ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ, PART 1: "Αμερικανοί στην Πλάκα"



Με τη βοήθεια ενός καλού φίλου της σελίδας, θα ξεκινήσουμε σήμερα μία σειρά αναρτήσεων με ιστορίες από τη δεκαετία του '80. Θα τις παραθέτουμε και όποιος γουστάρει τις αποδέχεται, όποιος δεν γουστάρει τις προσπερνά και τις βαφτίζει ''μούφες''. Όπου υπάρχει βία εμείς δεν υιοθετούμε. Φύγαμε.
 
Βρισκόμαστε κάπου στο πρώτο μισό της θεόμουρλης δεκαετίας του 1980.
 
Κάθε βράδυ, αλλά κυρίως τα σαββατόβραδα, τα γραφικά σοκάκια της Πλάκας γεμίζουν από κάτι παιδιά...κάπως αλλόκοτα. Μακριά μαλλιά, κολλητά τζιν παντελόνια, δερμάτινα περικάρπια με καρφιά, μπουφάν με έναν σωρό «ραφτά» ονόματα hard rock και heavy metal συγκροτημάτων. Στα ονόματα των καλλιτεχνών του σκληρού ήχου υπάρχει φυσικά αρκετή ποικιλία ˙ στο ένα μπουφάν «Black Sabbath», στο άλλο «Led Zeppelin», στο παράλλο «Iron Maiden»... Δίπλα, όμως, ή πάνω ή κάτω απ’ τα ονόματα αυτά, όλα τα μπουφάν έχουν γραμμένη με στυλό την ίδια λέξη:  G A T E  7.
 
Τα «παλιόπαιδα τ’ ατίθασα», που λέει κι ο Τσιφόρος, ήταν αυτοί ακριβώς που στο γήπεδο «Γ.Καραϊσκάκης»  καταλάμβαναν σχεδόν το ένα τέταρτο της θύρας 7 ˙ αναφέρομαι στο εν τέταρτον το πλησιέστερο προς τη θύρα 6.  Τα απογεύματα έπαιρναν το τρένο απ’ τον Πειραιά και το Φάληρο και ανηφόριζαν προς Αθήνα μεριά. Πρώτα τα βαγόνια και κατόπιν τα στενά Θησείου, Μοναστηρακίου και Πλάκας γέμιζαν μαλλούρηδες.
 
Ανοίγει παρένθεση. Επρόκειτο για εκείνους τους μαλλούρηδες που, όταν τους πρωτοείδαν κάτι άλλα, γοργοπόδαρα παιδιά, ονόματα δεν λέμε, τους αποκαλούσαν περιφρονητικά «άπλυ...». Ήθελαν να τους πουν «άπλυτους», αλλά συνήθως το άλλο μισό της λέξης δεν προλάβαιναν να το πουν. Πάντως το πρώτο μισό το έλεγαν, κακά τα ψέματα. Βέβαια λίγα χρόνια αργότερα, όταν κατόπιν ενεργειών της Μελίνας Μερκούρη τα ροκ μπαράκια στην Πλάκα έκλεισαν, ο Πειραιάς απέκτησε τα δικά του στέκια και τα παλιόπαιδα τ’ ατίθασα δεν είχαν πια κανέναν λόγο να τρέχουν στου διαόλου τη μάνα,  τα γοργοπόδαρα παιδιά που λέγαμε ξεψάρωσαν και έκαναν ό,τι μπορούσαν για να γίνουν κι εκείνα, εμφανισιακά τουλάχιστον, σαν τους «άπλυτους». Ως τότε, πάντως, οι ταχύποδες ήταν ενήμεροι για το ερυθρόλευκο γκέτο στην Πλάκα και φρόντιζαν να μένουν σε απόσταση ασφαλείας. Ήθελαν, ενδεχομένως, να ακούσουν κι αυτοί καμιά ροκιά -υποθέτω, δεν ξέρω- και τότε οι επιλογές μαγαζιών δεν ήταν και πολλές, αλλά στο κάτω κάτω της γραφής μια χαρά ήταν και τα walkman σε κανένα σουβλατζίδικο της Αλεξάνδρας. Κλείνει η παρένθεση.
 
Τα μπουλούκια των γαύρων βγαίνουν απ’ τον «Άρη» και μπαίνουν στην «Αρετούσα», βγαίνουν απ’ την «Αρετούσα» και μπαίνουν στο «Skylab». Και φτου κι απ’ την αρχή. Να σας πω εδώ ότι η δεύτερη πιο κατατρεγμένη «φυλή» που εμφανίστηκε ποτέ στους δρόμους της Αθήνας -δεύτερη μετά τη φυλή των ταχυπόδων- ήταν σίγουρα οι punks. Τα παλικάρια αυτά είχαν κάτι το γνήσια μαζοχιστικό μέσα τους. Ήταν σχεδόν εθισμένοι στο να δέρνονται. Την είχαν δει κάπως «είμαστε το νέο κύμα» και αντιμετώπιζαν με κάποιον σνομπισμό τα παλιόπαιδα τ’ ατίθασα, των οποίων η συντριπτική πλειονότητα λάτρευε το κλασικό hard rock. Οι punks, σε αντίθεση με τους ταχύποδες -και αυτό οφείλουμε να τους το αναγνωρίσουμε- είχαν το σθένος να κυκλοφορούν στην περιοχή, μολονότι ήξεραν ότι σε κάθε συνάντηση με τα παλιόπαιδα τ’ ατίθασα όλο και κάτι θα έχαναν ˙ στην καλύτερη περίπτωση τα τσιγάρα τους, στην χειρότερη τη σωματική τους ακεραιότητα. Πολλά λέω. Επιστροφή στο θέμα μας.
 
Πρέπει  να ήταν ξημερώματα Κυριακής. Ένα ξανθό παλικαράκι με πράσινα μάτια βγαίνει απ’ τον «Άρη», συνοδεύοντας ευειδή νεάνιδα, μετά της οποίας επρόκειτο να επιδοθεί δεν ξέρω ακριβώς σε τι. Πάντως το ζεύγος άρχισε να βαδίζει επί της οδού Λυσίου, αναζητώντας μέρος ήσυχο, σκοτεινό, απόμερο, μονολεκτικώς «καβάντζα». (Προφανώς η τουαλέτα του «Άρεως» ετύγχανε κατειλημμένη  από έτερον ζεύγος.) Να μην ξεχάσω να σας πω ότι έξω ακριβώς απ’ το μπαράκι βρισκόταν παρκαρισμένη μια μηχανοκίνητη σφήκα, λατινιστί «vespa».
 
Τα παιδιά είχαν ήδη αρχίσει καθ’ οδόν τις προκαταρκτικές αλληλοθωπείες, όταν απ’ τη γωνία έκανε την εμφάνισή του τριμελές παρεάκιον Αφροαμερικανών με αγριωπά βλέμματα και διογκωμένους μυώνες. Ο μεσαίος της τριάδος φορούσε μπλούζα με το σήμα των Rolling Stones κατάστηθα –εκείνο με τη γλώσσα, ξέρετε. Ο ξανθός νεανίας, με το ζόρι δεκαπενταετής τότε, είδε την μπλούζα και τoυ έτρεξε ο σίελος...
 
Μη με βρίσετε για τις συνεχείς παρενθέσεις, αλλά εδώ πρέπει να ανοίξω ακόμη μία. Αντιγράφω, λοιπόν, απ’ το ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ του καθηγητού γλωσσολογίας, λεξικογράφου και πρώην πρυτάνεως του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γ. Μπαμπινιώτη, έκδοση Β, Κέντρο Λεξικολογίας, Αθήνα 2005, σελ. 307, λήμμα : αταβισμός = 1) η εμφάνιση σε απόγονο ιδιοτήτων που δεν εμφανίστηκαν για δύο ή τρεις γενεές και προέρχονται από απώτερους προγόνους, 2) η μίμηση αρνητικών συμπεριφορών των προγόνων.  
 
Συνδυάστε τώρα τους ως άνω ορισμούς με όσα έχετε ακούσει περί των παλαιών αετονύχηδων του θρυλικού λιμένος, που έτριβαν τα χέρια τους, όταν έσκαγαν τα «αμερικανάκια», και νομίζω πως θα καταλάβετε ακριβώς πώς αισθάνθηκε το παλικάρι το ξανθό με τα πράσινα μάτια, απ’ τα Μανιάτικα του Πειραιά, βλέποντας τη γλώσσα του Mick Jagger να εξέρχεται με αυθάδεια απ’ τη μπλούζα του μυώδους εγχρώμου.
 
Όμως, το ’παμε, οι Αμερικάνοι ήταν συνολικά τρεις (3), και δη τεράστιοι, και το Πειραιωτάκι ένα (1) και φυσιολογικών σωματικών διαστάσεων. Μολαταύτα, διέθετε θράσος αντιστρόφως ανάλογο της ηλικίας του, και η ρημάδα η μπλούζα δεν παιζότανε λέμε...
 
Ο ξανθούλης απενεπλάκη απ’ την αγκάλη του ασθενούς φύλου και πλησίασε τον μεσαίο Αμερικάνο της τριπλέτας με ωφελιμιστικές διαθέσεις.
 
«Φίλε, την μπλούζα» του είπε σε άπταιστα ε λ λ η ν ι κ ά, καθώς το αγγλικό δεν το’ χαμε τότε. (Ούτε και τώρα...)
 
Συνόδευσε μάλιστα τα λόγια του και με μια νευρική κίνηση πρότασης της δεξιάς χειρός προς το πολυπόθητο ρούχο, με την ελπίδα ότι το ρούχο αυτό τα επόμενα λεπτά θα άλλαζε κύριο.
 
Ο Αμερικάνος στην αρχή «έμεινε καρότο»,  που λέει κι ένας φίλος μου, ο Σάββας, εκπλαγείς και εμβρόντητος απ’ την αποκοτιά του ξανθομάλλη εφήβου. Κατόπιν, όμως, συνήλθε και, έχοντας πίστη στην καταφανή μυϊκή του υπεροχή, τσάκωσε τον ξανθούλη απ’ τον λαιμό, τον ανασήκωσε περίπου μισό μέτρο απ’ το έδαφος και τον κόλλησε με δύναμη στον πλησιέστερο τοίχο.
 
Το αλανάκι απ’ τα Μανιάτικα βρέθηκε σε δεινή θέση. Τα πράσινα μάτια του στροβιλίστηκαν, και το ενδεχόμενο απόκτησης αυτής της καταραμένης της μπλούζας απομακρύνθηκε μέχρι πλήρους εξαφανίσεως.
 
Όμως η πόρτα του «Άρεως» ήταν ανοιχτή, και, παρά το γεγονός ότι τα riff του Tony Iommi ή του Jimmy Page ή κάποιου άλλου πρωτομάστορα της ηλεκτρικής ακούγονταν στη διαπασών, οι μέσα μπορούσαν να έχουν αντίληψη του τι συνέβαινε έξω.
 
Το ξανθόχρουν Πειραιωτάκι, κολλημένο στον τοίχο, με τα πόδια να κρέμονται σαν του μπάρμπα του τράκη καθισμένου σε τρίποδα, επιστράτευσε τα μεγάλα μέσα, και φώναξε όσο πιο δυνατά μπορούσε:
«Λάμπροοο...».
 
Σοκολατένιος, Ακροβάτης, Οικοδόμος, Ψηλοκρεμαστός, John Lennon κι ένας θεός ξέρει πόσοι και πόσοι άλλοι βγήκαν φουριόζοι απ’ τον «Άρη» για να επιληφθούν του θέματος.
 
Ερώτηση κρίσεως:
Τι ακριβώς είχε πέσει στην πλάτη του Αμερικανού;
Το βρήκε κανείς;
Να το πάρει το ποτάμι;
Όχι, δεν θα το πω, γιατί ομολογουμένως είναι τραβηγμένο. Σύμφωνα, πάντως, με αδιασταύρωτες πληροφορίες, την επόμενη μέρα κάποιος πήγαινε τη vespa του στον μάστορα....
 
(Ούτε εγώ υιοθετώ, απλώς καταγράφω).
 
Διαβάζοντας την ιστορία, μας ήρθαν στο νου τα λόγια του ποιητή, που ως γνωστόν στα ποιήματα γίνονται πάντοτε εικόνες (μόνα τους το κάνουν).
 

Σχόλια

Εικόνα R-OMEN

......ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΑΥΤΗ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΧΑΡΙΣ ΣΤΟΥΣ RATM ΒΡΗΚΕ ΒΗΜΑ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΞΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΙ ΕΝΙΟΤΕ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΠΛΕΤΑ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟ ΜΥΘΟ ΜΕ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΕΡΤ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΘΑ ΖΗΛΕΥΕ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ....Ο ΧΡΟΥΜΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΜΙΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΚΙ Ο R.W.P. ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΟΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ...ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΩΚΡΑΤΕΣ ΚΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΟΠΩΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ Ο ΤΖΙΜΑΚΟΣ....ΝΑΙ ΕΧΩ ΛΑΚΗ FB ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΕΛΙΔΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΚΕΙ... Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΘΥΡΑΣ 7 ΜΕ 'Η ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΑΝ ΕΧΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ THE WARRIORS ΤΟΥ 1979 ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ CULT ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΟΠΑΔΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΙΝΤ ΤΩΝ ΜΠΚΑΚ ΣΑΜΠΑΘ...ΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΤΙΣΚΟΝΙΟΥΓΟΥΕΒΙΣΤΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΝ ΛΕΜΜΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΝΟΥΜΙΑ ΕΙΧΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΒΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΧΑΛΕΠΑ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΚΗ ΠΑΝΚΙΑ....ΕΧΩ 'Η ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΠΟΡΥΠΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΙΣΩΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΟΠΩΣ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ....Η ΘΡΥΛΙΚΗ ΘΥΡΑ 7 Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΟΠΩΣ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ :).....ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕ Η ΤΡΕΛΛΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΡΧΙΖΑ Η ΦΡΕΝΙΤΙΔΑ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ...ΠΑ ΝΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Εικόνα LAKIS

R-ROMEN ΣΤΕΙΛΕ ΕΔΩ https://www.facebook.com/lakis.krou

Εικόνα R-OMEN

......ΕΣΤΕΙΛΑ :)

Εικόνα LAKIS

ΝΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ.ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΘΥΜΑΣΑΙ?

Εικόνα R-OMEN

......ΗΜΟΥΝ ΣΨΕΔΟΝ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ :)

Εικόνα pantzo

ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΡΘΡΑ...
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΟ "ΤΑΧΥΠΟΔΕΣ" ΙΣΤΟΡΙΚΟ!
ΠΕΘΑΝΑ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ...

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ ΜΕ "ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΓΑΠΗΣ" ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΨΥΧΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ.

ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΑΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΠΟΥ Γ Ρ Α Ψ Α Ν Ε ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ

Εικόνα nmavronas

ΡΕΜΠΈΤΙΚΟ ΚΑΙ ΡΟΚ ΝΑΙ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΑΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ!ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΡΟΚΑΔΕΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ "ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ"!

Εικόνα apostolos gaganis

Επιτρεψτε μου να προσθεσω και΄γω το μουσικο μου λιθαρακι στην ωραια παρεα σας: Δεκαετια του ΄50, στον κινηματογραφο ΄΄Μαξιμ΄΄ κοντα στο Συνταγμα... Η πρωτη γνωριμια του κοσμου με το ΄΄ΝΕΟ και ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ΄΄ ακουσμα της εποχης: Το Ροκ εραουντ δε κλοκ απο τον Μπιλ Χαλεϊ και τους κομητες του, στο εργο ΄΄ Η ζουγκλα του μαυροπινακα΄΄ με τους Γκλεν Φορντ, Σιδνεϊ Πουατιέ και Βικ Μοροου ( το ατιθασο νιατο - επαιζε και στο τηλ/κο σιριαλ ΄΄Η μαχη΄΄ )...Ειχε γεννηθει το ροκ εντ ρολ! Οι θεατες, εξιταρισμενοι απ΄την απιστευτη ενεργεια που΄βγαζε το τραγουδι, σηκωνοντουσαν απ΄τα καθισματα τους στη μεση της παραστασης και το χορευαν στον κεντρικο διαδρομο της αιθουσας, ενω οι υπολοιποι ουρλιαζανε χειροκροτωντας στον ρυθμο...Οι εφημεριδες της εποχης ειχαν να το κανουν! Εγω ημουνα κατω απο 12 τοτε κι επειδη το εργο ηταν ΄΄ακαταλληλο΄΄ δεν τα΄ζησα με την πρωτη, αλλα τα θυμαμαι πολυ καλα...Υπηρχαν και οι 45αρηδες οι δισκοι...Τα΄ζησα 1-2 χρονια αργοτερα, στις επαναπροβολες της ταινιας, που γινοντουσαν τα ιδια...Τα πρωϊνα βεβαια, βουρ για το περιπτερο να΄δω την ΄΄ΗΧΩ΄΄ και να διαβασω ΄΄διψασμενος΄΄ για τον ΘΡΥΛΟ!. Πολυ πρωί...Μετα σχολειο...

Εικόνα Hank

Στη "Μαχη"; Ποιον εκανε εκει, το λοχία Σώντερς;

Εικόνα apostolos gaganis

Δεν θυμαμαι καλα τ΄ονομα του στη σειρα, νομιζω..., αλλα στα ΄΄γραμματα΄΄ στην αρχη καθε επεισοδιου, τον ειχε τριτο - τεταρτο φωτογραφια, με κρανος και...μου φαινεται...με τσιγαρο. Ξανθος και...τζορας. Θυμιζε λιγο Τζεημις Ντιν...

Εικόνα Hank

Ναι, αυτος ηταν. Το ψαξα λιγο. Ο θρυλικός λοχίας Σόντερς.

Εικόνα nea7liosia

παιδίά νομίζω ότι ο ΧΡΟΥΜΠΕΣ είναι θαμώνας του Coffee Time στο Ναό.Τώρα μένει Κουκάκι νομίζω.Μάρκος δεν είναι το όνομά του;Με καταγωγή από Ξάνθη.Αν είναι όντως αυτός αναλμβάνω να μεσολαβήσω να κάνουμε μια συνάντηση μαζί του και εννοείται και αφιέρωμα εδώ!

Εικόνα LAKIS

ΩΡΑΙΟΣ !!!! ΠΡΟΧΟΡΗΣΕ ΤΟ.ΜΑΘΕ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ.ΓΥΡΩ ΣΤΑ 50 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ?

Εικόνα R-OMEN

.....ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ :)...Ο ΑΡΗΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ 1983 'Η ΜΑΛΛΟΝ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΟΜΙΖΩ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΤΕ ΑΝΤΩΝΗ ΤΡΙΤΣΗ...ΩΣΤΟΣΟ Ο ΑΡΗΣ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΗ MAD ΣΠΑΖΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΤΟΥΣ ΕΘΕΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑΣ ΑΡΑ ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΚΙΚΟΥ ΣΤΕΚΙΟΥ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΑΜΩΝΕΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΜΕΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ...ΝΟΜΙΖΩ ΣΑΒΒΑ ΠΩΣ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΙΞΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ...ΦΙΛΕ ΑΛΕΞ Ο ΧΡΟΥΜΠΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΥΣΣΑΛΕΟ ΑΠΟΘΥΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΑΟΚΤΖΗΔΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΠΙΚΥΡΗΞΕΙ ΨΕΥΤΟΨΑΧΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΘΗΝΑ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΗΤΑΝ ΛΑΜΙΩΤΗΣ...ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ :)

Εικόνα ALEXIS7GER

προτου ομως πάει ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ , εμενε Λεωφόρο...απεναντι απο την 13...Μετα απο κάποιες " συναντήσεις " με βαζελους στην πολυκατοικία του..αναγκάστηκε να μετακομίσει Θεσσαλονίκη..μαλλον ηταν οικογενειακή απόφαση..Για την Λαμία ( τοπος καταγωγής του ?? ) δεν γνωρίζω κάτι..Αλλά ήταν μορφή

Εικόνα R-OMEN

......ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΩΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ

Εικόνα LAKIS

ΦΙΛΕ ΡΟΜΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK???

Εικόνα LAKIS

Ο ΧΡΟΥΜΠΕΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΑΛΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ(ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ)ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΝΕΡΤΗΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΥΝΗΜΑ

Εικόνα R-OMEN

.....ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΜΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΕΖΗΣΕ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ....ΓΕΡΑΜΑΤΑ

Εικόνα LAKIS

R-ROMEN ΔΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ https://www.youtube.com/watch?v=jfGLPBwtstI
AΠO TO 3.25 EΩΣ TO 3.57
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 4.15 ΕΩΣ ΤΟ 5.40... ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΟΠΗΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΟΙΛΑΝΕ.ΕΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΙΜΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΤΟ 1981...ΔΥΣΛΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΗΘΩ ΟΛΟΥΣ

Εικόνα R-OMEN

......ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΩ ΩΣ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΕΠΟΧΗ ΜΕ ΤΑ....ΝΠΙΦΤΕΚΑΚΙΑ ΚΛΠ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΣΚΟΤΙΝΙΑΖΩ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΖΩΝΤΑΝΟΙ...ΗΜΑΣΤΑΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΔΕΞΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΚΟΛ ΕΞΕΙΝΟΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΛΛΕΟΑΛΛΗΛΟ ΠΕΤΡΟΠΟΛΕΜΟ ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ ΝΕΣΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΒΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΕ ΚΟΡΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΒΤΑΣ ΜΑΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟΝ ΑΚΡΟΒΑΤΗ ΕΝΤΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΟΑΕΕΙΤΣΑ ΝΕ ΔΥΟ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΚΥΝΗΦΗΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕΣΑ ΚΑΝΩΝΤΑΣ ΝΟΜΙΖΑΝ ΜΑΓΚΙΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ...ΝΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΠΕΡΑΣΝΑ ΝΕ 0-2 ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΞΩ ΑΦΟΥ ΟΠΑΔΙΚΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΟΥΙΣ ΚΑΙ ΖΕΤΕΠΕΚ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ

Εικόνα LAKIS

ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΜΠΛΟΥΖΑ ΤΗΝ ΠΗΡΕ????ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

Εικόνα LAKIS

ΕΧΩ ΣΤΗΛΕΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΣΤΟ ΙΝΜΠΟΞ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΑ ΡΟΚ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ 1984.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΑΙ.ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΦΙΜΟ ΗΕΑΩΥ ΜΕΤΑΛ ΠΑΡΤΥ

Εικόνα R-OMEN

.....ΕΛΑΦΡΑ ΨΙΛΟΒΑΖΕΛΙΚΟ ΑΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΑΚΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΕΞΩΦΥΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣΘΟΦΥΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΒΙΒΛΙΟ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΑΠΟ ΤΟΤΕ

Εικόνα LAKIS

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ...ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ ΣΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΟΠΑΔΟΥΣ-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΣ

Εικόνα savvas gridlock

Λάκη, τα είδαμε φίλε, αλλά καλύτερα στείλε κάτι δικό σου αν θέλεις, που δεν υπάρχει αλλού. Δική σου ιστορία ή αποκόμματα εφημερίδων για παράδειγμα θα ανέβουν στο μπαμ. Τώρα αποσπάσματα βιβλίου, ξέρω'γω; Είναι κάπως, εκτός αν ήταν σε φάση αντιπροπαγανδιστική, να καταρρίπτει κάνα αντιολυμπιακό παραμύθι...

Εικόνα ALEXIS7GER

τρελλές εποχές στον ΑΡΗ...εγω εζησα αλλο σκηνικό...Είμαι στην είσοδο με ενα φιλαράκι γαύρο απο το ΓΚΥΖΗ και καθώς ετοιμαζόμαστε να μπούμε , αρχές δεκαετίας 80 , αρριβάρει μία παρέα ροκάδων οι οποίοι ομως ειχαν κάτι το διαφορετικό επάνω τους..Να διορθώσω ( φιλικά πάντα ..) τον αρθογράφο και να πω οτι και οι βάζελοι είχαν τότε κάποιους ροκάδες αλλά η πλειοψηφία ήταν αδέρφια γαυροι .Το γνωρίζω εκ πρώτης όψεως γιατι εμενα ΚΥΨΕΛΗ και τριγυρνούσα ΓΚΥΖΗ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΥΣ πολύ συχνά ( εκεί έμενε και το ιερό τέρας του χουλιγκανισμού ΧΡΟΥΜΠΕΣ..Σαββα πρέπει να αφιερώσεις post γιά αυτόν μόνο ..υπαρχει λόγος ) ..ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ..Ενω φτάνουν στην εισοδο οι 4 ροκάδες ( τους οποίους δεν ηξερα εξ όψεως αλλά απο την άλλη δεν ηξερα και ΟΛΟΥΣ τους γαβροροκάδες ) , βγαίνει εκείνη την στιγμή απο τον ΑΡΗ κατεβαίνοντας τις σκάλες ο ΛΙΟΦ.. ( νομίζω μαζί με τον Σοκολατένιο ) και αρχίζει την ...συνομιλία ...ΛΙΟΦΑΓ.." σνιφ σνιφ πολύ βαζελίνη μυρίζει ρε παιδιά "..Οι αλλοι ατάραχοι ,συνεχίζει ο ΛΙΟΦ.. " ρε μηπως είστε βάζελοι ?? " ..Οι αλλοι " και αν είμαστε τι εγινε ?? " Οποίον τραγικόν λάθος του ποιητού ..ΤΙ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ , σε 2-3 ' οι " τσαμπουκάδες βαζελοι " μέτραγαν σπασμένα πλευρά και φυσικά δεν ξαναπάτησαν εκεί ..Κοντα ηταν και το θρυλικό ροκ μαγαζί REMEMBER ( υπάρχει ακομα νομίζω ) , του οποίου ο ιδιοκτήτης ήταν μέγας γαύρος

Εικόνα savvas gridlock

Αλέξη, ό,τι γουστάρεις και θες να δημοσιευτεί, στείλ'το και θα ανέβει επί τόπου. Το ίδιο ισχύει για όποιον θέλει να μοιραστεί τέτοια σκηνικά μαζί μας, που τα έζησε από πρώτο χέρι, γι'αυτόν ή για άλλα παλληκάρια εκείνης της εποχής. Δικό σας το site, παίξ'τε μπάλα όπως νομίζετε.

Εικόνα ALEXIS7GER

ΣΑΒΒΑ , δυσκολεύομαι και εγώ με το κόκκινο χρώμα..ισως αν αλλάξει το φόντο και γίνει ασπρο ειτε κοκκινο και γραφουμε με ασπρο χρώμα ..ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΑΥΡΟ είναι δυσδιάκριτο ( φιλική συμβουλη απο εναν απόμαχο χαχα )

Εικόνα savvas gridlock

Έγινε. Δεν θα ξαναπαίξει κόκκινο χρώμα μέσα. Το φόντο από πίσω επιλέξαμε να'ναι μαύρο για να κάνει διαφορά σε σχέση με τα περισσότερα sites. Αν δεν βάλουμε χρώμα, γράφοντας δηλαδή σε μαύρο φόντο με λευκό χρώμα, διαβάζεις άνετα τις αναρτήσεις ή πάλι παίζει πρόβλημα;

Εικόνα ALEXIS7GER

μαυρο φόντο με λευκά γραμματα είτε οποιοσδήποτε ερυθρολευκος συνδυασμός είναι ΟΚ

Εικόνα R-OMEN

.....ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ ΠΥΡΗΝΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΜΑΥΡΟ ΦΟΝΤΟ :)