Σήμερα δεν θα μιλήσουμε για αθλητικά, αλλά θα μιλήσουμε και για αθλητικά



Γράφει ο CEN-TAURUS
 
Πέρασαν λίγες μέρες από το θάνατο του Βγενόπουλου. Ήταν νέος άνθρωπος και πραγματικά κρίμα που έφυγε, πέρα από οπαδικά, μόνο ανθρώπινα. Η οικογένειά του να τον θυμάται πάντα.
Όταν άρχισα να σκέφτομαι αυτό το θέμα, ήρθε η ανάρτηση του Σάββαρου, για τα "λαμπρά" στελέχη της πράσινης οικογένειας και τις "αγαθοεργίες" τους εντός και εκτός ελλάδας (παναγόπουλος, ζολώτας, βγενόπουλος, φιλιππίδης θα προσθέσω εγώ, δάβαρης κλπ).
 
Εγώ θα καταγράψω κάποιες εμπειρίες μου εδώ, μερικές στιγμές που έζησα από σχετικά κοντά και έχουν να κάνουν με την επιχειρηματική δραστηριότητα του βγενόπουλου (αλλά και ενός άλλου πράσινου, του βασιλάκη). Δραστηριότητα θα έλεγα αχαλίνωτη, με πολλές εμφανείς αβάντες, που του έδωσαν την ευχέρεια να εμφανιστεί ως σωτήρας της αγαπημένης του ομάδας, άσχετα που το όλο εγχείρημα αποδείχθηκε φούσκα.
 
Μέσα από αυτές τις εμπειρίες, κατόρθωσα να σχηματοποιήσω μια πιο πλήρη εικόνα, για το πώς αυτή η "χώρα" καταδυναστεύεται από συμφέροντα, τα οποία δρουν πάντοτε μόνο για δικό τους όφελος και ποτέ με εθνικά κριτήρια και, εντέλλει, την κατάντησαν στο σημερινό χάλι, από το οποίο κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει επιστροφή.
 
Και, τί περίεργο, όποιο ύποπτο σκηνικό, όποιο σκάνδαλο μικρό ή μεγάλο κι αν σκαλίσεις, πράσινους μεγαλοπαράγοντες θα ανακαλύψεις! Ακόμα και ο κοσκωτάς, που τον "κάρφωσαν" στην προεδρία του ΘΡΥΛΟΥ, προκειμένου να λάβει κοινωνική προβολή και να τα μασήσει όλα υπό κάλυψη, μέλος του παναθηναίκού ήταν. Αληθές και αδιαμφισβήτητο. Είναι τυχαίο;  Ίσως δεν είναι, αν αναλογιστεί κανείς ότι, διαχρονικά, όπως και σε παλαιότερες αναρτήσεις έχει καταγραφεί, με βασιλιάδες, με χούντες, με αποστάτες, με δοσίλογους, πάντοτε ο ποα ήταν σφιχταγκαλιασμένος και ευνοούμενος. Ειδικά στις εποχές που "οι άθλοι" του αμπελοκηπιακού αποτελούσαν μεγάλο θέμα στα επίκαιρα, που προβάλλονταν στους κινηματογράφους, πριν την έναρξη της ταινίας, επίκαιρα που επέβαλαν τα δικτατορικά γραφεία προπαγάνδας. Εκεί έβλεπες να συνωστίζονται στις κερκίδες βασιλιάδες, πρίγκηπες, δικτάτορες, υπουργοί, ανώτατοι δικαστικοί. Αν ήσουν μεγαλολαμόγιο και ήθελες κρατικό χρήμα ή δημόσιο έργο, έπρεπε να βρεθείς στις κερκίδες αυτές, να δεις και να σε δουν οι αφανγκατέδες της εσωτερικής εννόμου τάξεως!
 
Η κρατούσα επιχειρηματική φατρία ανέκαθεν τείνει να δημιουργεί μια αυλή προστασίας, από πολιτικούς, ΜΜΕ-δημοσιογράφους- εκτελεστές και στελέχη της δικαιοσύνης, ώστε να ελέγχει τα "περάσματα" και να κατατρώει ανενόχλητη ό,τι θεωρείται φιλέτο. Ταυτόχρονα, νέμεται ποδοσφαιρικά σωματεία με πολύ κόσμο πίσω τους, ώστε να έχουν και το απαιτούμενο "λαϊκό έρεισμα". Αυτό συμβαίνει ανεξαρτήτως κομματικού μηχανισμού που διοικεί. Το χρήμα και η εξουσία πάνω απ΄ όλα.
 
Ο εκλιπών βγενόπουλος ήταν ο θεμελιωτής και ιθύνων νους της εταιρείας ΜΙΓ, εισηγμένης στο χρηματιστήριο, την εποχή των παχιών αγελάδων.
Η εταιρεία αυτή, την εποχή του κωστάκη καραμανλή έτυχε μεγάλης αβάντας και αφέθηκε ανενόχλητη να συγκεντρώσει το 20% των μετοχών του κρατικού τότε ΟΤΕ, ποσοστό υψηλότατο, για εταιρεία με τέτοια μετοχική διασπορά. Εκεί, στο 2008, ανακοινώνεται η πώληση του ποσοστού αυτού στη γερμανική Ντόιτς Τέλεκομ, η οποία πάτησε έτσι και τα δυο πόδια στις ελληνικές τηλεπικοινωνίες, όπου σήμερα κατέχει κυρίαρχη θέση.

 
Πολλοί λένε, όχι υπερβολικά κατά τη γνώμη μου, ότι η τότε κυβέρνηση "κρατούσε φανάρι στη ΜΙΓ" μέχρι να υπερσυγκεντρώσει ποσοστά του ΟΤΕ, ώστε η μεταβίβαση αργότερα στους γερμανούς να φαντάζει ως μια ιδιωτική εμπορική πράξη κι όχι ως κυβερνητική απόφαση, που θα προκαλούσε τρομερές αντιδράσεις στην τότε ελλάδα των ευαίσθητων λαϊκιστών.
 
Η ουσία είναι ότι η αγοραπωλησία απέφερε τεράστια υπερκέρδη στους μετόχους, τα οποία αποτέλεσαν τον κράχτη των κάθε λογής παπαγαλακίων, που διαλαλούσαν παντού πόσο ψηλά θα φτάσει η εταιρεία. Τότε ξεγελάστηκα κι εγώ, όπως και πλήθος άλλων, αγοράσαμε σε υψηλότατη τιμή μετοχές που αργά και μεθοδικά ξεπουλούσαν οι παλιοί μεγαλομέτοχοι(με αυξήσεις κεφαλαίου) και, στη συνέχεια, άρχισε άνευ προηγουμένων πτώση, που είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν περιουσίες, αποταμιεύσεις, κομποδέματα, εφάπαξ συνταξιούχων... Καταλαβαίνετε πόση αρνητική ενέργεια και "κατάρα" συγκεντρώθηκε στο πρόσωπο του ανθρώπου από εκείνους που έχασαν τα λεφτά τους, αφού λογικά αυτός "ενοχοποιήθηκε" ως εμπνευστής της ξέφρενης πορείας του φουσκώματος και του ξεφορτώματος.
 
Την ίδια περίοδο, ο Βγενόπουλος, που χρειαζόταν το λαϊκό έρεισμα, όπως χρειάζεται κάθε επιχειρηματίας για να θωρακιστεί απόλυτα, εισέρχεται στον παναθηναϊκό με τις πράσινες καρδούλες, ως σωτήρας και ως αμπράμοβιτς. Και ματαιοδοξία βέβαια και σκοπιμότητα, αλλά και αγάπη υπήρχε, δεν μπορώ να πω.
 
Παράλληλα, τρέχει μια άλλη αμαρτωλή ιστορία. Ο κωστής χατζηδάκης είναι ήδη υπουργός του κωστάκη καραμανλή. Κάποιοι κακεντρεχείς (εγώ δεν το πιστεύω) λένε ότι είναι άνθρωπος του μητσοτακέικου, ευνοούμενος, "δεξί χέρι" της ντόρας τον αποκαλούν κύκλοι της ΝΔ. Κατά τη θητεία του στην ευρωβουλή παλιότερα, είχε επιδείξει αξιοσημείωτο μένος κατά της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, την οποία προσπαθούσε να χτυπήσει με συνεχείς ερωτήσεις στο ευρωκοινοβούλιο, καταγγέλοντας το μονοπώλιό της στην ελλάδα, αλλά και αθέμιτες χρηματοδοτήσεις της από το κράτος. Τέτοιον αγώνα, ούτε ο μακαρίτης ο σουγκλάκος στα ριγκ! Απλή σύμπτωση το γεγονός ότι, την εποχή των επιθέσεων αυτών, ο συμπατριώτης των χατζηδάκη-μητσοτάκη, ο πράσινος κ.βασιλάκης, ήταν ιδιοκτήτης της AEGEAN AIR, νέα αλλά ψιλοπεριθωριακή τότε εταιρεία αερομεταφορών, που λειτουργούσε στη σκιά της ΟΑ και προσπαθούσε να επιβιώσει, με πτήσεις σε περιφερειακά αεροδρόμια.
 
 
 
Ο χατζηδάκης λοιπόν είναι πλέον αρμόδιος υπουργός, αποφασίζει να κλείσει την ζημιογόνα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, τάχα για να μην επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός. Μεγάλος μύθος αυτός, αφού οι κυβερνήσεις φρόντιζαν διαρκώς να την αποδυναμώνουν, μη εξυγιαίνοντάς την, επιτρέποντας τεράστιους μισθούς στο προσωπικό, μη καταβάλλονας τα χρήματα που της όφειλε το κράτος (από τα κυβερνητικά και τα κομματικά εισιτήρια, τα μειωμένα, τα δωρεάν, από την υποχρέωση να πετά με παθητικό σε αεροδρόμια της άγονης γραμμής για να πηγαίνει τις εφημερίδες κλπ), μη φροντίζοντας να αποχτά έγκαιρα αεροσκάφη με λήζιγκ και να καλύπτει περισσότερους προορισμούς και άλλες "αθώες παραλείψεις".
 
Πώς θα μπορούσε όμως να πουληθεί η εταιρεία, αφού το τίμημα θα ήταν ιδιαίτερα μεγάλο και η ανταγωνίστρια AEGEAN παρουσίαζε προβληματικούς ισολογισμούς, ενώ κάποιοι έλεγαν ότι, μη αντέχοντας τον εσωτερικό ανταγωνισμό, νομοτελειακά θα οδηγούνταν σε κλείσιμο; Και γιατί θα ήταν μεγάλο; Γιατί, πέραν όλων των άλλων (ιδιόκτητο στόλο που τώρα σαπίζει, εγκαταστάσεις, συνεργεία επισκευών, ανθρώπινο δυναμικό, τεχνογνωσία, τεράστια διεθνή φήμη, υψηλή ασφάλεια), ο Ωνάσσης την είχε προικίσει με το ακριβότερο περιουσιακό στοιχείο στη σύγχρονη αεροπλοϊα: ιδιόκτητες θέσεις στάθμευσης-παραμονής σε όλα τα μεγάλα κεντρικά αεροδρόμια του κόσμου. Ν. Υόρκη, Παρίσι, Λονδίνο, Ρώμη κλπ (slots). Όταν όλες οι εταιρείες προσγειώνονταν σε αεροδρόμια-κοτέτσια της ευρωπαϊκής επαρχίας και έπρεπε να φύγουν αμέσως για να μην χρεωθούν διανυκτέρευση, η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ προσγειωνόταν στο JFK, το Χίθροου, το Σααρλ Ντεγκόλ και αλλού. Αυτό το περιουσιακό στοιχείο ήταν ανεκτίμητης αξίας και η πώλησή του και μόνο, θα έφτανε να ξελασπώσει την ΟΑ.
 
Το αχόρταγο όμως ντόπιο κατεστημένο έπρεπε όλα αυτά να τα πάρει τσάμπα. Έτσι έγινε ό,τι περίπου και με τον ΟΤΕ: το 2009 κλήθηκε ο βγενόπουλος, που εμφανίστηκε ως μεσσίας, την πήρε έναντι μικρού τιμήματος (το οποίο πιθανότατα προέρχεται από τραπεζικό δανεισμό και έχουμε χρεωθεί όλοι) και με το μόνιμο προσωπικό απολυμένο-αποζημιωμένο -πρόωρα συνταξιοδοτημένο. Έγιναν γιορτές πομπώδεις και φιέστες, εξήγγειλε ότι θα την κάνει παγκόσμιο σύμβολο και ξαφνικά.... σε λίγους μήνες διαπίστωσε ότι δεν είναι βιώσιμηηηηη.....
Πάνε οι μελέτες και τα μπίζνες πλαν, τα πήρε ο aegean wind. Το μόνο που της πρόσφερε ο βγενό τελικά, ήταν μια αντιαισθητική πρασινολαχανί λωρίδα στη στολή των αεροσυνοδών της, προφανώς για να πουλήσει οπαδιλίκι στα πράσινα ερίφια.
 
"Μοιραία" στη συνέχεια απορροφήθηκε από την AEGEAN (όπως ήταν ανέκαθεν ο διακαής πόθος μητσοτακέικου-χατζηδάκη-βασιλάκη), η οποία πήρε όλα τα περιουσιακά στοιχεία και φυσικά, τα ανεκτίμητης αξίας δικαιώματα στάθμευσης στα διεθνή αεροδρόμια. Κι από το Γκάτγουικ, βρέθηκε ο βασιλάκης να προσγειώνεται στο Χίθροου! Ταυτόχρονα, με το που απορρόφησε τον βασικό εσωτερικό ανταγωνιστή του, έγινε κερδοφόρος ή τουλάχιστον βιώσιμος! Με αυξημένες πλέον τιμές εισιτηρίων και αξιοζήλευτη πληρότητα πτήσεων.
Και η χώρα κατάντησε από τις ελάχιστες παγκοσμίως, χωρίς κρατική αεροπορική εταιρεία. Χιλιάδες όμως εργαζόμενοι είδαν την πόρτα της απόλυσης, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων εποχιακοί συμβασιούχοι των 600 ευρώ! Ως υπεύθυνος από τους γνωρίζοντες κατηγορήθηκε βέβαια ο βγενόπουλος, η πορεία του εγχειρήματος του οποίου έδειχνε ότι υπήρχε μεθόδευση και προσυνεννόηση. Για προσθέστε την αρνητική ενέργεια και τις κατάρες τόσου κόσμου την περίοδο εκείνη! Τότε έζησα την κατάσταση και έμαθα λεπτομέρειες από δύο φιλικές οικογένειες, που δούλευαν εκεί και έμειναν στο δρόμο.
 
Άσε που, όσο σκέφτομαι τα παραπάνω, θεωρώ πιθανό ο βγενό να λειτούργησε με τον ίδιο τρόπο και στην ιστορία του αμπελοκηπιακού: βγήκε μπροστά με τις καρδούλες, δημιούργησε ελπίδες αναγέννησης της ομάδας, ώστε να δοθεί ο απαιτούμενος επικοινωνιακός και επιχειρηματικός χρόνος στον τζίγγερ να απεμπλακεί από το βάρος της ομάδας, αλλά και τις ευθύνες που του καταλόγιζαν οι οπαδοί (θυμηθείτε τα συνθήματα στους τοίχους, τζίγγερ πούλα, πέθανε- θ13 κλπ). Φεύγοντας ο τζίγγερ τότε, γλύτωσε μεγάλα οικονομικά βάρη, ξεφορτώθηκε το βάσανο του γηπέδου βοτανικού, αλλά ταυτόχρονα στα μάτια του κόσμου μοιάζει σήμερα δικαιωμένος και αδικημένος! Κίνηση υψηλής ευφυϊας και τακτικής. Βγενό και βαρδινογιαννέικο την περίοδο εκείνη, που προς τα έξω φαινόταν ότι ήταν σε πολύ μεγάλη κόντρα για τον ποα, συνεργάζονταν και συνεργάζονται πολύ στενά με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες τους (ΑΝΕΚ-SUPERFAST-BLUESTARFERRIES) στις γραμμές αιγαίου και ιταλίας. Είναι ένα σενάριο που δεν μπορώ να αποκλείσω...
 
Αυτή η ιστορία αφορά πράσινους παράγοντες, που, άμεσα ή έμμεσα, έγιναν εργαλεία εκποίησης τεράστιας εθνικής αναπτυξιακής σημασίας περιουσιακών στοιχείων, χωρίς, όχι μόνο να πληρώσουν το λογαριασμό, αλλά βγάζοντας και πολλά κέρδη από τις υπεραξίες. Δεν κατηγορώ τόσο αυτούς, όσο την πολιτική ¨ηγεσία", η οποία έδρασε για μια ακόμη φορά ως τσιλιαδόρος και αβανταδόρος. Και επειδή οι εταιρείες των δύο επιχειρηματιών έδιναν τεράστια ποσά για διαφήμιση, τα γεγονότα αυτά δεν απασχόλησαν τον τύπο, ενώ θα έπρεπε να τεθεί θέμα εξεταστικής επιτροπής στη βουλή. Στη γαλλία πρόσφατα, η εξαγγελία και μόνο ότι θα γίνονταν μειώσεις προσωπικού στον εθνικό αερομεταφορέα, προκάλεσαν πολυήμερες ταραχές. Εδώ...
Αυτά έχω να καταγράψω και ζητώ συγνώμη αν κάποιους στεναχώρησα ή αν κάπου ίσως έγραψα κάποια μικρή ανακρίβεια. Ο πυρήνας όμως είναι όπως τον περιγράφω.
 
Έτσι παίζει μπάλα αδέρφια το οικονομικό κατεστημένο της χώρας. Κι όταν τσακώνεστε για κομματικά κι όταν τρέχετε σε πολιτικές συγκεντρώσεις να κουνήσετε σημαιάκια, πριν ξεκινήσετε, φέρτε τούτη την αφήγηση στο μυαλό σας. Υποψιάζομαι ότι θα γυρίσετε πίσω, θα κλειδώσετε την πόρτα και θα βάλετε την τηλεόραση να παίζει το αγαπημένο σας σήριαλ!
 
Αντί άλλων πηγών, που είναι πολλές, παραθέτω το λίνκ του βικιπήντια, όσον αφορά τη χρονική καταγραφή των γεγονότων.
 
Εδώ μπορείτε να δείτε το στόρυ απαξίωσης της ΟΑ και του χαρίσματός της και εδώ την άποψη των σημερινών κυβερνώντων για τον ¨δήθεν σωτήρα" βγενόπουλο και τη μεθόδευση δημιουργίας μονοπωλίου.
 
Eδώ βλέπουμε την κριτική που ασκήθηκε τότε για τη μεθόδευση κλεισίματις της ΟΑ, ενώ εδώ φαίνεται ότι η συγχώνευση των δυο εταιρειών ήταν προσυμφωνημένη και εδώ το ίδιο αφήγημα για προεξοφλημένη αγοραπωλησία.
 
 
"Εν τω μεταξύ, γεννιούνται πολλά ερωτηματικά γύρω από την εμπλοκή του κ. Βγενόπουλου στις ιδιωτικοποιήσεις του ΟΤΕ και της Ολυμπιακής Αεροπορίας, για τις οποίες κατηγορήθηκε πως λειτούργησε σαν Δούρειος Ίππος. Όσον αφορά τον τηλεπικοινωνιακό οργανισμό, η MIG αγόραζε συνεχώς μετοχές του, αποκτώντας το 2007 το 20% τους. Ο τότε υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Αλογοσκούφης πέρασε νομοθετική ρύθμιση με την οποία δεν δινόταν δικαίωμα ψήφου σε όσους κατείχαν ένα ποσοστό πάνω από το 20% του οργανισμού και ο κ. Βγενόπουλος πούλησε, τον Μάρτιο του 2008 στην Deutsche Telekom το μερίδιο του έναντι περίπου 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, σε τιμή δηλαδή πολύ πιο υψηλή από τη χρηματιστηριακή της αξία εκείνη την περίοδο.
Αυτές οι κινήσεις του άνοιξαν ουσιαστικά τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ, η οποία ακολούθησε λίγο αργότερα, καθώς και για την καταβαράθρωση της μετοχής του. Στην περίπτωση της Ολυμπιακής, στις αρχές του 2009, ύστερα από τον άγονο διαγωνισμό για την πώληση της, εμφανίστηκε στον τότε υπουργό Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη σαν μάννα εξ ουρανού η MIG του κ. Βγενόπουλου, που απέκτησε τον εθνικό μας αερομεταφορέα έναντι μόνο 177 εκατομμυρίων ευρώ, εκτός διαγωνιστικού πλαισίου και με εθελούσια έξοδο των εργαζομένων η οποία στοίχισε συνολικά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στο δημόσιο ταμείο.
Οι πομπώδεις διακηρύξεις του Μr MIG για το μέλλον του πάλαι ποτέ εθνικού μας αερομεταφορέα γρήγορα λησμονήθηκαν, με αποτέλεσμα σε λίγες ημέρες να αναμένεται η απόφαση της Κομισιόν για την πρόταση εξαγοράς της Olympic Air, όπως μετονομάστηκε, από την Aegean Airlines  έναντι μόλις 72 εκατομμυρίων ευρώ, κίνηση που δημιουργεί εύλογη ανησυχία για τη δημιουργία μονοπωλίου στην εγχώρια αγορά."
 
Τέλος, εδώ άρθρο για μήνυση βγενό κατά τσίπρα, που χαρακτήρισε την πώληση του ΟΤΕ απάτη.
 
Υ.Γ. Η ανάρτηση αυτή δρα καλύτερα στον ανθρώπινο εγκέφαλο, όταν διαβάζεται ταυτόχρονα με την από 22-11-2016 ανάρτηση του Σάββα, με τίτλο "Οι προφυλακισμένοι και υπόδικοι Ζολώτας-Παναγόπουλος του παο".
 

Σχόλια

Εικόνα thita

αδερφέ είσαι εξαιρετικός

έτσι γράφεται πράγματι η ιστορία

δεν το ζούμε και σήμερα, με αντίστοιχα φιλέτα του Δημοσίου?

διαπλοκή μεγαλύτερη κι αυτής των πολιτικών με τα media είναι η βαζέλα

Εικόνα ΔΗΜΗΤΡΗΣ 10

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, το οποίο θα πρέπει να το διαβάσει όσο
περισσότερος κόσμος γίνεται..
Υ.Γ. ΜΠΟΧΑ- ΒΡΩΜΑ του ποα η ιστορία

Εικόνα koropi48

Και τώρα αδέρφια αν πας να ταξιδέψεις τελευταία στιγμή, ακούς την τιμή του εισιτηρίου και σε πιάνει αμόκ. Ένας μισθός νέου εμποροϋπάλληλου για να πας να δεις ένα συγγενή που αρρώστησε ξαφνικά. Και μια μικρή χειραποσκευή. Η δεύτερη πληρώνεται χοντρά. Γι αυτό έπρεπε να φύγει από τη μέση η ΟΑ, για να είναι βιώσιμος ο ετζίαν. Ο οποίος βέβαια, ενώ παλιά διαφημιζόταν ότι είναι πάντα στην ώρα του, τώρα άρχισε της καθυστερήσεις αλά παλιά ολυμπιακή.

Εικόνα Romain

Σημαντικό και πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
Thanks brother.

Εικόνα apostolos gaganis

Έμαθα πολλά. Μου΄δωσες την εντύπωση ότι αυτά ήθελες να τα βγάλεις από μέσα σου και ΤΟ΄ΚΑΝΕΣ. Τα θεωρώ, αν διαβαστούν - και πρέπει - προσεκτικά, πολύ χρήσιμα στο να αντιληφθεί κανείς καλύτερα, εκτός απ΄τα συγκεκριμένα πολιτικά παιχνίδια, και ποιός ο ΡΟΛΟΣ εξακολουθητικά του Παναθηναϊκού στις πολιτικο-επιχειρηματικές εκείνες δοσοληψίες και τα παρεπόμενα έργα του εν λόγω δίσκελου, που συνέβαλαν ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ στην σημερινή καταβαράθρωση της χώρας. Από την οποία, συμφωνώ ότι δεν θα βγούμε και στην μάλλον απίθανη περίπτωση κατα την οποία θα συμβεί κάτι τέτοιο, θα βγούμε όπως παίρνει εξιτήριο ένας βαριά πολυτραυματίας και μετά από μακρά νοσηλεία από το νοσοκομείο. Με ένα, αντί δύο, νεφρό, με μόνιμο καθετήρα, σπληνεκτομή, εντερεκτομή, ακρωτηριασμό του δεξιού του χεριού στο ύψος του ώμου και παράλυτος στα πόδια, βλέπε εσαεί αναπηρικό αμαξίδιο...