THE GREEN JEANNE D'ALF



Γράφει ο ALEXANDR ROMAN.
 
Η Ιωάννα της Λεωφόρου ή αλλιώς Ζαν ντ'Αλφ (Jeanne d'Alf) γνωστή και ως Παρθένος της Λεωφόρου, ήταν ηρωίδα επικεφαλής των Βαζελικών στρατευμάτων στον Εκατονταετή Πόλεμο κατά των Ερυθρόλευκων Τρομοκρατών στην Μπανανία. Μπανανία είναι το κράτος στο οποίο δε λειτουργούν σωστά οι θεσμοί και οι κρατικοί μηχανισμοί. Ο μειωτικός αυτός όρος χρησιμοποιείται για να περιγράψει μικρά κράτη, πολιτικά ασταθή και συνήθως εξαρτώμενα σε περιορισμένη παραγωγή και κυβερνώμενα από μία μικρή αυτοεκλεγμένη συνήθως πλούσια και διεφθαρμένη κλίκα….που επιτρέπει στον κάθε ηλίθιο που αποτελεί μέλος της να βγαίνει δημόσια και να εκστομίζει ότι παπαριά ή εξυπνακίστικη βλακεία γουστάρει απολαμβάνοντας τους γλυκούς καρπούς της ατιμωρησίας.
Η παπαριά είναι δέντρο επί του οποίου φυτρώνουν παπάρες (ή αλλιώς «παπάρια»). Ευδοκιμεί ιδιαίτερα στον Μεσογειακό χώρο, είναι πολύ ανθεκτική και παραγωγική, οι δε καρποί της έχουν γεύση όξινη, στυφή και προκαλούν δυσπεψία, ενίοτε δε και νευρικό γέλωτα.
Τα παπάρια (τα καλαβρέζικα κυρίως) και τα δέντρα παπαριές τυγχάνουν μεγάλου σεβασμού στις μέρες μας…κυρίως από ένα τηλεοπτικό κανάλι και μιας συγκεκριμένης εκπομπής του…στην χώρα μας …(γεμάτος ο κήπος του αλλά και οι εσωτερικοί χώροι) …αφού ο ιδιοκτήτης και οι εργαζόμενοι θυμούνται συχνά τα παπάρια και μάλιστα τους αποδίδουν οφειλόμενες τιμές… τα λιμπίζονται, τα λιγουρεύονται στην καθημερινή ζωή τους και ουσιαστικά κατά ένα μεταφυσικό τρόπο…δεν τα βγάζουν ποτέ απ’ το στόμα τους.
Ετσι λοιπόν το εν λόγω κανάλι λειτουργεί ως παραμορφωτικός καθρέπτης…
Τέλος πάντων…
 
Αλλά ας επιστρέψουμε στην ιστορία μας…
Η Ζαν ντ’Αλφ άρχισε από μικρή να ακούει φωνές μες στο κεφάλι της…
Δεν πίστεψε τους γιατρούς όταν διέγνωσαν:
--«Σύνδεση της ψυχικής ασθένειας με τη βία και την επικινδυνότητα…»
--«Ακραίες τάσεις θυματοποίησής της, καθώς και αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές, στην εξαθλίωση και τον υποβιβασμό της ποιότητας της ζωής της ή στις συχνά άθλιες συνθήκες εγκλεισμού της μέσα σε ανήλιαγα, κλειστοφοβικά κτίρια (τηλεοπτικούς σταθμούς) με έντονες αναθυμιάσεις δυσωδών αερίων.
--«Ως άμεση συνέπεια του παραπάνω περιβάλλοντος της Ιωάννας της Λεωφόρου… έκαναν αβίαστα την εμφάνισή τους και οι τάσεις Τρομολαγνείας (βλέπει παντού γύρω της τρομοκράτες)… άρχισε να γίνεται η ίδια μελόδραμα…
Και η εικόνα μιας «Τρελής» δίνεται με τρόπο που… όταν δεν προκαλεί το φόβο και την εμετική απέχθεια, προκαλεί τον οίκτο, την ευσπλαχνία και τη λύπηση.
Οι γιατροί της συνέχισαν:
--«Αυτές οι μελοδραματικές προσεγγίσεις της ψυχικής ασθένειας, την καθιστούν αντικείμενο του οίκτου της κοινής γνώμης, ενισχύουν από τη μία μεριά τον «προστατευτισμό» (σαν να είναι ένα κουτάβι…) και τις πατερναλιστικές τάσεις της κοινωνίας απέναντί της, ενώ παράλληλα επιβεβαιώνουν και μέσα από αυτή την οδό την άποψη για τη γραφική θεαματικότητα της ψυχικής νόσου(μέσω συνεντεύξεων τύπου).
Η τρομολαγνεία και ο διασυρμός της Ιωάννας, με τον ένα ή άλλο τρόπο…(κάθε φορά διαφορετικό καθώς έχει ανεξάντλητο ρεπερτόριο)…συνδέονται με την ψυχική ασθένεια και άρχισε να φαίνεται πλέον και  να αποτελεί σύνηθες φαινόμενο…
Η Ζαν ντ’Αλφ άρχισε να μπαίνει σε επικίνδυνα εδάφη…  μετατράπηκε σε persona non grata… κάτι ανάμεσα σε… «ψυχοπαθή δολοφόνο», «σχιζοφρενή με το πριόνι», «μανιακή βιαστής», «θηλυκός δράκος», «κανίβαλος».
Αυτοί είναι μερικοί μόνο από τους πιο στομφώδεις χαρακτηρισμούς που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά καιρούς γι αυτήν - και κατά κόρον – καθώς και για την περιγραφή ανάλογων συμπεριφορών και αποσκοπούν στη συγκινησιακή διέγερση που προκαλεί η επικινδυνότητα του ψυχικά ασθενή.
Οι χαρακτηρισμοί αυτοί, ακόμα και όταν δεν αναφέρονται ρητά στην αιτιακή σύνδεση της διαταραγμένης ψυχικής υγείας με την νοσηρή προπαγάνδα, την εγκληματικότητα, το λιγότερο, την υπονοούν…και  δημιουργούν βάσιμες υποψίες (τις περισσότερες φορές όχι άδικα) αναπαράγοντας έτσι τα σχετικά στερεότυπα.
 
Σε ηλικία 13 ετών η Ιωάννα της Λεωφόρου είδε στον κήπο του πατρικού σπιτιού της το πρώτο από τα οράματά της, όπου παρουσιαζόταν ο Αρχάγγελος Βαζέχα, ο Αγιος Ονούφριος ο ουρανοβάμονας… μαζί με τον Οσιο Πανφούτιο και την Αγία Χάιδω την ζαμανφουτισμένη και την καλούσαν να δράσει προκειμένου να απαλλάξει τη Μπανανία από την ταπείνωση που της είχαν επιβάλει οι Ερυθρόλευκοι «Τρομοκράτες» (αγωνιστικά) με τη «Συνθήκη των Ισόβιων Πρωταθλητών…». Στην πιο κρίσιμη φάση του σχεδόν Εκατονταετούς πολέμου λοιπόν, και αυτοανακηρυσσώμενη η ίδια ως ηγετική φυσιογνωμία … αυτοχριζώμενη με άγιο μύρο, αυτολιβανιζόμενη με μαγικά θυμιάματα και δάκρυα του Ιωβ… αυτοπροτάθηκε ενώπιων Θεών και Ανθρώπων ως διάδοχος του Βαζελικού θρόνου και υποσχέθηκε να επανακτήσει και το Στέμμα ολόκληρης της Μπανανίας.
Έτσι λοιπόν το Σεπτέμβριο του σωτήριου έτους 2012… αφού υπερνίκησε πολλές δυσκολίες, η Ιωάννα κατόρθωσε να γίνει αποδεκτή από τα Βαζελικά στρατεύματα και να πάρει την άδεια να ηγηθεί (με απίστευτο θράσος και άγνοια κινδύνου) μιας μικρής (ελάχιστης) στρατιωτικής δύναμης (βαζελικής λαγοσυμμαχίας) που είχε συγκροτηθεί για να ενισχύσει την Λεωφόρο… μία από τις λίγες τοποθεσίες που είχαν μείνει πιστές στην Ζαν ντ’Αλφ την οποία πολιορκούσαν οι Ερυθρόλευκοι «Τρομοκράτες» (αγωνιστικά).
Η ίδια τραυματίστηκε κάτω από τα τείχη της φρεσκοβαμμένης Θύρας 13…της Λεωφόρου… από ένα δηλητηριώδες φίδι (ΟΦΗ…). Η τοξικότητα του δηλητηρίου του συγκεκριμένου φιδιού μετράται με την διεθνώς αποδεκτή μέθοδο LD50 (Lethal Dose: 1-2 …)…αλλά επέζησε…
Στη συνέχεια μια εβδομάδα αργότερα… η Ιωάννα αιχμαλωτίστηκε σε μια πολεμική επιχείρησή της μέσα στο στάδιο Γ.Καραισκάκης….  από γενναίους, ανίκητους, ανυπέρβλητους στρατιώτες του αντίπαλου Βασιλιά Ευάγγελου Μαρινάκη του ''I'' (Οκτώβριος 2014), ο οποίος λόγω υψηλού δείκτη αισθητικής που είχε ο ίδιος δεν ασέλγησε επάνω της (ήταν και άσχημη εκτός από όλα τα άλλα χάλια της) αδιαφόρησε… την απαξίωσε εντελώς… και την παρέδωσε εν λευκώ στους Ερυθρόλευκους «Τρομοκράτες» του (αγωνιστικά)…
Υπήρχε μόνο μια θεραπεία για να διορθωθεί η Ασχήμια της… Εφευρέθηκε από έναν Γάλλο…. Λέγεται λαιμητόμος…!!!
 
Όμως παρ'όλο το μεθύσι τους απ’την επιτυχία της ΝΙΚΗΣ και της αιχμαλωσίας της Ιωάννας… ούτε αυτοί ασχολήθηκαν μαζί της και την ξεφορτώθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες.
Κατέληξε η Ιωάννα λοιπόν στον Πειραιά… όπου δικάστηκε από εκκλησιαστικό δικαστήριο, με πρόεδρο τον Σεραφείμ…που το είχε ορίσει και ενεργούσε σύμφωνα με τις διαταγές των Ερυθρόλευκων «Τρομοκρατών» (αγωνιστικά)…. και του ίδιου του Βασιλιά τους.
Κατηγορήθηκε η ίδια λοιπόν για:
--«Κοντή κόμη με χωρίστρα την Εθνική οδό»,
--ότι «ντυνόταν με γυναικεία ρούχα στις ερωτικές προσωπικές στιγμές της και ανδρικά στις δημόσιες εμφανίσεις της»,
--για «πράσινη μαγεία με την οποία διέταξε στρατιώτες της να βάψουν τα κάγκελα του Κάστρου τους την Λεωφόρο».
Οι δικαστές όμως κατέληξαν στο ότι η βλακεία της ήταν ανίκητη.
Δυστυχώς στη βλακεία δεν υπάρχει αντίδοτο!!! Τι να σου κάνει κι η τεχνητή νοημοσύνη όταν η φυσική βλακεία είναι ακατανίκητη…
Έκαναν λοιπόν οι ίδιοι δικαστές…τη θεωρητική σκέψη να εξαλείψουν όλους τους βλάκες, (όχι μόνο αυτή…αλλά και όλα τα μέλη του κινήματος της λαγοσυμμαχίας).
Τότε σύμφωνα με την παραδοχή πως κάθε δράση γεννά μια αντίδραση, η ενδεχόμενη αλλαγή στη συμπαντική ισορροπία μπορεί να δημιουργήσει την υπερβλαμμένη (βλέπε Ζαν ντ’ Αλφ) την οποία δεν θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν με τίποτα γιατί ως υπερβλαμμένη θα λειτουργούσε ως υπερανίκητη.
Γι'αυτό, σκέφτηκαν αρχικά να μην την πειράξουν…ουτε αυτήν ούτε τους οπαδούς της… τους ηλίθιους…να  τους ανέχονται, να τους αντιμετωπίζουν ως προστατευόμενο είδος, να τους ρίχνουν στα μαλακά, να τους κάνουν τα χατίρια, να τους εκχωρούν ελαφρυντικά, να τους αφήνουν να κάνουν ότι γουστάρουν, να τους αφήνουν στην κοσμάρα τους και γενικότερα να τους απαλλάσσουν λόγω βλακείας… όπως παλιότερα οι δικαστές την Αγία Αθανασία του Αιγάλεω (υπήρχε και το δεδικασμένο).
 
Ήταν όμως πολύ σοβαρά τα πράγματα καθώς η ίδια «ισχυριζόταν ότι ήταν απευθείας υπόλογη στον Θεό» και έτσι ο Σεραφείμ δεν το ανέχθηκε αυτό… την καταδικάστηκε να καεί ζωντανή (auto da fe) ως Αιρετική.
Οδηγήθηκε άμεσα στην πυρά…
Την ώρα που καιγόταν ζήτησε να σηκώσουν το Βαζελικό λάβαρο με το τριφύλλι για να μπορεί να το δει μέσα από τις φλόγες.
Κατά την εκτέλεση της μόνο ένας Βάζελος οπαδός-στρατιώτης της (5-6 ακόμα ήταν παρόντες καθώς τους χρώσταγε μισθούς)…
τόλμησε να φωνάξει: «Είμαστε χαμένοι… κάψαμε μια Αγία... μια Εξυγιάντρια».
Όμως την επόμενη ημέρα και αφού η Ιωάννα της Λεωφόρου είχε γίνει κάρβουνο...παρατηρήθηκε το φαινόμενο της εντυπωσιακής αύξησης του μέσου όρου δείκτη νοημοσύνης της Μπανανίας…!!!
 
Χίλια χρόνια αργότερα, η Μπανανία αναγνώρισε τη συμβολή της Ζαν ντ' Αλφ στην μη επιτυχή έκβαση του πολεμικού αγώνα της, καθώς και στην επιστημονική οριοθέτηση των όρων «Μαλάκυνση Εγκεφάλου» και «Πνευματικός Αυνανισμός» εξαιτίας της… Και ένα νέο εκκλησιαστικό δικαστήριο αποκατέστησε την τιμή της Παρθένας της Λεωφόρου, η οποία στις 19 Οκτωβρίου 3014 ανακηρύχθηκε Αγία από την Βαζελική Τριχοτομημένη Εκκλησία, ενώ ανακηρύχθηκε Αγία και προστάτιδα της Μπανανίας.
Την ίδια εποχή… αρχαιολόγοι  του ερυθρόλευκου βασιλιά Ευάγγελου Μαρινάκη του ΧΙΧ (του 19ου) ο οποίος ήταν απόγονος του Ευάγγελου Μαρινάκη του ''I'' ανακάλυψαν σε μια τοποθεσία… Αμφιsexoλεωφόρος νομίζω λεγόταν…
ανακάλυψαν λοιπόν έναν περίτεχνο μεγαλειώδη τάφο (μεγέθους: 1,54 cm επί 40 cm… ενάμιση μέτρο δηλαδή…και με το ζόρι…).
Στην αρχή ενθουσιάστηκαν καθώς νόμισαν ότι ανακάλυψαν τον τάφο από ένα διάσημο Χόμπιτ… ίσως ακόμα και τον Φρόντο από το Μπάγκ-Εντ του Σάιρ…. ο οποίος έσωσε την ανθρωπότητα από τον Σκοτεινό Άρχοντα Σάουρον… την Τρίτη Εποχή της Μέσης Γης.
Συνέχισαν όμως την ανασκαφή τους… και ενώ ολόκληρος ο πλανήτης περίμενε εναγωνίως, με κομμένη την ανάσα την αποκάλυψη του ονόματος του «ένοικου» του τύμβου…
Η αρχαιολογική σκαπάνη τους λοιπόν έφερε στο φώς ένα ψηφιδωτό.
Απεικόνιζε ένα άρμα σε κίνηση, με δύο κατάμαυρα κουτσά μουλάρια που οδηγείται από γενειοφόρο άνδρα με τριφύλλι στο στήθος (μέλος της Βαζελοσυμμαχίας..??? πιθανόν…!!!) με στεφάνι τσουκνίδας στο κεφάλι καθώς και τον μικροσκοπικό βαζελικό ημίθεο Σαραβάκο ο οποίος ήταν ο ψυχοπομπός.
Επάνω στο άρμα βρίσκονταν επίσης δεμένη μια κοντή καραφλή πανάσχημη… κάτι σαν γυναίκα…
Δεν υπήρχε αμφιβολία…
Ήταν η αρπαγή της Αγίας Ιωάννας της Λεωφόρου ή αλλιώς Ζαν ντ’ Αλφ από τον Πλούτωνα… και η εξορία της πιο κάτω ακόμα και απ’ τον κάτω κόσμο… τέρμα θεού και διαβόλου… στο πύρ το εξώτερον… καθώς η παροιμιώδης ασχήμια της τρόμαξε ακόμα και το Γκόλουμ…!!! Και οδήγησε σε απεργιακές κινητοποιήσεις ολόκληρη την κόλαση…
Στις πορείες που οργανώθηκαν έλαβαν μέρος οι: Κουτσούμπας, Διάβολος, Αρχιδιάβολος, Σατανάς, Εωσφόρος, Μεφιστοφελής, Αλέκα Παπαρήγα, Βεελζεβούλ, Εξ' από'δώ, Μαμωνάς, Πονηρός, Αντίχριστος, Σαμαέλ, Λούσιφερ…κλπ.
Κατάφεραν να αφορίσουν και να εξορίσουν την Ιωάννα… ακόμα και απ΄τον κάτω κόσμο.
Οι ερυθρόλευκοι αρχαιολόγοι δεν έχασαν το χρόνο τους… τα περιθώρια στένευαν επικίνδυνα… έπρεπε να αντιδράσουν αστραπιαία…
Μπάζωσαν με άπειρους τόνους τσιμέντου τον τάφο…!!!
Και με αυτό τον τρόπο απάλλαξαν την ανθρωπότητα από την εξάπλωση του θανατηφόρου ιού Εμπολαφούζου… για δεύτερη φορά στην ιστορία.
Παρ'ότι ο τάφος δεν ήταν συλημένος… απουσίαζαν πολύτιμα αντικείμενα… χρυσός, πήλινα αγγεία, μεταλλικά αντικείμενα… τρόπαια… κλπ.(λογικό…).
 
Ο βαζελικός υμνογράφος όμως αφιερώνει στην Ιωάννα ωραίους ύμνους, που ακούγονται ακόμα και σήμερα κατά την τέλεση του εσπερινού ή του μνημόσυνου:
--«Η νύφη είναι όμορφη (ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ)… αλλά είναι παντρεμένη με άλλον (τον ΜΑΡΙΝΑΚΗ)…»
--«Οι τα φαιά φορούντες, περί ηθικής λαλούντες…»
--«Ει το τρέφειν πώγωνα δοκείς σοφίαν περιποιείν, και τράγος ευπώγων αίψ’ όλος εστί Πλάτων…»
μτφρ: αν το να έχεις γένια νομίζεις ότι φέρνει σοφία, τότε και ο τράγος θα ήταν ο Πλάτων.
--«Αλλ’ ουδέν έρπει ψεύδος εις γήρας χρόνου….»
μτφρ: κανένα ψέμα δεν αντέχει στο χρόνο.

 
«ΤΗΕ ΕΝD…».

 
Y.Γ: Θα επανέλθω σύντομα με νέα ιστορία του «ΓΙΑΝΝΗ ΑΗ ΓΙΑΝΝΗ…» ή μήπως του: «ΓΙΑΝΝΗ… ΑΗ  ΓAΜΗΣΟΥ  ΓΙΑΝΝΗ…».
Τέλος πάντων… όταν μάθω το σωστό όνομα… θα γράψω την ιστορία του.
 
Αlexandr Roman

Σχόλια

Εικόνα ALEXANDR-ROMAN

Ευχαριστω...
για τα εγκωμιαστικα σχόλιά σας...
Ξεκινάω τώρα απο μακριά για να είμαι κοντά στον Θρύλο το βραδυ.
Θα απαντήσω σε όλους αύριο...
Απόψε είναι βραδιά για sex...
εστω και με "γηραιά κυρία..."... "la Vecchia Signora"
γνωστή και ως: "la fidanzata d’ Italia" (η φιλενάδα της Ιταλίας)

Εικόνα apostolos gaganis

Alexandr ειχα πολυν καιρο να διαβασω κατι δικο σου κι ηταν για μενα ευχαριστη εκπληξη και απολαυση τουτο το...πονημα σου. Ανοιξες βεβαια λογαριασμο... Ηδη αρχισαν οι παραγγελιές. Δεν φταιει ομως κανεις αλλος, παρα μονο το ταλεντο σου στο γραφειν ΄΄μοναδικω τω τροπω ΄΄...Ετσι, να παρω κι εγω σειρα στις παρακλησεις για συνεχιση της παρουσιας σου εδω. Ριχνουμε λοιπον ιδεες. Πώς θα΄βλεπες π.χ. μια τριλογια σου σχετικως; Με τον Βορειο τον Σκυθρωπο και τον Νιαου-νιαου με το πουρο; Ξερω οτι η ευρηματικοτητα σου ειναι πανθομολογουμενη, αλλα...ας τολμησω κι εγω ο ασημαντος να καταθεσω τον οβολο μου... Ενας τιτλος ας πουμε για τον μπουγατσα, να΄ταν ΄΄Μια ημερα του Ιβαν Σαβιδεβιτς΄΄ - Εκδοσεις ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ; Ή για τον ετερο Καππαδοκη, ΄΄Το διακόνημα του μοναχου Δημητριου και η Αγιασοφιά΄΄ - Εκδοσεις ΠΑΝΙΕΡΟΝ; Λεμε τωρα, μεταξυ πρωτου και δευτερου καφε...

Να σε βλεπουμε.

Εικόνα μαουνιέρης

Πολύ ωραίος, σύγγαυρε!

Πρόταση για τον επόμενο. Να γράψεις όχι για τον Ζαν Βαλζάν, αλλά για τον Ζαν Βαζελζάν. Μπονζούρ!

Εικόνα Chief Bromden

Πολύ ωραίος!!! Γράφε συχνότερα...

Σαν χαρακτήρας ο Αλαφούζ εκτός της Ιωάννας δεν ταιριάζει και με τον Δον Κιχώτη; Με δύο μικρές διαφορές. Ο Ιππότης της ελεεινής μορφής παρά την τρέλα του ήταν πάντα πιστός στις ηθικές του αξίες και μαχόταν για το δίκαιο με ανιδιοτέλεια αντίθετα με τον παμπόνηρο και βρωμερό Αλαφούζ. Αυτή είναι η μία διαφορά, η άλλη είναι πως ο Δον Κιχώτης δεν έπαιρνε χάπια...

Να σου δώσω υλικό για μια νέα διήγηση; Μετά φυσικά από τον «Γιάννη Αη Γαμήσου Γιάννη» που το περιμένουμε. Σέρβιρε μας Παναγία των Παρισίων με Θωμαΐδη Κουασιμόδο και Αυλωνίτου Εσμαράλδα και από κάτω τον ερυθρόλευκο όχλο να βράζει...
Όπως κρεμόταν ο Κουασιμόδος από τις καμπάνες του ναού έτσι και ο Σαγόνιας δεν κρέμεται από τα αρχίδια του Βαγγέλα;

Εικόνα Νίκος Γόδας

Στις 19 Οκτωβρίου του 3014, οι 13 εναπομείναντες βάζελοι της γης, ήταν μαζεμένοι στον σύνδεσμο που συντηρούσαν στη ΓΑΔΑ και βλέπανε το κομμένο επεισόδιο του "Καφέ της Χαράς". Στο εν λόγω επεισόδιο, ο τρελαντώνης έκανε one night stand με την πρωτευουσιάνα και ο Ρώμας τσιμπούκωνε την Τασία. Ο δε Φατσέας έτριβε το μουστάκι του Σταύρακα. Τέλος πάντων, δε μας απασχολούν αυτά. Τότε, είδαν το έκτακτο δελτίο του ΑΝΤ1, που τότε το παρουσίαζε η αξιοπρεπής κυρία Μαρί Κυριακού -ο Μίνωας ήταν ταριχευμένος σε φόντο- η οποία μετέδωσε την τρομερή είδηση της ανακάλυψης του τάφου. Αμέσως τηλεφώνησαν στον έγκριτο δημοσιογράφο Στέφανο Χίο, απόγονος του σημερινού, αλλά εξίσου έγκριτος, για να μάθουν περί τίνος πρόκειται. Εκείνος τους επιβεβαίωσε πως όντως πρόκειται για τον τάφο της Ιωάννας. Ρίγη συγκίνησης τους έπιασε, δάκρυα χαράς. Η βλακεία επέστρεψε στο χαμόγελό τους. Το αγελαδίσιο βλέμμα επανήλθε. Χίλια χρόνια μετά, μάγκες! Αυτό είναι που λέμε η βλακεία είναι ανίκητη.

Ελπίζω, φίλε και σύγγαυρε Αλέξανδρε, να σου χάρισα λίγο από το γέλιο από όσο μου χάρισες εσύ! Είσαι ωραίος!

Εικόνα ALEXANDR-ROMAN

αχαχαχαχχα.... εχεις κι εσύ κυνικό χιούμορ...
Εχω όμως μια μικρή ένσταση...
Αυτό το τρυφερό τετ α τετ και ο πεοθηλασμός του Ρώμα απο την Τασία...,,,χμμμμ...
μπορεί να συμβεί μόνο στην φανταστική λογοτεχνία.
Η φανταστική λογοτεχνία επινοήθηκε τη μέρα που ο Ιωνάς γύρισε σπίτι του
και είπε στη γυναίκα του ότι άργησε τρεις μέρες επειδή τον είχε καταπιεί μια φάλαινα....
όπως είπε ο Gabriel Garcia Marquez.
Ευχαριστω για το κολακευτικό σχολιό σου...

Εικόνα Νίκος Γόδας

Έκανα μέγα φάουλ. Το σωστό είναι ότι η Τασία έπιασε τον Πώποτα να τσιμπουκώνει τον Θόδωρο στο γραφείο του δημαρχείου.

Εικόνα NikolaOS

Σηκώνω τα χέρια ψηλά! Μιλάμε για ΤΑ ταλέντα εδώ μέσα! Μπράβο παιδιά! Μπράβο!!!!

Εικόνα ALEXANDR-ROMAN

Eυχαριστώ...!!!
Αν και εγώ ειμαι φιλοξενούμενος των παιδιών...
Το επίπεδο του σάιτ βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο ούτως ή άλλως,
και αυτό δικαιολογεί την παρουσία μου εδω...
Πιστεύω αυτό: "Το να είσαι ικανός να γεμίσεις τον ελεύθερο χρόνο σου ευφυώς είναι το τελευταίο προϊόν του πολιτισμού και, προς το παρόν, ελάχιστοι άνθρωποι έχουν φτάσει σε αυτό το επίπεδο..."
Bertrand Russell

Εικόνα savvas gridlock

Το άλλο το γαμάτο είχε πει ο Ράσελ.

''Όταν το μυαλό είναι ακμαίο, ασχολείται με την επιστήμη. Όταν αρχίσει να κάμπτεται, στρέφεται προς τη φιλοσοφία. Στη δύση του, τέλος, καταφεύγει στην πολιτική''.

Μεγάλη ατάκα.

Εικόνα μαουνιέρης

Ποιός Ράσελ, ρε Σάββα; Εκείνος ο χάλιας που έκανε παρέα με τον αρχικόπανο τον Μουρ, με τον καθυστερημένο τον Βιτγκενστάιν και που και που έπινε μπύρες με τον βλαμμένο τον Πόππερ; Μας δουλεύεις ρε; Σιγά τα υποκείμενα... Από Στέφανο Χίο ξέρουνε; Δεν ξέρουνε! Ε, να ξεραθούνε!

Εικόνα apostolos gaganis

Βλεπω η Ανοιξιατικη επιγευση καλα κρατει...

Εικόνα μαουνιέρης

Διατελώ... Εαρινώς!

Εικόνα ALEXANDR-ROMAN

Υπάρχει και κάποιος (πιθανόν ο μοναδικός)ο οποίος δεν ανήκει σε καμία κατηγορία απο
αυτές του Ράσελ...
Είναι ο πρωταγωνιστής στο κείμενο που έγραψα.
Ξοδεύει όλη την ενέργειά του στο sex...
Και παρότι φήμες λένε οτι η τελευταία φορά που μπήκε μέσα σε μια γυναίκα
ήταν όταν επισκέφτηκε το άγαλμα της Ελευθερίας στην Νεα Υόρκη...
κάνει όμως sex καθημερινά... μέσω του αυνανισμού(ενίοτε και του πνευματικού).
Πιστέυει ο ίδιος οτι: "Αν ο Θεός δεν ήθελε να αυνανιζόμαστε, θα έκανε τα χέρια μας πιο κοντά."
Kαθως και οτι: O άνθρωπος για πρώτη φορά στάθηκε στα πόδια του,
προκειμένου να ελευθερώσει τα χέρια του για να αυνανισθεί..."

Εικόνα Ο ΣΑΚΑΦΛΙΑΣ ΗΤΑΝ ΓΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΓΑΜΙΑΣ

Εγραψες...
Προσκυνω...

Ο ΣΑΚΑΦΛΙΑΣ ΗΤΑΝ ΓΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΓΑΜΙΑΣ

Εικόνα ALEXANDR-ROMAN

Σε ευχαριστώ φίλε μου...!!!