ΑΠΛΩΣ ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΣΤΟΜΑ



Στο τελευταίο μου κομμάτι, μετά από την ευρεία εντός έδρας νίκη του Ολυμπιακού κόντρα στον βάζελο είχα γράψει ότι λόγος για χαρές και πανηγύρια δεν υπάρχει. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και τώρα. Ελάχιστη αξία θα έχει η προχθεσινή νίκη εαν δεν συνοδευτεί με το πρωτάθλημα. Κι όπως προχθές η ομάδα έπαιξε την μια από τις δυο ευκαιρίες τους για διπλό στο ΟΑΚΑ σε σειρά τελικών ...το ίδιο ισχύει και τώρα, αυτή την φορά για το πρωτάθλημα! Αύριο παίζουμε την μια από τις δυο ευκαιρίες μας για να στεφθούμε πρωταθλητές! Γιατί αφού νικήσαμε μια φορά εκεί μέσα έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε πως θα το ξανακάνουμε , νικώντας και τους διαιτητές. «Μακάρι να χρειαζόμασταν και τα δυο παιχνίδια για τον τίτλο, για να βουλώναμε μερικά στόματα» το’χω ξαναπέι, έτσι πρέπει να το βλέπουν οι παίκτες μας! 

Όλα όσα είπαμε μετά την ισοφάριση της σειράς, περί επιβολής ρυθμού, ενέργειας, κυριαρχίας στα ριμπάουντ, ταχύτητας, καλής κυκλοφορίας και  επιθετικού πλουραλισμού ισχύουν και για το προχθεσινό παιχνίδι. Αν πρέπει να ξεχωρίσουμε ορισμένους παίκτες αυτοί είναι σίγουρα ο Πρίντεζης και ο Πέτγουεϊ που έκαναν την επιστροφή Γκιστ να φαντάζει – στην χειρότερη περίπτωση – αδιάφορη. Αισθητά ανεβασμένος και ο Μάντζαρης που πέραν των όσων μας έχει ήδη δείξει πως κάνει καλά, έχει αρχίσει να ξεθαρρεύει και στο σουτ. Βέβαια τα όσα αναφέρουμε παραπάνω διήρκεσαν μόνο για τρεις περιόδους και κάτι ψιλά. Το γιατί θα το συζητήσουμε αφού δούμε το παρακάτω βίντεο... https://www.youtube.com/watch?v=EVAqp5EDQAw


Μετά τον Τζιμπρίλ Σισέ και τον αλησμόνητο Τζον Αμίτσι ο Εφευρέτης της Αλητείας έγινε ο τρίτος, σχετιζόμενος με τον βάζελο, άνθρωπος που κοινοποίησε πως νιώθει τρύπιος από πίσω. Επιπλέον, όλα όσα διαβάζαμε ως παραλειπόμενα αγώνων σε ρεπορτάζ, όλα όσα βλέπαμε στις συμπληρωματικές εκθέσεις των διαιτητών που απειλούνταν και δέχονταν επιθέσεις στο σπίτι τους, τώρα τα ακούμε από το στόμα του Εφευρέτη της Αλητείας μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες. Μετά τα «Φούφη θα σε γαμήσω και δεν θα βγεις ζωντανός από’δω μέσα», ή τα «Θα έρθω στα σπίτια σας και θα πάθετε ό,τι ο Πηλοϊδης».... 
http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/131223/parodia-prin-kan-arxisei-o-agonas , http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/130213/plirosate-kai-tha-parete , http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/140520/stis-kliroseis-toy-koloy-apantas-me-boidopoytsa
...ο πρόεδρος του μπασκετικού βάζελου ενημέρωσε τους διαιτητές με τον γύψο στα χέρια αλλά και αυτούς που προπονούνταν με τις φόρμες του βάζελου, που φορούσαν τα κασκόλ του και πανηγύριζαν τις νίκες τους ως θεατές στο ΟΑΚΑ πως θα τον βρουν μπροστά τους. Επειδή χρέωσαν μόλις 10 παραπάνω φάουλ σε εμάς σε σχέση με την ομάδα του (28-18) επειδή ο βάζελος σούταρε μόλις 12 παραπάνω ελέυθερες από εμάς (22-10). Επειδή για μόλις 9 λεπτά στο τέταρτο δεκάλεπτο ο Ολυμπιακός δεν μπορούσε να δώσει άλλο φάουλ γιατί θα έστελνε τον βάζελο στις βολές.  Επειδή (και)εξ’αιτίας αυτών των σφυριγμάτων ψαλιδίστηκε η διψήφια διαφορά στο τέταρτο δεκάλεπτο ...με τον βάζελο να βρίσκεται διαρκώς στις βολές και τα δικά μας χέρια στην άμυνα δεμένα. Αυτά πρέπει να βλέπουν οι παίκτες μας και να λυσσάνε ακόμα περισσότερο ενόψει του αυριανού αγώνα! 

Τα όσα πρέπει να γίνουν εκτός γηπέδου, σε επίπεδο θεσμών για την προστασία της ομάδος μας δεν είναι τώρα η ώρα να τα συζητήσουμε.  Παρ’όλα αυτά κινήσεις σαν αυτή από πλευράς Αγγελόπουλων που θέτει το θέμα συμμετοχής των Ελλήνων διεθνών μας στο Μουντομπάσκετ σε άλλη βάση http://www.contra.gr/Basketball/World/Mundobasket/greece/epistolh-kai-proeidopoihsh-apo-ton-olympiako-sthn-eok.2797529.html ...μπορούν να θεωρηθούν μια πάρα πολύ καλή αρχή ασχέτως εκβάσεως του πρωταθλήμάτος! Να αναφέρουμε στο σημείο αυτό πως οι ομορφιές του Δημήτρη Γιαννακόπουλου και των φουσκωτών του λίγο πριν ξεκινήσει ο αγώνας στο ΟΑΚΑ, αλλά και οι δηλώσεις του μπροστά στις κάμερες μετά την λήξη έφεραν την παρέμβαση του αθλητικού εισαγγελέα  http://www.redplanet.gr/basket/a1_basket/eisaggelikh-paremvash-gia-tis-emetikes-dhlwseis-giannakopoyloy.2816694.html  . Βέβαια, ούτε ο Ζαβλανός εξέδωσε κάποια ανακοίνωση για να στηρίξει τους συναδέλφους του, ούτε ο Σωλήνας θέλησε να προστατεύσει με κάποιο τρόπο την διοργάνωσή του. Ο μεν θα’ταν απασχολημένος με την διεύρυνση των ορίων ηλικίας στους διαιτητές και με τις παράλληλες δραστηριότητές του, που εξ’οσων λένε ορισμένοι κακοήθεις εδώ και χρόνια διαφημίζονται στην ζούλα στα παρκέ της Α1. Ο πρόεδρος της ΕΟΚ από την άλλη θα’ταν απορροφημένος με τους λογιαριασμούς «τόσα για την wild card, τόσα για την αποζημίωση του Tρινκιέρι, τόσα για το συμβόλαιο Κατσικάρη...».

Το πιο αστείο όλων είναι πως αιτία τόσο της ενστάσεως όσο και των τραμπουκισμών του Δημητράκη ήταν ότι μας βρήκε υπεράριθμους στον πάγκο ενώ ο κανονισμός είναι σαφής, κοινός για όλους και πρέπει να εναρμονιζόμαστε όλοι με αυτόν. Ας βάλουμε στο σημείο αυτό ένα κουίζ τα βαζελάκια ...για μετρήστε άτομα στον πάγκο κοριτσάρες μου και πείτε μου πόσα τά βγάζατε!!

Συμπέρασμα: Αφού η βλάβη της πίσω τρύπας του Δημητράκη φαντάζει μόνιμη και ανεπανόρθωτη, φροντίστε τουλάχιστον εσείς που συγκροτείτε το τμήμα μπάσκετ του Θρύλου να του ράψετε το στόμα στο γήπεδο! Όχι για κάποιον άλλον λόγο, απλώς για να μην εκτίθεται  μπροστά στον κόσμο της ομάδας του! 

DRAZA

YΓ1: Ο Ολυμπιακός,  για όποιον δεν κατάλαβε, κέρδισε αυτό το παιχνίδι λόγω του αρχηγού του ...με την προσπάθεια που πήρε όταν η διαφορά ήταν στο +2 για εμάς και όταν με την διαφορά στο +5 πήρε ριμπάουντ και καθαρίσαμε και μαθηματικά. Είμαι σίγουρος πως σε κάποιους θα φταίει ο Σπανούλης είτε για τις χαμένες βολές προς το τέλος είτε για κάποιο από τα τρίποντα που έχασε. Από την άλλη ο Παναθηναϊκός έχασε τον προχθεσινό αγώνα λόγω του δικού του φυσικού ηγέτη, του Δημήτρη Διαμαντίδη ...με την πάσα που αντί για τον Λάσμε βρήκε τα περιστέρια. Δεν είδα κανέναν από τις ντροπές των οπαδών να αποκαλεί τον Διαμαντίδη λούζερ ή να προσπαθεί να ανακαλύψει κόμπλεξ στα παιχνίδια κόντρα στον Ολυμπιακό.

ΥΓ: Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο της ιστοσελίδας και δικό μου φίλο Τάκη για το άκρως ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό!

Σχόλια

Εικόνα DRAZA

ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΓΚΡΙ ΑΠΟΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ.

ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΕΜΠΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ...ΑΣ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ!

ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ!

Εικόνα figurered

Αδερφέ, κατά τη γνώμη μου η διαιτησία δεν έπαιξε ρόλο σήμερα.

Το γνωρίζουμε ότι όποτε χρειαστεί θα βάλει το χέρι της.

Αλλά σήμερα δεν κατεβήκαμε στο γήπεδο.

Είμαστε στο 53-64 και ο Πετ κοιτάζει να κάνει αράουτ αντί τρίποντο.

Πάμε για Τετάρτη.

Εικόνα DRAZA

ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΣ ΔΙΚΑΙΩΣ...

Εικόνα figurered

Τελικά είναι να μη βιαστείς να μιλήσεις.

Τα κοράκια έκαναν το χρεός τους στα 10 δευτερόλεπτα.

Εικόνα DRAZA

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΡΑΜΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΟΜΩΣ.

Εικόνα Νίκος Γόδας

Πού είσαι ρε Ντράζα; Σε ψάχνει όλη η ερυθρόλευκη υφήλιος εδώ και δύο μέρες! Και 'μεις πανηγυρίσαμε ρε φίλε, αλλά όχι κι' έτσι. Δύο μέρες; Το παράκανες!

«Μακάρι να χρειαζόμασταν και τα δυο παιχνίδια για τον τίτλο, για να βουλώναμε μερικά στόματα». Αυτό θα πει Ολυμπιακό πνεύμα νικητή. Τέτοιους σύγγαυρους θέλω!

Λοιπόν, τέρμα οι δηλώσεις και οι στοχασμοί. Ήρθε η ώρα για πόλεμο. Όσοι θα είναι αύριο στο ΣΕΦ φωνή και ξελαρύγγιασμα δύο ώρες πριν τον αγώνα μέχρι το τέλος. Το τέλος της... απονομής. Τα μηνύματα είναι θετικά για τον αυριανό αγώνα, αλλά προς το παρόν και για γούρι δε λέω τίποτα. Από αύριο αυτά! Με τη νίκη Θρύλε μου!

Εικόνα DRAZA

Αν και έχουμε κάνει να τα πούμε και περισσότερο, μου λείψατε και εσείς αυτές τις δυο μέρες!

Και πανηγυρίσαμε και πλακώσανε και δουλειές. Είπα λοιπόν αντί να γράψω ένα για προχθές και ένα για απόψε να τα συνδυάσω.

Φωνή και ενέργεια θέλει αυτή η ομάδα τώρα από εμάς, τίποτε άλλο!

Εικόνα RED HELL

Η ΛΑΧΤΑΡΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΜΟΝΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΓΑΥΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΜΑΤΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΠΑΤΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΥΤΑΝΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΙΚΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΣΟ ΠΟΝΤΟ.ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΠΟΛΛΟΙ(ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΓΩ)ΞΕΣΠΑΣΑΜΕ ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ.ΕΧΟΥΜΕ ΒΙΩΣΕΙ ΤΟΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΦΡΙΞΕΙ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΝ 3ο ΤΕΛΙΚΟ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΜΕ ΤΑ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΙΧΑ ΠΕΙ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΒΓΗΚΕ ΣΕ ΣΤΡΑΠΑΤΣΟ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ.
ΥΓ.ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΗΣ ΡΟΖ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΙΑΣΜΟ ΜΙΚΡΟΙ(ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ).ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΟΚΟΙ.
ΥΓ1.ΟΣΟ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΕΚΦΩΝΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΠΝΟΓΟΝΑ ΚΛΠ ΑΥΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.ΟΙ ΓΚΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΦΟΡΜΗ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ ΜΑΓΚΕΣ.ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ.ΟΣΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΕΦ ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΧΕΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ.
ΥΓ2.ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΑΥΡΙΟ ΟΜΑΔΑΡΑ.
ΥΓ3.ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΡΙΑΝΟ ΚΑΤΑΚΤΑΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΚΤΟΣ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΜΗΜΑ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΣ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.ΚΑΛΟΜΑΘΑΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΑΠΛΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ.
ΥΓ4.ΘΡΥΛΕ ΘΕΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ.

Εικόνα xristoforas

ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ...ΕΧΟΥΜΕ 6 ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΗΔΗ ΤΑ 5 ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ! ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΟΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ... 6/6!!!
ΑΛΛΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΜΕ..ΠΧ ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ,ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΑΝΔΡΩΝ-ΓΥΝΑΙΚΩΝ,ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΑΛΑΣ,ΡΑΓΜΠΙ,ΣΟΦΤΜΠΟΛ,ΜΠΕΙΖΜΠΟΛ,ΧΟΚΕΙ ΚΤΛΠ......
ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΧΤΥΠΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ,ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ
ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ ΕΞΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΕ ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΗΚΩΝΕΙ 6 ΚΟΥΠΕΣ!!!

ΒΕΒΑΙΑ ΣΑΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ 10 ΚΟΥΠΕΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΔΡΩΝ-ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ 11η

ΑΣ ΜΕΤΡΗΣΟΥΜΕ ΤΑ 11 ΤΡΟΠΑΙΑ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΣΕΖΟΝ:
6/6 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ 6 ΟΜΑΔΙΚΑ (ΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΙΠΑΜΕ Ε)...ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ,ΜΠΑΣΚΕΤ,ΒΟΛΕΙ(Α+Γ),ΠΟΛΟ(Α+Γ)
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΟ TABLE TENNIS ΑΝΔΡΩΝ (ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΗ..ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ)
ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ ΒΟΛΕΙ(Α+Γ),ΠΟΛΟ (ΜΟΝΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΔΡΩΝ ΔΙΟΤΙ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟ,ΔΕ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΚΑΝ)
ΛΕΝ ΤΡΟΦΙ-ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΗ ΤΑΞΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΟΛΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ!

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΒΟΛΕΙ,ΠΟΛΟ...ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ Φ-Ε-Τ-Ο-Σ ΠΗΡΑΜΕ 8 ΚΟΥΠΕΣ
2 ΣΤΟ ΠΟΛΟ ΑΝΔΡΩΝ,2 ΣΤΟ ΠΟΛΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ,2 ΒΟΛΕΙ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ 2 ΣΤΟ ΒΟΛΕΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
...8 ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΓΙΝΟΥΝ 9 ΑΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡΚΑΠ ΕΥΡΩΠΗΣ

ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΤΡΟΠΑΙΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΖΟΝ....
ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΖΟΝ 2012-13....
ΜΟΝΟ ΤΗ ΣΕΖΟΝ 2012-13 ΚΑΤΑΚΤΗΣΑΜΕ 15 ΤΡΟΠΑΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΘΡΥΛΙΚΗ ΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ(ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ):

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ 15 ΤΡΟΠΑΙΑ:
Ο.Σ.Φ.Π.-1925,ΣΕΖΟΝ 2012-13
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΚΥΠΕΛΛΟ
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ,ΔΙΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ
ΒΟΛΕΪ ΑΝΔΡΩΝ: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΚΥΠΕΛΛΟ,ΛΙΓΚ ΚΑΠ
ΒΟΛΕΪ ΓΥΝΑΙΚΩΝ: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΚΥΠΕΛΛΟ
ΠΟΛΟ ΑΝΔΡΩΝ: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΚΥΠΕΛΛΟ
ΣΤΙΒΟΣ: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΣΤΙΒΟΥ ΑΝΔΡΩΝ, ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΣΤΙΒΟΥ ΑΝΔΡΩΝ, ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΝΔΡΩΝ
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ OPEN

Εικόνα DRAZA

Ορθώς ωμίλησες σύγγαυρε!

Άκου τον Φόρη & DON'T WORRY Red Hell!

Εικόνα Ψηλός

Φίλε Χριστόφορα, πολύ ωραία η έρευνα - ανάλυσή σου.
Υπάρχει Ολυμπιακός στο χάντμπωλλ αντρών, παίζει στην Α2, αλλά ως Ολυμπιακός Κερατσινίου. Παίζει στο κλειστό της Ιχθυόσκαλας. Φέτος τερμάτισε 7ος. Όταν ανέβει στην Α1 θα μετονομαστεί σε Ολυμπιακό Πειραιώς (τουλάχιστον έτσι λέει στη βικιπαίδεια, αντιγράφω: "Τη σεζόν 1993 – 1994 η ομάδα δέχτηκε την πρόταση του Κανώνη, προέδρου του Ολυμπιακού Κερατσινίου για συγχώνευση όταν με αφορμή τις υποδομές στο ανοιχτό του Πρεσσόφ. Με ορμητήριο τις υποδομές μπήκε στο κλειστό Κερατσινίου και συγχρόνως έγινε η μετονομασία σε Ολυμπιακό Κερατσινίου").
Αν ισχύει κάτι τέτοιο, θα πρέπει όλοι όσοι μπορούνε να βοηθήσουνε την ομάδα, προπάντων ο λαός αλλά και οι έχοντες, Μαρινάκης, Αγγελοπουλαίοι, Θύρα 7, Φλάμπουρας κλπ να βοηθήσουνε να ενισχυθεί η ομάδα και να γίνει πρώτη δύναμη στην Ελλάδα. Το χάντμπωλλ είναι πολύ ωραίο σπορ κι είναι κρίμα λόγω αμέλειας και κακών υποδομών να μην παίζει ο Θρύλος στην Α1 και ν' αλωνίζουν η Α.Ε.Κ., ο Π.Α.Ο.Κ. και κάτι επαρχιακές.
Όσο για τον αυριανό αγώνα, ΘΡΥΛΕ, ΓΕΡΑ, ΓΑΜΑ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ!

Εικόνα xristoforas

Εχεις δικιο...πολυ παλια ο Νικος Μορτακης που εγραφε μια στηλη στο περιοδικο Θυρα7...ειχε κανει αφιερωμα και στο τμημα χαντμπολ..το θυμαμαι αν και πιτσιρικας τοτε...
απλα δεν ανεφερα το τμημα χαντμπολ...γιατι ειχα μεινει με την εντυπωση πως δε θα ξαναονομαστει παλι Ολυμπιακος Σ.Φ. Πειραιως..εξαλλου...δε συμμετειχαμε φετος στην Α1...οποτε το 5/6 που παει να γινει 6/6 σημερα ισχυει.
Η ΑΕΚ θα πηγαινε για δευτερο σερι πρωταθλημα στο χαντμπολ αν γινοταν το ματς και νικουσε το Διομηδη (ο οποιος εχει κατακτησει και ευρωπαικο κυπελλο στο χαντμπολ)...
Επισης οι ελληνικες ομαδες σε ολα τα αθληματα εχουν κατακτησει 43 διεθνη τροπαια (το ενα ο διομηδης)..
ε ο Ολυμπιακος εχει κατακτησει τα 11 απο τα 43!!!
Κανονικα αν υπαρχει δικαιοσυνη...πρεπει να τιμωρηθουνε τα χανουμια για τα επεισοδια....οι γραφιδες οι α.ρ.δ.ικειμενικες μονο με Ολυμπιακο ειναι ευαισθητες διοτι ο Θρυλος πουλαει
φυσικα αν ανεβει το χαντμπολ θα το στηριξουν ολοι οσοι ανεφερες οπως εχουν βοηθησει και σε αλλους τομεις
Φανταζεσαι να φτιαχνοταν κι ενα κλειστο χαντμπολ καπου στον Πειραια? (εννοω μονο για χαντμπολ..χωρις μπασκετες που βγαινουν και τα λοιπα)

Εικόνα DRAZA

Ίσως κάνουμε κι εμείς εδώ ένα αφιέρωμα για το εν λόγω τμήμα. Θα'ναι καλή ιδέα το κείμενο να κλείνει κάπως έτσι "όταν ανέβουμε κάποιοι θα χάσουν τον ύπνο τους και την μοναδική παρηγοριά τους σε ομαδικό άθλημα ...κάποιοι θα το κόψουν το γήπεδο τελείως".

Εικόνα xristoforas

Πανελλήνιο πρωτάθλημα Beach Handball

2002
Ολυμπιακός Κερατσινίου

DRAZA.. ΑΥΤΟΣ ΠΙΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ??? ΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ....

ΤΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΤΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ...
ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΖΑΜΕ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ΕΙΧΕ ΟΝΟΜΑΣΤΕΙ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ....

ΑΡΑ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΤΙΤΛΟΥΣ?

Εικόνα DRAZA

Αν ανέβει το τμήμα της σάλας στην Α1 και πάρει μαζί του τα υπόλοιπα υποθέτω ότι θα το μετράμε.

Εικόνα xristoforas

δεν υπαρχει χαντμπολ σαλας
υπαρχει ποδοσφαιρο κανονικο (11x11)..ποδοσφαιρο μινι (9x9,8x8,6x6 και το γνωστο 5x5)....ποδοσφαιρο σαλας (σε γηπεδο διαστασεων γηπεδου χαντμπολ)..και μπιτς σοκερ (αμμου ποδοσφαιρο..παρακτιο ποδοσφαιρο)

και :
χαντμπολ κανονικο.....χαντμπολ αμμου (παρακτια χειροσφαιριση..beach handball)

επισης... στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Beach Handball (λημμα wikipedia)
δε γραφει καπου α1 ή α2
αρα λογικα ειναι ενα ενιαιο πρωτάθλημα Beach Handball που διοργανωνεται(δηλαδη μια κατηγορια)!!!

επισης....
υπαρχει Ολυμπιακος Κερατσινιου (που εχει ιδρυθει το 2004) ποδοσφαιρικη ομαδα η οποια ειναι διαφορετικη ομαδα απο τον Ολυμπιακο Πειραια-Κερατσινιου του χαντμπολ

στη wikipedia αν δεις..υπαρχουν δυο λημματα

το ενα ειναι το:
Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. (χειροσφαίριση)
οπου μεσα γραφει προυπηρχε ο ΟΣΦΠ (Με ορμητηριο της υποδομές μπήκε στο κλειστό Κερατσινίου και συγχρόνως εγινε η μετονομασία σε Ολυμπιακο Κερατσινίου)

και το αλλο ειναι το:
Ολυμπιακός Σ.Φ.Π./ Κερατσίνιου (χειροσφαίριση)
οπου μεσα γραφει οτι ο Ολυμπιακος Κερατσινιου ειναι μετεξελιξη του Ολυμπιακου Πειραια (Tο 2013 πέτυχε ιστορική άνοδο στην Α2 Χάντμπολ των Ανδρών ξάνα ο Ολυμπιακός Κερατσινίου, ο οποίος αποτελεί συνέχεια του Ολυμπιακού Πειραιά.)

ΟΠΟΤΕ.... ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ...ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ=ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ (ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ)

ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΜΕ ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΟ 2004 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΦΠ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΟ 1925 (ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΩΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ...ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΩΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ...ΜΕΤΑ ΩΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΛΥΚΑΒΗΤΟΣ...ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΩΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΩΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΜΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟ ΠΡΕΣΟΦ...ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ...Η ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ!!!!...)

ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΑΚΤΙΑΣ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ/ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΤΙΤΛΟΥΣ...ΣΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ!!!!

ΟΠΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΟΥΠΑ...ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΑΘΛΗΜΑ BEACH HANDBALL ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΡΟΠΑΙΟ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ Η ΟΜΑΔΑ XEIΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ (ΤΟ 1996 ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ 2002 ΕΠΙΣΗΜΩΣ!)
Η ΚΟΥΛΑ ΕΧΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΑΛΑΣ.....ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΜΗΜΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ

Ο ΝΙΚΟΣ ΜΟΡΤΑΚΗΣ Ή ΤΟ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Ή ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΣΤΗΝ TV !!!!
ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ...!!!

Εικόνα xristoforas

Την σεζόν 1993 – 1994 η ομάδα δέχτηκε την πρόταση του Κανώνη, προέδρου του Ολυμπιακού Κερατσινίου για συγχώνευση. !

ειχε γινει ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ !
ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΣ!

Εικόνα DRAZA

ΡΕ ΦΟΡΗ, ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΣΑΛΑΣ ΕΝΝΟΩ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ...ΟΧΙ "ΜΠΙΤΣ ΧΑΝΤΜΠΟΛ"

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΣΑΝ "ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ".

Εικόνα xristoforas

οντως...επειδη δεν εχουν ανεβει στην α1 ομως οπου θα ξαναονομαστουν Πειραιως...
απλα υπαρχει λημμα που μας εχει μαζι Ολυμπιακος Πειραιως/Κερατσινιου...
ενταξει..δε θελω σωνει και καλα να προσθεσω τιτλο για να εχουμε εναν παραπανω..
απλα να το διευκρινισουμε πρεπει..διοτι ειναι μπερδεμενο αυτο με τα δυο λημματα που υπαρχουν και δημιουργειται συγχυση...

το ερωτημα που γενναται ειναι το εξης...
με δημαρχο Πειραια τον Μωραλη εκεινη την εποχη...θα βρισκοταν λυση τοτε για το γηπεδο μας στο χαντμπολ?
θα βρισκοταν!!!
ποιος ο λογος να μετονομαστουμε σε κερατσινιου απο τη στιγμη που ειχε γινει η συγχωνευση?
στο γηπεδο Ρεντη η ομαδα βολλευ πρεπει να μετονομαστει σε Ολυμπιακος Ρεντη?

θα αντιτεινει καλλιστα,καποιος το εξης.... ''Ολυμπιακος Κερατσινιου υπηρχε και πριν τη συγχωνευση με τον ΟΣΦΠ..δηλαδη απο το 1987 οπως βλεπουμε στο σημα του''.....

ρωτησα και τους ultras βεβαια... για πιο σφαιρικη ενημερωση!

δεν πειραζει για τον τιτλο οκ......αλλα αν ανεβει τοτε πρεπει να μετονομαστει σε Πειραιως...οψομεθα

εφαγα κολλημα τωρα με το τροπαιο..συγγνωμη αλλα...νταξει....και το Κερατσινι Πειραιας ειναι....

εδω τα βαζελια μετονομασαν με το ετσι θελω μια ομαδα ωστε να δημιουργησουν νεο τμημα...
μια που λεγοταν αθενς ραγκμπι? ή στο χοκει ηταν? δε θυμαμαι επακριβως!

εμεις δε μετονομαζουμε...υπηρχε και παλαιοτερα σχετικη επαφη οπου πραγματοποιηθηκε η ενωση/συγχωνευση των 2 συλλογων χειροσφαιρισης..

Εικόνα Ψηλός

Σε βρίσκω πολύ καλά πληροφορημένο! Όντως 11 τα διεθνή μας, άντρες - γυναίκες, 10 στα ομαδικά και 1 στην πάλη. Ο Διομήδης Άργους κατέκτησε το ευρωπαϊκό κύπελλο Τσάλλεντζ Καπ πρόπερσι, το μόνο ελληνικό σε αυτό το άθλημα.
Οι ΑΕΚτζήδες τελευταία έχουν φτιαχτεί με το Μελισσανίδη που λόγω συγκρουόμενων συμφερόντων με το Μαρινάκη έχει ξεκινήσει "πόλεμο" με το Θρύλο προτού καν επανέλθουνε και γι' αυτό τό 'χουνε ρίξει στο ξεσάλωμα... Μην εκπλαγείτε αν τελικά βγάλουνε βρώμα οι Α.Ρ.Δ. ότι για το ξύλο στην Κυψέλη φταίνε... Ολυμπιακοί που πήγανε για τσαμπουκάδες.
Γι' αυτό χρειάζεται πολλή προσοχή απόψε, μη γίνει καμιά προβοκάτσια από τους αντίχριστους και κοιτάξουνε να το πάρουνε με πουστιά. Αυτοί είναι ικανοί να φύγουν από το γήπεδο απλώς επειδή δε θα τους αρέσουν οι φάτσες στην εξέδρα, οι φλώροι...
Οι παίκτες μας να παίξουνε ψυχωμένα, αλλά και ψύχραιμα, γιατί ο αγώνας κρύβει πολλές παγίδες και όσοι (ευλογημένοι) βρεθούνε μέσα μην πέσουνε στη λούμπα να απαντήσουνε στις προκλήσεις, θυμάστε τι παίχτηκε πέρσι... Μόνο φωνή! Και μόνο αυτή φτάνει για να χεστούν απάνω τους τα βαζελόσκυλα!
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΟΟ
ΘΡΥΛΕ ΟΛΕΕΕ
Σ' ΑΓΑΠΩΩΩΩΩ

Εικόνα DRAZA

"Μην εκπλαγείτε αν τελικά βγάλουνε βρώμα οι Α.Ρ.Δ. ότι για το ξύλο στην Κυψέλη φταίνε... Ολυμπιακοί που πήγανε για τσαμπουκάδες."

Ακριβώς αυτό είχα και εγώ στον νου μου φίλε. Είμαστε χρόνια μόνοι μας και όλοι τους ...και όσο περνάει ο καιρός και οι άλλοι μένουν άτιτλοι και ανυπόληπτοι τόσο εντείνεται ο πόλεμος.

Δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται!

Εικόνα xristoforas

Βεβαια εχουν παρει και οι πρωτοποροι θεσσαλονικης διεθνες...στο μπιτς χαντμπολ ομως!
τιποτα δεν ειναι ευκολο....εχουμε ψυχολογια και καλυτερη ομαδα(φανηκε που δε χασαμε 30 ποντους διαφορα στο πεμπτο ματς προημιτελικων ενω αυτοι ναι)..αλλα μπορει να παιξουν το τελευταιο χαρτι τους οι βαζελοι με τη συνδρομη των γκρι...
μια χρονια ηρθαν και κανανε το 0-1 στο σεφ με το ζαβλανο βοηθο...δε δοθηκε φαουλ στον παπαλουκα και στην επομενη φαση δοθηκε στον διαμαρτυρη...
να παιξουμε με παθος οπως το 2012 με κοουτς ντουντα και τους εχουμε τους βαζελους..να μη λεμε μεγαλα λογια....ΜΟΝΟ ΦΩΝΗ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ..διοτι και στη μπαλα πως και πως τους περιμεναμε και φαγαμε 3αρα (ιστορικο σκορ για αυτους μετα απο το 1-4 με καζιμιερφσκι)...που την ξεπληρωσαμε σε αλλο αθλημα (25αρα στο σεφ..89-64) αλλα δεν την ξεπληρωσαμε συμμετεχοντας στον τελικο κυπελλου...
ανυπομονω να γινει το ματς σημερα και να κανουμε το απολυτο..το 6/6...νικωντας τον εξασφυριχτρο εστω και με μισο ποντο (αν ερθει μεγαλη διαφορα υπερ μας καλοδεχουμενη)..
αν γινει η στραβη (χτυπα ξυλο) και δε μπουνε τα τριποντα (που τα εχουμε απολους σχεδον τους παιχτες) και βαλουν πρωτη φορα πανω απο 67 ποντους φετος εναντιον μας(σε 8 ματς που εχουμε παιξει με αυτους)...και εμεις κυμανθουμε σε χαμηλα επιπεδα...ε τοτε δε νομιζω πως θα το παρουμε μες στο οακα..ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΕΛΕΙΑ Η ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ (ΠΑΡΑ ΤΙΣ 3 ΠΙΚΡΙΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ...ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΠΑΟΚ,ΜΑΝ U,0-3 ΑΠΟ ΒΑΖΕΛΟ)...
ΓΙΑΥΤΟ ΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΛΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΣΗΜΕΡΑ...ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΦΩΝΗ(ΟΧΙ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΤΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΜΠΑΛΑ ΘΑ ΚΑΙΕΙ)...ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΕΟΥ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΥΜΝΟ...'Η ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΩΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΟΛΑ ΤΑ ΣΠΟΡ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΑΧΑ ΕΜΕΙΣ...ΕΜΕΙΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!! ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ!!

Εικόνα DRAZA

Xριστόφορε αν και τα θυμάσαι πολύ καλά σε γενικές γραμμές έχω να κάνω μια παρατήρηση όσον αφορά τις "3 ΠΙΚΡΙΕΣ" που λες.

Στο ματς κόντρα στον Παοκ στην Τούμπα είχαμε ξεκάθαρο διαιτητικό/θεσμικό σπρώξιμο προκειμένου να αποκλειστεί ο Ολυμπιακός. Όχι να κατηγορήσουμε ομάδα και παίκτες δεν μπορούμε ...είναι απλώς αδύνατον να μιλήσουμε αγωνιστικά.

Αν ο Ολυμπιακός είχε ισοφαρίσει εκείνο το ματς, πολύ πιθανόν να κάναμε λόγο για άλλου είδους "πικρία" τώρα, με καταλαβαίνεις.

Εικόνα xristoforas

στην τουμπα η πικρια εχει να κανει με τη στενοχωρια που αποκλειστηκαμε απο πουστιες του παιχτων και του λλλλαου του παοκ(δε μιλαω για τα ψαρια..καμια σχεση..εκει μας αντεγραψαν οπως παλαιοτερα επι ποιλα)...
3 πεναλτυ δε μας εδωσε ο μανταλος ως το 28'...
στο 5ο λεπτο ο σκονδρας γκρεμισε τον φουστερ εντος περιοχης επειτα απο χτυπημα κορνερ του παοκ
στο 25ο ο τζαβελας εριξε κατω τον φουστερ στα πλαγια(δεξια) εντος περιοχης και δεν εδωσε πεναλτι
στο 28ο ο βαλντεζ χτυπηθηκε παλι απτον πουστη τον τζαβελλα..κι αν το δουμε προσεκτικα στο βιντεο ειναι μεσα στην περιοχη και αυτο και οχι στη γραμμη
ο περιγραφεας μουγκα εκανε σχεδον
αν ηταν 3 ανατροπες σε παιχτες του παοκ,θα λυσσαγανε τα αντιολυμπιακα ΜΜΕ και ο σπικερ θα ελεγε οτι πρεπει να ξαναδουμε τις φασεις κ τα γνωστα...
περισσοτερο με πειραξε το 0-3 απο παο...
λιγοτερο οι αποκλεισμοι σε τσ λ και κυπελλο ελλαδος
με τη μαντσεστερ ενταξει πικραθηκαμε οπαδικα ....αλλα η ιδια η ομαδα μας εδωσε την προσδοκια μετα το 2-0 πως ειμαστε το φαβορι...
αν χαναμε 0-2 και μετα φερναμε 1-1 τι θα λεγαμε?....καταλαβαινεις τι εννοω!..τη manchester united νικησαμε εδω μεσα (πρωτη φορα ελληνικη ομαδα νικαει τη γιουναιτεντ) ..οχι καμια τυχαια
αυτο που μας πειραξε φετος στην μπαλα ηταν το 0-3 μονο..τα αλλα 2 ηταν μεσα στο προγραμμα αν το καλοσκεφτεις μιας και το δευτερο ματς ηταν τουμπα και οχι το πρωτο....

Εικόνα xristoforas

στο 25* τον ντομιγκεζ εννοω που εκανε ωραια ενεργεια!

Εικόνα DRAZA

το κατάλαβα σύγγαυρε

Εικόνα DRAZA

ΘΑ ΤΑ ΡΕΦΑΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ

Εικόνα xristoforas

μακαρι!! διοτι η σειρα ετσι οπως εχει διαμορφωθει μοιαζει πολυ με του ετους 1993...μονο που εκει ηταν διαφορετικες οι εδρες(του παο..ενω εμεις το 1-1 το καναμε στο περιστερι λογω τιμωριας)....
ΜΕ ΕΝΑ 3-1 (ξανα...οπως παλιααα) ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΦΕΤΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΒΑΖΕΛΩΝ...ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕ!!! ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΟ!

Εικόνα DRAZA

Ε ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΥ Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΕΚΕΙ. ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΒΡΟΥΜΕ...

ΤΙ ΝΑ ΡΕΦΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ!

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΠΟΨΙΝΟ, ΕΙΠΑΜΕ, Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ!

Εικόνα DRAZA

Ο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΕΧΕΙ ΕΞΥΓΙΑΝΘΕΙ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΒΗΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ! ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ....

ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΚΑΙ)ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ!

Εικόνα DRAZA

Eίμαστε Ολυμπιακοί. Δεν γίνεται να χάνουμε από τον βάζελο και να το απολαμβάνουμε. Απλά όπως και εσύ λες η αχαριστία είναι κακό πράγμα.

Συμφωνώ απολύτως με τα δυο τελευταία υστερόγραφά σου.

Πως έχεις γράψει ως τώρα; Ευχαριστημένος;

ΥΓ: Ετοιμάσου στον άπλετο χρόνο που θα έχεις ως φοιτητής να απολαμβάνεις Δημοσθένη Λιακόπουλο να σου λέει για το DNA σκορπιού που εμφυτεύουν στις ντομάτες προκειμένου να αντέχουν τα φυτοφάρμακα. "Και τι θα γίνει αν εμάς μας ξεφύγει κάτι στο πλύσιμο αγαπητοί φίλοι;" αναρωτιέται ο Δημοσθενάρας!

Γιατί ως γνωστόν, το νερό βρύσης και το Πάλμολιβ είναι "ένα και ένα" για την απομάκρυνση των φυτοφαρμάκων και του DNA του σκορπιού!

Εικόνα RED HELL

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.Μωρε ας περασω φοιτητης και ας βλεπω και ΛΙΑΚΟ.Μεχρι στιγμης φιλε πιστευω οτι δοξα το θεο εχω παει πολυ καλα.Μπαινω μεσα στην αιθουσα χαλαρος και ολα πανε ηρεμα.Τωρα γραφω τη δευτερα αρχαια που εχουν το μεγαλυτερο συντελεστη αλλα γενικα γραφω πολυ καλα και σε αυτα.

Εικόνα DRAZA

Το παν είναι η ψυχολογία. Εφόσον είσαι ήρεμος τότε θα φαίνεται στο γραπτό σου η δουλειά που έχεις κάνει όλο τον χρόνο. Κι εγώ όταν έδινα, με εξαίρεση το πρώτο μάθημα που είχα άγχος, στα υπόλοιπα ήμουν σχεδόν αναίσθητος.

Εικόνα vagio

Αμιγως μπασκετικα αν το δεις, λες παω να τους ξεκωλιασω με μεγαλη διαφορα. Αν το δεις σαν ντερμπι με ιδιαιτεροτητες, προκυπτει ενα δυσκολο και ενδεχομενως κλειστο παιχνιδι.
Προσπαθω να με πεισω να το δω ως ντερμπι, γιατι η υπερμετρη αισιοδοξια εχει βλαψει στο παρελθον. Αλλα, δεν χανεται αυτο το πρωταθλημα ρε πουστη μου, δεν χανεται!
Κι οταν τελειωσουμε, εχουμε να πουμε πολλα. Οχι για τους αλλους τοσο, οσο για 'δικους μας' που προσπαθουν με το στανιο να βγαλουν αχρηστα ολα τα στελεχη της ομαδας μας.

Εικόνα DRAZA

Έχουμε πει ότι αυτή η ομάδα έχει δυο ευκαιρίες να στεφθεί πρωταθλήτρια Ελλάδος. Μια από τις δυο θα κάνει την δουλειά της. Αυτή είναι η αμιγώς "μπασκετική και επαγγελματική προσέγγιση". Τώρα βλέπεις ότι το επιχείρημα "σιγά μην κερδίσουν εκεί μέσα" (τους έχει τελειώσει).

Τελευταία φράση σου:
"Κι οταν τελειωσουμε, εχουμε να πουμε πολλα. Οχι για τους αλλους τοσο, οσο για 'δικους μας' που προσπαθουν με το στανιο να βγαλουν αχρηστα ολα τα στελεχη της ομαδας μας."
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ!

Εικόνα red7neck

Θρύλε μου να ξέρεις ότι αύριο θα είμαστε δίπλα σου μέσα στο σπίτι μας να σε στηρίξουμε μέχρι τέλους για να σηκώσεις το πιο αντρίκειο πρωτάθλημα της ιστορίας σου! Κατατρεγμένος από το καρκίνωμα του βαζελακόπουλου, κυνηγημένος από τους διαιτητές και με -2 από την αρχή, against the machine με λίγα λόγια! Γνωρίζουμε τις δυνατότητες σας και είμαστε περήφανοι γι' αυτά που έχετε καταφέρει! Πάθος, φωνή για την μεγάλη νίκη και την κατάκτηση του τίτλου και καλό θα είναι να είμαστε όλοι ψύχραιμοι γιατί θα μας την έχουν στημένοι!

Μέχρι να κλείσει κάθε φωνητική χορδή θα το φωνάζω:

ΛΑΛΑΛΑ ΛΑΛΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΛΑΛΑΛΑ ΛΑΛΑΛΑ ΖΕΛΑ ΠΟΥΣΤΑΡΑ
ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΦΤΙΑΞΤΕ ΓΗΠΕΔΟ
ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΩΡΟΦΟ
ΓΑΜΙΩΝΤΑΣ ΩΣ ΤΟ ΟΥΡΑΝΟ
ΘΑ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΩΩΩΩΩ
ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΦΟΒΕΡΗ
ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ
ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΔΕΙΣ
ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙΣ

Εικόνα DRAZA

ΨΩΛΑΡΑ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ!