ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΤΣΙΓΑΡΩΝ ΙΓΚΝΑΤΙΕΒΙΤΣ ''ΣΑΒΒΙΔΗ'' ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ



Ας δούμε την υπόθεση μέσα από βίντεο του μεσημεριανού δελτίου του ΣΚΑΙ πριν από λίγο.
 
 
Πιο αναλυτικά, η ανάρτηση του ''Πρώτου Θέματος''.
 
Πιάστηκε στα Χανιά με 10 εκατ. πακέτα λαθραία τσιγάρα - Στην Κρήτη μιλάνε για φορτίο της ΣΕΚΑΠ - Νέα ανακοίνωση από την εταιρεία: Δεν μας έχει ζητηθεί αρμοδίως να παράσχουμε πληροφορίες - Πώς διασώθηκε από το ρωσικό πολεμικό «Αντιναύαρχος Kulakov» - Στη Βουλή φέρνει το θέμα ο Λοβέρδος - Κουρουμπλής: Tο πλοίο μετέφερε τσιγάρα.

Θρίλερ με απρόβλεπτες διαστάσεις βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες εβδομάδες με επίκεντρο το λιμάνι της Παλαιόχωρας Χανίων. Ενα στοιχειωμένο στην όψη πλοίο, σαν αυτά που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά λαθρομεταναστών ή για λαθρεμπόριο, έχει προκαλέσει μεγάλη κινητοποίηση εκ μέρους των ελληνικών λιμενικών, τελωνειακών και εισαγγελικών αρχών, αλλά και την εμπλοκή του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού. 

Η κινητοποίηση οφείλεται στο γεγονός ότι μέσα στο αμπάρι του πλοίου βρίσκονται στοιβαγμένα σχεδόν 20.000 κιβώτια με 500 πακέτα τσιγάρα το καθένα, δηλαδή περίπου 10 εκατομμύρια πακέτα, πολλά από τα οποία φέρουν σήμανση της ελληνικής καπνοβιομηχανίας Ξάνθης, της περιώνυμης ΣΕΚΑΠ, η οποία από το 2013 ανήκει στον ομογενή επιχειρηματία και ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη.  Πρόκειται για την ίδια εταιρεία που προ μηνός απασχόλησε έντονα την επικαιρότητα εξαιτίας των οξύτατων αντιδράσεων για χαριστική ρύθμιση που προώθησε η κυβέρνηση προκειμένου να απαλλαγεί η ΣΕΚΑΠ από βαρύ πρόστιμο που της είχε επιβληθεί για υπόθεση λαθρεμπορίας τσιγάρων, η οποία διαπιστώθηκε προτού γίνει η μεταβίβαση της ιδιοκτησίας της από την Αγροτική Τράπεζα στον κ. Σαββίδη. Το πλοίο-φάντασμα βρίσκεται ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Παλαιόχωρας εδώ και επτά ολόκληρους μήνες και τα επτά μέλη του πληρώματός του, όλοι τους υπήκοοι Ουκρανίας, διαβιούν σε αυτό υπό άθλιες συνθήκες, όπως αποτυπώνεται στα φωτογραφικά ντοκουμέντα που εξασφάλισε το «ΘΕΜΑ».  Ενα από τα πολλά παράδοξα στη μυστηριώδη αυτή υπόθεση είναι, όπως σχολιάζουν ανώτερα στελέχη των τελωνειακών αρχών, ότι ενώ σε ανάλογες περιπτώσεις η δέσμευση των ύποπτων φορτίων διαρκεί συνήθως από 10 έως 20 ημέρες ώσπου να κλείσει η δικογραφία, στην προκειμένη έχουν παρέλθει επτά μήνες χωρίς να ξέρει κανείς ποια θα είναι η εξέλιξη.
26 Νοεμβρίου 2016  
Η διάσωση του ουκρανικού αλιευτικού από τους Ρώσους νότια της Κρήτης

8 Ιουνίου 2017  
Ο φακός του «ΘΕΜΑτος» μέσα στο πλοίο-φάντασμα
 
Προανακριτική έρευνα
Οπως πληροφορείται το «ΘΕΜΑ», η υπόθεση απασχολεί την Εισαγγελία Πρωτοδικών Χανίων και βρίσκεται στο στάδιο της προανακριτικής έρευνας προκειμένου να διαπιστωθεί η νομιμότητα του τεράστιου φορτίου τσιγάρων και να εντοπιστεί ο πραγματικός αποδέκτης του. Μάλιστα πριν από περίπου ενάμιση μήνα και ενώ το πλοίο φέρεται να ήταν έτοιμο προς αναχώρηση δόθηκε εντολή από την εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων προς τις λιμενικές αρχές να απαγορευτεί ο απόπλους του. Αμέσως μετά την εντολή εισαγγελέως στο λιμάνι της Παλαιόχωρας μετέβη κλιμάκιο του Τελωνείου Χανίων που με τη βοήθεια των λιμενικών πλαγιοδέτησαν το πλοίο στην προβλήτα. Στη συνέχεια το ξεφόρτωσαν προκειμένου να μετρήσουν το εμπόρευμα, κούτα προς κούτα, σύμφωνα με τις υποδείξεις της εισαγγελέως. Η διαδικασία διήρκεσε σχεδόν δύο ημέρες και αυτό διότι στο αμπάρι του αλιευτικού εντοπίστηκαν εκατομμύρια πακέτα τσιγάρα, και ως εκ τούτου η καταμέτρησή τους δεν ήταν και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο. 
 
Μετά το τέλος της καταμέτρησης το εμπόρευμα επανατοποθετήθηκε στο αμπάρι και σφραγίστηκε από τις τελωνειακές αρχές, όπως διακρίνεται στα φωτογραφικά στιγμιότυπα που εξασφάλισε και δημοσιεύει αποκλειστικά το «ΘΕΜΑ». 
Ο κυβερνήτης του αλιευτικού εξηγεί στους Ρώσους διασώστες πώς το πλοίο έμεινε ακυβέρνητο για δύο ολόκληρες ημέρες 
 
Οι δύο ομογενείς λαθρέμποροι
 
Ο πρώτος έλεγχος στο εμπόρευμα του ουκρανικού αλιευτικού από τις τελωνειακές αρχές έγινε μόλις το καράβι μεταφέρθηκε με τη συνδρομή ντόπιου αλιευτικού εντός του λιμανιού της Παλαιόχωρας. Οπως λένε πηγές που γνωρίζουν τις διαδικασίες που ακολουθούνται σε τέτοιες περιπτώσεις, από τους χειρισμούς που ακολούθησαν ανακύπτουν τα συγκεκριμένα ερωτήματα: 
■ Γιατί οι τελωνειακές αρχές προχώρησαν σε δεύτερο έλεγχο του εμπορεύματος του πλοίου; 
■ Ποια στοιχεία έχει στην κατοχή της η εισαγγελέας ώστε να ζητήσει τον ενδελεχή επανέλεγχο του εμπορεύματος τη στιγμή μάλιστα που το πλοίο ήταν έτοιμο προς αναχώρηση;
Οπως εξηγούν στο «ΘΕΜΑ» οι ίδιες πηγές, «όταν έχεις να κάνεις με μια τόση μεγάλη ποσότητα, η διαδικασία που ακολουθείται συνήθως είναι η κατάσχεση του φορτίου μέχρι το τέλος της έρευνας και όχι απλώς η δέσμευσή του». 
Γι’ αυτό και αναρωτιούνται: «Ποιος μπορεί να διασφαλίσει ότι μέσα στο τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από τη μεταφορά του πλοίου στο λιμάνι μέχρι και τον δεύτερο έλεγχο του φορτίου δεν θα μπορούσε να υπάρξει αλλοίωση των πραγματικών στοιχείων;».
Πολύ περισσότερο όταν υπάρχουν πληροφορίες που έχουν περιέλθει σε γνώση των εγχώριων αλλά και των διεθνών αρχών, σύμφωνα με τις οποίες το επίμαχο φορτίο συνδέεται με δύο Ελληνοπόντιους ομογενείς οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον χώρο των λαθραίων τσιγάρων. Μάλιστα ο ένας είχε συλληφθεί πριν από δύο περίπου χρόνια στη Γερμανία για λαθρεμπόριο τσιγάρων και είχε μεταφερθεί στις Φυλακές της Χαλκίδας ωσότου κατάφερε να αποφυλακιστεί καταβάλλοντας χρηματική εγγύηση. Σύμφωνα με τελωνειακές πηγές, αμέσως μετά τη δέσμευση του εμπορεύματος που βρίσκεται στο αμπάρι του ουκρανικού αλιευτικού ακολούθησε έφοδος των Αρχών σε παράνομο εργοστάσιο τσιγάρων στο Μενίδι, όμως οι δύο ομογενείς από την πρώην Σοβιετική Ενωση εξαφανίστηκαν από προσώπου γης...
 
 
Το σφραγισμένο αμπάρι με τα 10 εκατομμύρια πακέτα τσιγάρα
 
Το πλήρωμα κοιμάται στη γέφυρα του πλοίου, ρούχα κρεμασμένα παντού... αλλά και υπολογιστές που ίσως κρύβουν μυστικά
 
Πώς ενεπλάκη το ρωσικό Πολεμικό Ναυτικό
 
Το ουκρανικό αλιευτικό σκάφος «RS-300 097», σύμφωνα με όσα είχε πει αρχικά ο κυβερνήτης του, εκτελούσε δρομολόγιο από το Μαυροβούνιο προς τον Λίβανο όταν εξέπεμψε σήμα κινδύνου. Επλεε ακυβέρνητο σε διεθνή ύδατα νότια της Κρήτης λόγω σοβαρής μηχανικής βλάβης. Το εντυπωσιακό είναι ότι στην επιχείρηση διάσωσης του πληρώματος δεν συμμετείχε κάποιο ελληνικό πλοίο, αλλά το ρωσικό πολεμικό «Αντιναύαρχος Kulakov» που έπλεε στην περιοχή, όπως ανέφερε σε σχετική ανακοίνωσή του το ρωσικό υπουργείο Αμυνας. Μάλιστα στο δελτίο Τύπου του ελληνικού υπουργείου Ναυτιλίας που εξεδόθη μετά το συμβάν, συγκεκριμένα στις 27 Νοεμβρίου 2016, δεν αναφέρεται πουθενά η επιχείρηση διάσωσης του ουκρανικού πλοίου από το ρωσικό πολεμικό. Συγκεκριμένα, αναφέρεται στο δελτίο Τύπου: «Αλιευτικό σκάφος RS-300 No 97 σημαίας Ουκρανίας με επταμελές πλήρωμα υπηκόων Ουκρανίας, το οποίο σύμφωνα με τον κυβερνήτη του εκτελούσε δρομολόγιο από Μαυροβούνιο προς Λίβανο, κατέπλευσε ρυμουλκούμενο λόγω μηχανικής βλάβης, πρωινές ώρες χθες, στον λιμένα Παλαιόχωρας Χανίων. 
 
Το ανωτέρω σκάφος μετέφερε μεγάλη ποσότητα τσιγάρων, η νομιμότητα των οποίων εξετάζεται από το Τελωνείο Χανίων. Κατόπιν ελέγχου από το τοπικό κλιμάκιο επιθεώρησης διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις και έτσι η τοπική λιμενική αρχή απαγόρεψε τον απόπλου του πλοίου λόγω και της μηχανικής βλάβης». Αξίζει να αναφερθεί ότι ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Ουκρανίας, Μαριάν Μπετς, δήλωσε στους δημοσιογράφους της χώρας του ότι το υπουργείο δεν είχε ενημερωθεί για το περιστατικό, φανερώνοντας εμφανή δυσπιστία για το πώς παρουσίασαν το γεγονός οι Ρώσοι.
 
Το ρωσικό πολεμικό «Kulakov» έπλεε στα ανοιχτά της Κρήτης όταν το ουκρανικό αλιευτικό εξέπεμψε σήμα κινδύνου 
 
 
Η βλάβη και το βίντεο στο YouTube
 
Σε σχετικό βίντεο πάντως που ανέβηκε στο YouTube φαίνεται πως το αντιτορπιλικό «Kulakov» στέλνει εξωλέμβιο σκάφος με ομάδα ανδρών προκειμένου να βοηθήσουν το πλήρωμα του αλιευτικού να εγκαταλείψει το σκάφος, καθώς ανάμεσά τους υπήρχαν και δύο τραυματίες, όπως είχε ενημερώσει από την πρώτη στιγμή μέσω ασυρμάτου ο κυβερνήτης του.  Στο βίντεο διάρκειας ενάμισι λεπτού ακούγεται καθαρά ο ουκρανικής καταγωγής κυβερνήτης να εξηγεί στους Ρώσους διασώστες γιατί το σκάφος του έπλεε ακυβέρνητο για δύο συνεχόμενες ημέρες, αλλά και να δίνει εξηγήσεις για το πώς τραυματίστηκαν τα μέλη του πληρώματος. Στο οπτικοακουστικό υλικό δεν γίνεται καμία αναφορά στο εμπόρευμα που βρίσκεται στο αμπάρι του αλιευτικού, αλλά ούτε και στο δρομολόγιο που φέρεται να ακολουθούσε σύμφωνα με τον κυβερνήτη του.
 
 
Σημειώνεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν εντοπιστεί στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή ουκρανικά πλοία να μεταφέρουν λαθραία τσιγάρα. Μάλιστα η πιο πρόσφατη περίπτωση ήταν στις 28 Σεπτεμβρίου 2015, όταν ένα ουκρανικό αλιευτικό γεμάτο λαθραία τσιγάρα εντοπίστηκε ανοιχτά της Κισάμου και οδηγήθηκε από τους λιμενικούς στο λιμάνι της περιοχής. Σύμφωνα με στέλεχος των λιμενικών αρχών, σκοπός αυτών των πλοίων είναι να προσεγγίζουν τις ακτές της Πύλου ή της Κυπαρισσίας και να εκφορτώνουν νύχτα το λαθραίο εμπόρευμα προκειμένου να το διοχετεύσουν στη μαύρη αγορά.  Σε αυτές τις περιπτώσεις οι Αρχές δυσκολεύονται να βγάλουν άκρη με τα δρομολόγια και τους αποδέκτες των εμπορευμάτων, καθώς τα μέλη των πληρωμάτων απειλούνται από τους εργοδότες τους να μην αποκαλύπτουν την παραμικρή πληροφορία. Αν μαρτυρήσουν, κινδυνεύουν ακόμα και με θάνατο. 
Χαρακτηριστικό είναι ότι οι κυβερνήτες αυτών των πλοίων με το που εντοπίζονται έχουν έτοιμο ένα χαρτί με το όνομα κάποιου δικηγόρου που θα κληθεί από τους ίδιους για να αναλάβει την υπεράσπισή τους στο δικαστήριο. Βλέπετε, τα κυκλώματα λαθρεμπορίας είναι τόσο οργανωμένα που δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη. 
 
Η απάντηση από το γραφείο του Ιβάν Σαββίδη:
 
«Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση» 
 
Με αφορμή τις πληροφορίες που πηγάζουν από την έρευνα των τελωνειακών και των εισαγγελικών αρχών και αναφέρουν ότι μέσα στο αμπάρι του ουκρανικού αλιευτικού «RS-300 No 97» εντοπίστηκε μεγάλος όγκος πακέτων με τσιγάρα που φέρουν σήμανση της ΣΕΚΑΠ επικοινωνήσαμε, ως οφείλαμε, με το γραφείο Τύπου του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη.  
 
Συγκεκριμένα, συνεργάτης του κ. Σαββίδη ανέφερε στο «ΘΕΜΑ»: «Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση από τις αρμόδιες αρχές για υπόθεση φορτίου λαθραίων τσιγάρων τα οποία φέρουν την επωνυμία προϊόντων ΣΕΚΑΠ. Σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση, η ΣΕΚΑΠ λειτουργεί με συνέπεια και αντανακλαστικά, διευκολύνοντας τις διαδικασίες των Αρχών, όπως είναι η ρητή εντολή του Ιβάν Σαββίδη από την πρώτη μέρα».
Νέα ανακοίνωση από την ΣΕΚΑΠ 
 
Ανακοίνωση σχετικά με το... στοιχειωμένο πλοίο στην Παλαιοχώρα Χανίων εξέδωσε η ΣΕΚΑΠ, δηλώνοντας έκπληξη, καθώς και ότι δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση.
 
Αναλυτικότερα, στην ανακοίνωση αναφέρεται:
 
«Με έκπληξη διαβάσαμε το άρθρο που προσπαθεί να συνδέσει την ΣΕΚΑΠ με μια υπόθεση 7 μηνών, για την οποία ουδέποτε έχουμε ενημερωθεί από τις Αρχές. 
 
Η εταιρία μας δεν έχει την παραμικρή σχέση με την υπόθεση, κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι δεν μας έχει ζητηθεί αρμοδίως να παράσχουμε πληροφορίες, όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις.
 
Αντιθέτως, αυτοβούλως καταθέσαμε αίτημα στις αρμόδιες αρχές για να λάβουμε τις πληροφορίες της υπόθεσης και θα ερευνήσουμε ενδελεχώς πώς το όνομα της ΣΕΚΑΠ εμπλέκεται σε τέτοιου είδους δημοσιεύματα, επιφυλασσόμενοι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας για την προστασία των συμφερόντων της εταιρίας».
 
Στη Βουλή η αποκάλυψη
 
Ερώτηση για την αποκάλυψη από το Πρώτο ΘΕΜΑ κατέθεσε στον Παναγιώτη Κουρουμπλή και τον Ευκλείδη Τσακαλώτο ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Ανδρέας Λοβέρδος.
 
«Γιατί επτά μήνες ακινητοποιημένο πλοίο στα Χανιά με τσιγάρα αμφίβολης νομιμότητας στα αμπάρια του; Ποια είναι η αλήθεια;» αναρωτιέται με ανάρτησή του στο Twitter ο κ. Λοβέρδος.
 
Στις ερωτήσεις του ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης ρωτά τον υπουργό Ναυτιλίας για το ποιες ενέργειες έχουν γίνει από τις λιμενικές αρχές και τον υπουργό Οικονομικών για το ποιων εταιριών προϊόντα βρέθηκαν στο πλοίο, αν υπάρχουν τσιγάρα της εταιρείας ΣΕΚΑΠ και αν πρόκειται για λαθρεμπόριο.
 
 
 
Καταλάβατε; Ολόκληρη η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ παλεύει να βάλει το Μαρινάκη φυλακή και από την άλλη αφήνει τον Ιγκνάτιεβιτς ''Σαββίδη'' να κονομάει από το λαθρεμπόριο τσιγάρων της ΣΕΚΑΠ. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά κάνει και δουλειές μαζί του, σε ΜΜΕ και Λιμάνια. Ο ΣΥΡΙΖΑ που θα έβρισκε λεφτά από το λαθρεμπόριο καπνικών προϊόντων, όπως έλεγε η Αλεξάρα μας 4 μέρες πριν γίνει πρωθυπουργός, στην Πάτρα, 21 Ιανουαρίου 2015.
 
 
Δεν θα βρίσκετε την ψήφο σας στην κάλπη, απατεώνες ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ...
 
Υ.Γ. Αλήθεια, με αυτήν εδώ την υπόθεση τι είχε γίνει; Μας στέλνουν διάφορα στην επικοινωνία του site κάτοικοι της Βορείου Ελλάδος, με πικάντικες λεπτομέρειες. Εμείς για Ολυμπιακό μιλάμε, αλλά φαίνεται το δίκιο τους δεν μπορούν να το βρουν εύκολα αλλού ορισμένοι. Το λαθρεμπόριο ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ πάει σύννεφο, ε Ρωσοπόντιε μαφιόζε Ιγκνάτιεβιτς ''Σαββίδη''; ''Κελαηδάνε'' άραγε οι συνοριοφύλακες;

Σχόλια

Εικόνα Romain

Ο Τσιπρας έχει ξεπεράσει τα όρια. Δεν είναι απλά μέρος της διαπλοκής, αλλά και

ένας... ΜΕΓΆΛΟΣ ΨΕΥΤΗΣ!!!

Ένας ΜΕΓΆΛΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΌΖΗΣ

Όπως ακριβώς και ο Πάνος ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΣ.

Εικόνα ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Μ' αυτά και μ' αυτά θα ξεχάσουμε ότι σε λίγες μέρες ξεκινάει προετοιμασία η ομάδα και από τα "σημαντικά πράγματα" που θα ανακοίνωνε κάποτε ο Βαγγέλας "εντός 15 ημερών" το μόνο που είδαμε ήταν ο "σερ Τάκης" του Βελγικού πρωταθλήματος...
α, ναι... και άπειρα ονόματα που πιάνουν λιμάνι...

Εικόνα Romain

Προπονητής στην Αντερλεχτ ήτανε φίλε.

Η οποία είναι η κορυφαία ομάδα του Βελγίου.

Μας έχει πετάξει εκτός Ευρώπης με αυτόν τον προπονητή.

Το Βέλγιο είναι πιο ψηλά από την Ελλάδα στην κατάταξη των χωρών. Η δε εθνική τους ομάδα είναι κλάσεις ανώτερη από τη δική μας.

Και δεν λέω για την οικονομία.

Υ. Γ. Απλά καταγραφω στοιχεία. Δεν εκφέρω άποψη. Εμπιστεύομαι επίσης την διοίκηση η οποία πήρε 7 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑΤΑ.

Εικόνα ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Δεν διαφωνώ αναφορικά με το Βέλγιο, ούτε και έχω κάποια προκατάληψη για τον Χάσι. Θα τον δούμε και θα κρίνουμε.
Αυτό που κυρίως εννοώ είναι ότι αρχίζει η υπόθεση 'χτίσιμο' της ομάδας να βρωμάει και να θυμίζει τις προηγούμενες σεζόν όπου -κατά γενική ομολογία- αποδυναμώθηκε με κακές επιλογές παικτών και πωλήσεις.
Τα 'πάνω ράφια' που ακούγαμε πριν λίγες μόνο εβδομάδες δεν τα έχουμε δει στο ελάχιστο και -κυρίως- δεν έχουμε δει σε καμία περίπτωση αποφασιστικότητα (αυτόν τον παίκτη θέλω και τον παίρνω τσακ μπαμ).
Εκτιμώ ότι αν μείνουμε στη λογική ότι για να πάρουμε την κούπα αρκεί να κάνουμε απλά κάτι καλύτερο από αυτό που θα κάνουν οι ψιλοανύπαρκτοι ανταγωνιστές μας, αυτήν τη φορά δεν πρόκειται να μας βγει. Πλέον πρέπει να είματε αισθητά ανώτεροι για να έχουμε ελπίδες. Ε, εδώ ακριβώς ανησυχώ επειδή δεν βλέπω κίνηση και φοβάμαι ότι ίσως δεν υπάρχει και η πρόθεση.

Εικόνα Romain

Εντάξει, απλά μέχρι τώρα, μεταγραφές στην Ευρώπη έχουν γίνει ελάχιστες.

Οι παίκτες που ενδιαφέρουν τον Ολυμπιακό, π.χ. Ο 33χρονος Ροτριγκες περιμένει πρόταση από Ιταλία με 2 χρόνια κλειστό συμβόλαιο. Αν την πάρει, θα μας πει γειά χαρά. Για να τον πάρουμε τώρα θα πρέπει να του δώσουμε για παράδειγμα,τριετες κλειστό με τα λεφτά που ζητάει.

Όταν δεν βρει από Ιταλία αυτά που του έχει προσφέρει ο Ολυμπιακός, μόνο τότε θα πει το ναι.

Η Ελλάδα δεν είναι η πρώτη επιλογή για καλουτσικους παίκτες.

Είμαστε πίσω από Αγγλία, Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ολλανδία, Τουρκία,
Οπότε αν θες παίκτη που έχει μερικές επιλογές, δεν λέω από το πάνω ράφι, θα πρέπει να τον περιμένεις. Έτσι κάνουν όλοι στην Ευρώπη, εκτός από μερικές εξαιρέσεις.

Πώς το βλέπω, είναι να ενισχυθεί η ομάδα για να περάσει στους ομίλους και μετά θα είναι και πιο εύκολο να προσελκύσει παίκτες. Τώρα τι να έρθει να κάνει ένας παίκτης που έχει επιλογές? Για να παίζει στους Ζωσιμάδες? ή στην Τούμπα?

Άσε που δεν ξέρουν αν θα πληρώνονται. 'Η αν μια μέρα η χώρα γυρίσει στη δραχμή.

Το ίδιο έγινε με τον προπονητή. Αν θυμάμαι καλά ήταν η 4η επιλογή.

Πρώτα ήταν ο Γκαρντ. Που μας είπε....περιμένετε!

Δεύτερος ο Πελεγκρινο που μας είπε το ίδιο.

Μετά ο Μάρτινς που έμεινε στην Γκιμαραες.

Μπορεί και αυτος της Σεντ Ετιέν. Οπότε ο Χάσι ήταν 4η ή 5η επιλογή.

Και εγώ θα ήθελα τον Βαρβέρδε, άσε που πολλοί γαυροι τον βγάλανε άχρηστο.

'Η τον Ζαρτιμ που τον διωξαμε, διοίκηση και κόσμος, γιατί δεν έπαιζε καλό ποδόσφαιρο. Ας πάμε τώρα να του κάνουμε μια πρόταση 20 εκ ευρώ για 4 χρόνια κλειστό συμβόλαιο.

Ούτε καν θα κάνει τον κόπο να άνοιξε τον φάκελο.

Εικόνα ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Συμφωνώ σε όλα.
Το ερώτημα όμως παραμένει και είναι αμείλικτο: τί κάνουμε; πώς θα πορευτούμε;
Αν πρέπει πρώτα να περάσουμε ομίλους για να προσελκύσουμε παίκτες, ζήτω που καήκαμε. Με ποιούς θα περάσουμε στους ομίλους;;; Η περυσινή ομάδα δεν είναι πλέον για προκρίσεις. Τα περυσινά λάθη θα μας κοστίσουν και φέτος με άλλα λόγια. Για να τα διορθώσεις θα πρέπει προφανώς να κάνεις αρκετά περισσότερα από όσα θα χρειαζόταν αν είχες φροντίσει από πέρυσι να έχεις μια αξιόμαχη ομάδα. Ε, θα στοιχίσει λοιπόν κατιτίς περισσότερο φέτος το ρόστερ. Δεν βλέπω όμως διάθεση μέχρι τώρα. Μακάρι να πέφτω έξω.

Εικόνα Romain

Δεν κρίνω από διαθέσεις διότι μπορεί να πέσω έξω και/ή δεν μπορώ να τις αντιληφθω. Αλλά από τα γεγονότα. Και τα γεγονότα μου λένε 7 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑΤΑ και μία φορά τα τελευταία χρόνια στους ομίλους του Europa αντί του Champion's League.

Επίσης υπάρχουν οι κατάλληλοι για να αποφασίσουν ποιους παίκτες θα πάρουν και πότε θα τους πάρουν.

Αν εγώ ήξερα καλύτερα από τον Μαρινάκη και τον τεχνικό διευθυντή, τι πρέπει να κάνει η ομάδα, θα πήγαινα και θα τους έλεγα.

Υ. Γ. Καταλαβαίνω όμως την ανησυχία σου για το αν δεν μπούμε στους ομίλους του C L. Είμαι σίγουρος ότι αυτή είναι και η προτεραιότητα της διοίκησης. Το έχει άλλωστε επικοινωνήσει. Και είναι και ένας από τους λόγους που διάλεξε τον συγκεκριμένο προπονητή.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ

Εικόνα ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Μακάρι, μακάρι, μακάρι...
πρέπει να αρχίσουμε επιτέλους να ξαναπολαμβάνουμε την ομάδα μας και αυτό γίνεται με καλό ποδόσφαιρο από καλούς παίκτες...ελπίζω να έρθουν
ΘΡΥΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΥΓ: Τα βρωμολαμόγια που με έχουν περικυκλώσει θα μπουν και πάλι στα λαγούμια τους όταν θα ξέρουν ότι το κοντερ θα γράφει σταθερά 3άρες και 4άρες ότι και να κάνουν...

Εικόνα ΚΟΜΟΤΗΝΗ

...μας έχουν περικυκλώσει εννοώ

Εικόνα ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ

Ρε παιδιά τι θα γίνει?Οποτε οι μαλακισμένες συριζοπούλες δεν γουστάραν τα άρθρα θα πέφτει το σάιτ γαμώ το σπιτάκι τους?Η Μπέτυ τι λέει ως γνώστρια του αντικειμένου?'Η τώρα που θα γίνει διοικητικός υπάλληλος και όχι διδακτικό προσωπικό τα ξέχασε?

Εικόνα savvas gridlock

Mπέτυ ψυχάρα...

Εικόνα Pavlos

Ρε Κουρουμπλη, να σου εξηγησω κατι για να μην παιδευεσαι εφτα μηνες να προσδιορισεις αν ειναι παρανομα τα τσιγαρα και να λυσεις το προβλημα σου σε λιγα λεπτα: παρε εναν μεταφραστη και ζητησε απο τον πλοιαρχο τα παραστατικα. Αν εχει τα απαιτουμενα παραστατικα, τα τσιγαρα ειναι νομιμα και στειλ᾽τον να παει στην ευχη του Θεου. Αν δεν εχει τα νομιμα παραστατικα, τα τσιγαρα ειναι παρανομα, υπαρχει λαθρεμπορια, και βαλ᾽τους στη μπουζου. Και μετα εχεις ολο το χρονο να ψαξεις με την ησυχια σου ποιος κρυβεται απο πισω. Γκἐγκε;

Σου δινω τη λυση και γιατι σε λυπαμαι αλλα και γιατι κριμα ειναι να βασανιζεσαι εφτα μηνες και να μην εχεις χρονο να ασχοληθεις με ολα τα αλλα προβληματα των πολιτων που σε εξελεξαν και σε χρυσοπληρωνουν.

Εικόνα savvas gridlock

Παύλο πιστεύω αν το πεις αυτό στο μέσο Συριζαίο, θα του φύγει το σαγόνι από το πάτωμα. Θα το θεωρήσει σύνθετη αναλυτική σκέψη και θα μπλοκάρει ο εγκέφαλός του.

Εικόνα Pavlos

Πιθανότατα έχεις δίκιο, Σάββα. Συγχαρητήρια, ακόμα μια φορά, σε σένα και σ´ όλους τους ΡΑΤΜίτες για την καταπληκτική δουλειά!