολύ μικρή απόκλιση σε ποσοστό.

Γ. Το θέμα με τους δανεικούς το έχετε ξεχειλώσει όμως. Πόσους μετράτε; 20; 30;

Ε. Να γλιτώσει από τη μήνι του κόσμου, Επικηρυγμένος είχε γίνει ο Δούρος από όλους τους Ολυμπιακούς.

ΙΑ. Ο Μιχαλολιάκος είναι Παναθηναϊκός λέμε. Αλλά δεν τον θέλουμε. Όλος δικός σας. Κι εγώ Αντώναρο θα ψήφιζα, να φυτέψει πράσινο στην πόλη, καθότι γνώστης της κηπουρικής...

ΙΒ. Στο ντέρμπυ του Καλόπουλου με το γκολ του Κατσουράνη ξενέρωσες ή στο τέλος πανηγύρισες; Nτόμπρα απάντηση θέλω,αντρίκεια.

Εικόνα savvas gridlock

α) Ναι, αλλά τα νούμερα είναι υποκειμενικά. Πρέπει να εξετάσεις συγκεκριμένα το αν το τάδε πέναλτυ που δώθηκε ήταν σωστό ή όχι, αν εκεί έπρεπε να δωθεί ένα άλλο κ.ο.κ.. Ακόμη όμως και με τη δική σου οπτική, που στηρίζεται στη γενίκευση, το δείγμα δεν αποκλίνει τόσο ώστε να πεις ''παράλογη η εύνοια προς το γαύρο''. Δεν είναι τόσο πολλά τα περισσότερα πέναλτυ υπέρ μας από τα δικά σας.

γ) Ε δες εδώ τι γίνεται έξω

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/120905/oi-daneikoi-kai-o-ala...

ε) Γιατί δεν φρόντιζε εξ αρχής να μην μας αδικήσει, αφού φοβόταν τον ερυθρόλευκο κόσμο σε ρωτάω.

ιβ) Ντόμπρα και αντρίκεια, εγώ κάθομαι στο πέταλο και ο Κατσουράνης έβαλε το γκολ μπροστά μου, οπότε μέσα στο γήπεδο δεν ήξερα αν είναι οφσάιντ, από πίσω που είμαι. Όταν έβλεπα από δίπλα μου να βουτάνε στο γήπεδο άτομα να πανηγυρίσουν, που κόβανε τα δίχτυα και ξήλωναν τα σημαιάκια, ξενέρωσα, αφού δεν γούσταρα αυτό να γίνει τότε, αλλά στο τέλος του πρωταθλήματος, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΑ. Το ίδιο ξενέρωσα με τη διακοπή μετά το πρώτο γκολ με τα καπνογόνα που πέσανε στο γήπεδο, διακοπή που αν δεν υπήρχε, μπορεί να γινόσουν ΑΕΚ που έφαγε 6 στο ίδιο γήπεδο λίγες εβδομάδες αργότερα. Όταν βγήκα απ'έξω στο γήπεδο να πιω καμιά μπύρα και να φάω τίποτε και είδα τη φάση σε ριπλέυ, ξενέρωσα, αφού δεν γουστάρω εύνοια. Όταν όμως πήγα σπίτι και είδα/άκουσα το τι γινότανε, που σαν μωρές παρθένες κλαίγατε ''για κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ'', ξενέρωσα που δεν μπούκαρα μέσα να κυνηγήσω κάναν δικό σας. Αφού τώρα που γίνανε ελάχιστα μας βγάλατε ότι σας σακατέψαμε, ας τις τρώγατε τουλάχιστον να υπήρχε και νόημα. Όταν έχεις στείλει το Γεωργίου, τον αναπληρωματικό τερματοφύλακα του Ολυμπιακού τότε με τον Ευθυμιάδη στο νοσοκομείο με μπουνιές φουσκωτών στα αποδυτήρια, όταν η θύρα 13 έχει βγάλει ανακοίνωση ζητώντας συγγνώμη για τα χτυπήματα σε Ζεβλάκοφ-Οκκά το 2006, όταν έχεις στείλει τον Ντόσκα στο πόλο δύο εβδομάδες off το Δεκέμβριο του 2008 στο Χαλάνδρι με λοστό, όταν έχεις βγάλει αεροβόλα στο κλειστό του ΟΑΚΑ στο μπάσκετ το 2006 και η κάμερα έχει πιάσει δικούς σου να κοπανάνε μπασκετμπολίστες μας, όταν κοπάνησες τον Κουρνέτα στο βόλλευ στη Λεωφόρο που αντί να πέσει κάτω συνέχισε το ματς και ειδικά όταν ο Καλόπουλος σε έχει κωλοσπρώξει μέσα στο Καραισκάκη το 2006 και το 2008, πάει πολύ να μιλάς για ''Καλόπουλο υπάλληλο του γαύρου'' και ''πρωτοφανή βία των γαύρων σε παίκτες μας'', όταν οι δικοί σου προκάλεσαν και βγάζατε και βιντεάκια ''ο Γκοβού και ο Καντέ γαμάνε γαύρους στο Καραισκάκη''. Σωστά?

Εικόνα Εν Αθήναις

Δηλαδή απενοχοποίησες μέσα σου την ντροπή και το ξενέρωμα για το γεγονός πως η ομάδα σου, ελέω διαιτητή και επόπτη, έκλεψε ένα παιχνίδι που δεν εδικαιούτο, όταν είδες να διαμρτύρονται οι άνθρωποι μας για τα έκτροπα που συνέβησαν μετά το ματς και σκεπτόμενος ότι αυτά έχουν συμβεί κι από εμάς στο παρελθόν.
Εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά...

Μάθαμε και πως εάν οι δικοί σας δεν άναβαν τα καπνογόνα θα τρώγαμε έξι. ΟΚ! Κι εγώ πιστεύω πως θα βάζαμε επτά. Τζάμπα είναι οι αυταπάτες, δε χρεώνονται.

Σάββα, ξέρεις ποια είναι η διαφορά μας σα σύλλογος;

Θα σου φέρω δύο παιχνίδια στο νου. Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός 3-1 την περίοδο 1997-98, και Παναθηναϊκός-Γιουβέντους 3-1 την περίοδο 2000-01. Σύγκρινε τις αγωνιστικές συμπεριφορές του κάθε συλλόγου, όταν του δίνεται η ευκαιρία να πετύχει ένα ιστορικό σκορ. Εμείς σεβαστήκαμε ως οφείλαμε μία πραγματικά μεγάλη ομάδα, ρίχνοντας επίτηδες ταχύτητα στα τελευταία 25 λεπτά, ενώ εσείς θελήσατε να μας συντρίψετε, ίσως για να ξεπλύνετε την ντροπή του 8-2, ποιος ξέρει...Το αποτέλεσμα ήταν να είστε η μοναδική ομάδα που γνωρίζουμε να δέχτηκε γκολ από 8 παίκτες.

Εικόνα Hank

Ρε φίλε, πραγματικά είσαι η επιτομή του βάζελου.
Κάνεις αυτο που κάνατε πάντα, και το κάνεις καλά, γιατί την ξέρετε την τέχνη καλά.

Παιρνετε κάτι, δεν έχει σημασία πόσο ψέμα, άτοπο και απίθανο μπορεί να είναι αυτο, αλλα με αξιοθαυμαστη συνέπεια και επιμονή (σχεδον ολοι μαζι) το επαναλαμβάνετε και το αναπαράγετε ωστε να το καταστήσετε πραγματικότητα μέσα σας, και μετα μολυνετε την αληθεια με τις διάφορες απιθανες ιδεοληψίες σας, γιατι βεβαια, είπαμε, έχετε παντα προθυμους υποστηρικτές ολο το φάσμα των ΜΜΕ.

Η βασική και ειδοποιός διαφορά μας, ειναι ότι ναι μεν και μεις καποιες φορές υπερβάλλουμε και ισως να μεγαλοποιούμε καποια πράγματα ωθούμενοι απο το παθος μας για την ομάδα, αλλα φτάνει κάποια στιγμή που το γελοίο γίνεται προφανές και στους πιο φανατικούς απο μας. Και δεν πάμε παραπέρα.
Το πιστευεις σοβαρα ρε φίλε -ακομα χειρότερα: πιστεύεις πως θα το θεωρήσουμε εμείες σοβαρό επιχείρημα- το "...Εμείς σεβαστήκαμε ως οφείλαμε μία πραγματικά μεγάλη ομάδα, ρίχνοντας επίτηδες ταχύτητα στα τελευταία 25 λεπτά...";

Εικόνα savvas gridlock

Δεν απενοχοποίησα μέσα μου καμία ντροπή λόγω της ''αντίδρασης'', αλλά λόγω της κλάψας και των γελοίων επιχειρημάτων που τη συνόδευαν. Αν εσύ πιστεύεις ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη ντροπή του ελληνικού αθλητισμού και αυτά που γίνανε εκεί δεν έχουν ξαναγίνει, έχουμε διαφορετική άποψη όσο η μέρα με τη νύχτα.

Αν απέχατε τόσο πολύ από εκείνη την ΑΕΚ ως ομάδες πρόπερσυ, για ποιο λόγο εκείνη η ΑΕΚ σε απέκλεισε με νίκη 0-2 στο ΟΑΚΑ στο Κύπελλο?

Λάθος τα θυμάσαι. Αν και παίζατε με 8 παίκτες το 1997, όχι μόνο δεν καθαρίζαμε το ματς αλλά ήμασταν στο 2-1 μέχρι τις καθυστερήσεις, σε σημείο να κινδυνεύουμε με ισοφάριση και να κοπεί με ανύπαρκτο οφσάιντ ο Βαζέχα. Σου το λέω επειδή φεύγοντας θυμάμαι τους πάντες γύρω μου να λέμε ''είπαμε, μην τον πατάς τον άλλον στο κεφάλι όταν είναι έτσι, αλλά όχι και να κινδυνεύεις να μην κερδίσεις και να γίνουμε ρόμπα''.

Εικόνα dono

Αλήθεια τι έλεγες μετά το ντέρμπυ του ΟΑΚΑ πέρισυ; Έβρισες κανένα κάφρο οπαδό σου ή για όλα φταίει ο Τζίγγερ;
Πουθενά στο κόσμο ΔΕΝ υπάρχει η έννοια για το fair play που αναφέρεσαι παραπάνω. Δηλαδή η Άρσεναλ, η Σίτυ, η Γιουνάιτεντ που έχουν γράψει αστρονομικά σκορ σε ντέρμπυ μέσα στις τελευταίες 2 σεζόν τι είναι;;; Ανήθικες;;;
Αναφέρεσαι στα παλιά όποτε σε συμφέρει βλέπω... Αφού μου δίνεις αυτήν την πάσα μια ερώτηση έχω. Η Ουντινέζε, η μπάρτσα, η Μάριμπορ, κτλ που δεν σταμάτησαν στα 1-2, όπως λες ότι πρεπει να γίνεται και αυτές είναι ανήθικες;;
Σε παρακαλώ μην αναφέρεσαι στα μεταξύ μας σκορ γιατί απλά προκαλείς γέλια, ειδικά τις τελευταίες 2 δεκαετίες

Εικόνα dono

ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ Ο ΟΦΗ ΗΤΑΝ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!!!!!
Τι δεν θελεις να καταλαβείς;;;;
Για όλα τα υπόλοιπα απλά μου θυμίζεις πόσο βάζελοι είστε!!! Αφού σας αδίκησε και ο δούρος... Εδώ να μου πεις είχατε βγάλει ανακοίνωση διαμαρτυρίας για τον Βασσάρα (το "γαύρο" γιο λέω όχι τον αείμνηστο "γαύρο" πατέρα του). Έχετε γενικότερα το ακαταλόγιστο...
Ξέχασες 2-3 ανάποδα πλάγια στο χώρο του κέντρου...