Ο Αστυνόμος Διαιτησίας Διονυσακι Δεσύλλας



Τελευταία ενημέρωση 22/10/2015, 11:19
 
Του Διονύση Δεσύλλα
 
Οσο και να θες να αγιάσεις, όσο και αν θες να μην ασχοληθείς με τα εξωαγωνιστικά, όσο κι αν θες να ηρεμήσεις και να γράψεις μόνο για ποδόσφαιρο, δεν μπορείς. Διότι έρχεται αυτή η ρημάδα η επικαιρότητα και σε προκαλεί. Μια επικαιρότητα που δεν «πλάθεται» από μόνη της, αλλά απ’ αυτούς που κατέχουν τις «καρέκλες» στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Μια επικαιρότητα που δεν μπορείς να μην τη καταγράψεις, να μην τη σχολιάσεις.
 
Για δεύτερο παιχνίδι φέτος η ΚΕΔ όρισε διαιτητή σε ματς του Παναθηναϊκού άνθρωπο με τον οποίο ο Γιάννης Αλαφούζος είναι σε δικαστική διαμάχη! Να το ξαναγράψουμε για να το εμπεδώσουμε; Για δεύτερο παιχνίδι φέτος η ΚΕΔ όρισε διαιτητή σε ματς του Παναθηναϊκού άνθρωπο με τον οποίο ο Γιάννης Αλαφούζος είναι σε δικαστική διαμάχη!
 
Μετά τον Βοσκάκη, η αγωγή του οποίου πριν από λίγες μέρες απορρίφθηκε, έρχεται ο Αρετόπουλος που θα είναι ο άρχων της αναμέτρησης στην Τούμπα. Ενας ρέφερι που είναι στα δικαστήρια με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Και που, όπως και να το κάνουμε, δεν είναι δυνατόν να σφυρίζει σε ματς του «τριφυλλιού»!
 
Αυτό λέει ο νους, η κοινή λογική και όχι κάποιο… μαθηματικό θεώρημα ή εξίσωση. Δεν μπορεί να είναι δίκαιος και χωρίς μεροληπτική στάση ένας άνθρωπος που έχει και επισήμως κόντρα με τον «ισχυρό άνδρα» μιας ομάδας. Δεν γίνεται, είναι μη ανθρώπινο, συνεπώς και δεν έχει καμία, μα καμία λογική ορισμός του συγκεκριμένου στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης. Υπάρχει, μάλιστα, και μια πιθανότητα στην προσπάθειά του να δείξει ότι δεν επηρεάζεται από τη δικαστική διαμάχη και από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, να πάει στο άλλο άκρο…
 
Οταν κάτι συνεχίζει να συμβαίνει, σημαίνει ότι δεν μιλάμε για μια ατυχέστατη έμπνευση, αλλά για κάτι άλλο. Καλό θα είναι, πάντως, οι κύριοι της ΚΕΔ να μας εξηγήσουν ποιο είναι το σκεπτικό τους σε τέτοιους ορισμούς. Να θυμίσω, επίσης, ότι ο κ. Αρετόπουλος ήταν διαιτητής σε δυο ματς του «τριφυλλιού» με τον Πλατανιά στα Χανιά, όταν είχε κάνει απίστευτα πράγματα με αποκορύφωμα το παγκόσμιο ρεκόρ του μόλις ενός φάουλ σε όλο το 90λεπτο υπέρ των «πράσινων».
 
Ηταν, επίσης, διαιτητής στο παιχνίδι του Ιανουαρίου του 2015 με τον ΠΑΣ στα Γιάννινα, το οποίο έγινε σε δυο δόσεις, λόγω της ομίχλης και με τον ρέφερι από τα Τρίκαλα να τα κάνει μαντάρα. Αλλά και τέταρτος στο περίφημο ματς του Καραϊσκάκη το 2011, μη καταγράφοντας επεισόδια σε βάρος των παικτών του «τριφυλλιού». Πάμε παρακάτω…
 
Το παιχνίδι της Τούμπας, σαφώς και είναι κομβικό για τη συνέχεια. Για πολλούς λόγους. Ο πρώτος κι ο κυριότερος είναι ότι με νίκη, ο Παναθηναϊκός αλλάζει πια σελίδα. Δεν αγοράζει, απλώς, ηρεμία, όπως έχει κάνει μ’ αυτό το σερί των τεσσάρων νικών και συνολικά το «6 στα 7» στη Super League, αλλά αφήνει μια και καλή πίσω το κακό παρελθόν (σ.σ. κανείς δεν θα ξεχάσει, βέβαια, ποτέ τον αποκλεισμό από την Γκαμπάλα, αλλά για καθαρά ιστορικούς λόγους).
 
Διότι θα έχει καταφέρει να διευρύνει το… «ποδοσφαιρικό συνεχές» του, φεύγοντας από μια σκληρή έδρα κι απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο, ασχέτως αν δεν βρίσκεται στα καλύτερά του. Κι αυτό θα είναι ένα μήνυμα σε όλους, φίλους και εχθρούς. Εχει, λοιπόν, ξεχωριστή σημασία και μεγάλη σπουδαιότητα, αν θέλετε, το ντέρμπι στην Τούμπα, κάτι που το γνωρίζουν όλοι στους «πράσινους».
Στο αγωνιστικό κομμάτι, δοκιμές δεν έχουν γίνει, αλλά και να γίνουν δεν θα… μαθευτούν. Οι διαρροές δεν υπάρχουν, πια, στο Κορωπί και δεν είναι τυχαίο ότι το τελευταίο διάστημα δεν ξεκινούν παίκτες που σύμφωνα με το ρεπορτάζ είναι για βασικοί. Η λογική λέει ότι δεν θα γίνουν πολλές αλλαγές, πλην της εισόδου Μπεργκ στην ενδεκάδα και πιθανώς αυτής ενός ακόμη παίκτη στη μεσαία γραμμή, με τον Κουτρουμπή να διεκδικεί θέση στο βασικό σχήμα.
 
Υ.Γ: Αυτό που γίνεται και φέτος με την… Αστυνομία του Τύπου είναι εξωφρενικό. Και ντροπιαστικό για τον χώρο μας, που δεν αντιδρά συλλογικά για να αποτρέψει μια και καλή τέτοιου είδους ενέργειες. Απολύονται συνάδελφοι επειδή δεν κάνουν στις περιγραφές τα «γούστα» του ισχυρού, διαβάζουμε σε έντυπα – προκηρύξεις για εμετικές μεταδόσεις και γίνονται αγωγές επειδή «δεν μας άρεσε η περιγραφή σας στο ντέρμπι».
 
Ας κάνει ο ΠΣΑΤ μια πρόταση στους παραπονιάρηδες και… νταήδες μεγαλοπαράγοντες και μη: Να βάζουν «δικά τους παιδιά» για τις μεταδόσεις, τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές, και να έχουν μια όποια… ικανοποίηση, ακούγοντάς τους και ζώντας στον μικρόκοσμό τους. Από Αστυνόμους Τύπου μπουχτίσαμε, δεν θέλουμε άλλους...
 
Αυτό είναι το νέο αριστούργημα του Διονυσάκι  Δεσύλλα. Του «αριστερού» Διονυσάκι έτσι? Έχει σημασία. Ξεκινάω από το υστερόγραφό του, που από συναδελφική αλληλεγγύη προς τις ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΟΥ ΣΙΝΑΦΙΟΥ ΤΟΥ, και σαν «αριστερός» που είναι, θεωρεί  Αστυνόμους Τύπου αυτούς που ασκούν κριτική στους πισωκίνητους συναδέλφους του.
 
Και σε όλο το υπόλοιπο κείμενο τι παριστάνεις εσύ Διονυσάκι? Τον ΑΣΤΥΝΟΜΟ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ παριστάνεις! Ποιος διαιτητής θέλει το αφεντικό σου να σφυρίζει το κωλοσωματείο σας ΤΕΛΙΚΑ?
 
Μήπως θέλει να σφυρίζεις εσύ; Μήπως ο Νικολογιάννης? Θέλει για τέταρτους το Βέργη και το Βασιλαρά? Ποιόν θέλετε ρε βαζελάκια? Βάλτε το Βασιλάκι τον Κωσταντίνου τελικά. Έχει αποθεραπευτεί το χειλάκι του, ΜΠΑΤΣΕ Διονυσάκι…..

Σχόλια

Εικόνα KYTHNOS 7

Ο καραφλός φοροφυγας τζουτζουκος της Τζεναρας θα τρέχει στα δικαστήρια όποιον διαιτητή αδικεί τον ποα....
Μου κάνει για ηρωική έξοδο ή είναι ιδέα μου??? Γιατί είναι γνωστό ότι η προσφυγή σε πολιτικό δικαστήριο σε θέματα που άπτονται στις ενέργειες της ομοσπονδίας οδηγούν σε αποκλεισμό της ομάδας από ευρωπαϊκές διοργανώσεις!!! Φυσικά αυτό γίνεται από μόνο του κάθε καθ, δε χρειάζεται να το κάνει η UEFA.

Ο δε δικηγορισκος του ποα είπε ότι καταδικάζουν το πανό για τον Μαρινακη και ότι φταίει η αστυνομία (συνεργάτες τους) που δε ζουμαραν με τις κάμερες στα πρόσωπα εκείνων που το κρατούσαν, ούτως ώστε να τους πιάσει....
Ρε για τόσο μαλακες μας περνάτε??? Εσείς δε χρηματοδοτειτε τη μπύρα 13 για να ανεβάζουν αυτά τα (μουνο)πανιά??? Στις εκπομπές του παιδοφιλου δεν αφήνετε υπονοούμενα για το Μαρινακη??? Ποιος είναι λοιπόν ηθικός και φυσικός αυτουργός???? Εεεεε φαλακρη Τζενουλα?.?

Εικόνα LaM

"(σ.σ. κανείς δεν θα ξεχάσει, βέβαια, ποτέ τον αποκλεισμό από την Γκαμπάλα, αλλά για καθαρά ιστορικούς λόγους)."

καλιω απο τα γέλια... Δηλαδη, έλα μωρε, δεν ηταν τιποτε, μια μικρη σημειωσουλα στα ιστορικά Όλα καλα, συνεχιζουμε... Να υποθέσω ότι και η φαλτσοκλωτσια του βαζεχα στον Αγιαξ ηταν ασηματνη και δεν πρέπει να την μνημονευουμε ή όχι...?

Εικόνα Brainstorm

o Δεσυλλας ειναι τυπικος δημοσιογραφος παο που ξεπεταχτηκε κυριως επι εποχη Πατερα. Με φυσικα αναλογη σταση.
οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει.

Εικόνα vagio

Κλασική περίπτωση πουληταριου. Τον είχα διαβάσει μερικές φορές προ 8ετιας περίπου, κι έλεγα εντάξει, βαζελος αλλα με κάποια ψήγματα αξιοπρέπειας και καθαρής κριτικής. Ξαφνικά μεταστροφή στην ξεφτίλα και την πληρωμένη δημοσιογραφία. Που θα πάει όμως..

Εικόνα thita

ΑΡΔακο διονυσακι αυτά να πας να τα πεις σε κανένα εικοσάχρονο χαρτζιλικωμενο της Μπύρας 13,όχι σε σαραντάρηδες που μεγάλωσαν με Βαρδινογιάννη να μπουκάρει σε μπουθ μετάδοσης και να την διακόπτει και να εξαφανίζει μηχανήματα από το φιλμνετ για να μη δείχνουν τα πέτσινα πέναλτυ της βρωμιαρας ομάδας σου και να κλείνουν κάμερες μην τύχει και δείξουν επανάληψη τη φάση και δούμε το οφσάιντ

Εκεί ήταν όλα καλά ε βρωμιάρη? τώρα χάλασαν.....

Ε ρε ξεφώνημα που σας χρειάζεται μωρή φτερου

Εικόνα redismagik

το αρδακι τούτο είναι ένα νέο φιντανάκι που μας ξέβρασε η πουστρογεννα οδός δαβάκη . δεν είναι ο πρώτος... δεν είναι ο τελευταίος . προωθούν και μας παρουσιάζουν σαν φέρελπι οποιον θέλουν εδώ και 2 δεκαετίες . δειτε προσεχτικά όλα τα πιασμένα πόστα της αθλητικής δημοσιογραφίας που σε ποσοστό 80% έχουν ένα δικό τους παιδί που σπούδασε στην εν λογο σχολη . χαλάλι οι βίζιτες και τα τσιμπούκια που έκαναν τα παιδιά λίγα μετρα ποιο πέρα από την σχολη για να βγάλουν τα έξοδα . έπιασαν τόπο... βρήκαν δουλειά και τώρα απλός γαμιούνται στην συγγρού απλά για το χόμπι τους!

Εικόνα Romain

Τι κάνει όμως ο Δεσυλας?

He prints what someone wants to be printed.
He is basically doing... Public relations.

Με όσα μας δείχνει στο πανό ο Διονυσάκος κάνει... Δημόσιες Σχέσεις.

Αφού γράφει ότι θέλει και επιθυμεί... Ο τζαμπας.