ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ



Σήμερα θα σας πούμε ένα παραμύθι, για έναν ''Ευρωπαίο'' κι έναν ΘΡΥΛΟ.
 
- Στην επίσημη βαθμολογία της UEFA για τους συλλόγους σε κάθε χρονιά, από το 1959 που υπάρχουν ευρωπαϊκά Κύπελλά μέχρι σήμερα, είναι περισσότερες οι φορές (27) που ο Ολυμπιακός βρέθηκε πάνω από τον ΠΑΟ, από τις φορές (26) που ο ΠΑΟ βρέθηκε πάνω από τον Ολυμπιακό (εδώ, βάζοντας μέσα και το 2014). Την επίσημη βαθμολογία της UEFA παραθέτουμε, όχι δικό μας link.
 
- Στην ιστορία των δύο ομάδων στα ευρωπαϊκά Κύπελλα, Πρωταθλητριών/Champions League-ΟΥΕΦΑ/Europa-Κυπελλούχων, από το 1959 μέχρι σήμερα, ο Ολυμπιακός έχει απολογισμό 90 νίκες, 40 ισοπαλίες και 99 ήττες σε 229 παιχνίδια, ενώ ο Παναθηναϊκός έχει απολογισμό 93 νίκες, 62 ισοπαλίες και 104 ήττες. Δηλαδή παρά το ότι έχει δώσει 30 περισσότερα επίσημα ματς στην Ευρώπη ο ΠΑΟ, έχει μόλις 3 παραπάνω νίκες από τον Θρύλο, ενώ έχει 5 ήττες παραπάνω. Τα γκολ συνολικά για τον Θρύλο είναι 298 υπέρ-334 κατά και για τον ΠΑΟ 315 υπέρ-347 κατά. Στα επιμέρους, στο Πρωταθλητριών/Champions League ο απολογισμός είναι 46 νίκες-27 ισοπαλίες-61 ήττες για τον Ολυμπιακό και 48 νίκες-44 ισοπαλίες-61 ήττες για τον ΠΑΟ (γκολ 161-203 για Ολυμπιακό και 179-208 για ΠΑΟ), στο ΟΥΕΦΑ/Europa 30 νίκες-7 ισοπαλίες-25 ήττες για τον Ολυμπιακό και 36 νίκες-15 ισοπαλίες-33 ήττες για τον ΠΑΟ (γκολ 94-84 για Ολυμπιακό και 107-103 για ΠΑΟ) και στο Κυπελλούχων 14 νίκες-6 ισοπαλίες-13 ήττες για τον Ολυμπιακό και 9 νίκες-3 ισοπαλίες-10 ήττες για τον ΠΑΟ (γκολ 43-47 για Ολυμπιακό και 29-36 για ΠΑΟ). Στο Κυπελλούχων, που έχει καταργηθεί, το θέμα έχει λήξει και οριστικά θα έχουμε περισσότερες νίκες. Στο Πρωταθλητριών/Champions League αλλά και στο Europa/ΟΥΕΦΑ, τα επόμενα χρόνια, ίσως και φέτος στο Champions League, μπορεί να περάσει ο Ολυμπιακός τον ΠΑΟ στις νίκες. Αυτή είναι συνολικά η εικόνα του ''πρέσβη ΠΑΟ'', που ''έχει αντικειμενικά πολύ καλύτερη παρουσία από τις υπόλοιπες ελληνικές ομάδες στην Ευρώπη'', σύμφωνα με τους οπαδούς του Παναθηναϊκού και τους ''αντικειμενικούς'' ΑΡΔ.
 
- Στην ιστορία του Champions League, στα παιχνίδια των ομίλων και μετά στα knockout, αφήνοντας έξω δηλαδή τα προκριματικά, από την περίοδο 1991-92 που συμμετείχε για πρώτη φορά ελληνική ομάδα στο θεσμό (αν και επισήμως από το 1992 λέγεται Champions League το πρώην Πρωταθλητριών, χαριστικά βάζουμε μέσα και εκείνη την χρονιά υπέρ του ΠΑΟ), ο απολογισμός του ΠΑΟ είναι 23 νίκες-22 ισοπαλίες-35 ήττες σε 60 ματς και του Ολυμπιακού 31 νίκες-20 ισοπαλίες-45 ήττες σε 96 ματς. 36 παιχνίδια παραπάνω για τον Θρύλο, αλλά και 8 νίκες παραπάνω. Από το 1996 και μετά μάλιστα, που κυριαρχεί ο Ολυμπιακός στα πρωταθλήματα της Ελλάδος, ο απολογισμός για τον ΠΑΟ είναι 18 νίκες-18 ισοπαλίες-31 ήττες σε 44 παιχνίδια.
 
- Από το 1996 και μετά, που άρχισε να παίρνει μαζικά τα πρωταθλήματα στην Ελλάδα ο Θρύλος και σύμφωνα με τους αντιολυμπιακούς και τους ''αντικειμενικούς'' ΑΡΔ ''ξεβρακώνεται στην Ευρώπη, που είναι ο καθρέφτης'', στο θεσμό του Champions League ο Θρύλος έχει φτάσει μία φορά στους ''8'', την περίοδο 1998-99 και άλλη μία έχει φτάσει ο ΠΑΟ στους ''8'', την περίοδο 2001-02. Ο Ολυμπιακός έχει προκριθεί 3 φορές στους ''16'', 2007-08, 2009-10 και 2013-14, ενώ ο ΠΑΟ έχει προκριθεί 2 φορές στους ''16'', 2000-01 και 2008-09. Αυτά έχουν γίνει σε 15 συμμετοχές του Ολυμπιακού σε φάση ομίλων του Champions League, έναντι 8 συμμετοχών του ΠΑΟ σε φάση ομίλων του Champions League. Φυσικά, αυτή η σεζόν που διανύουμε ''τρέχει'' ακόμη και δεν ξέρουμε πού θα καταλήξουμε, ενώ ο Θρύλος θα πάρει μέρος και του χρόνου στους ομίλους του Champions League, σε αντίθεση με τον ΠΑΟ που θα δει την Ευρώπη ξανά σε καμιά τριετία και αν, σύμφωνα με λόγια δικών του παραγόντων. Επομένως μόνο υπέρ του Ολυμπιακού μπορεί να υπάρξει αλλαγή στις παραπάνω επιδόσεις των δύο ομάδων.
 
- Στην ιστορία των δύο ομάδων στα ευρωπαϊκά Κύπελλα, ανεξαρτήτως διοργάνωσης, ο ΠΑΟ έχει 29 εκτός έδρας νίκες και ο Ολυμπιακός 26. Στο Champions League, από το 1991 μέχρι σήμερα, ο ΠΑΟ έχει 8 εκτός έδρας νίκες και ο Ολυμπιακός 5, αλλά αν εξετάσουμε την περίοδο 1996-σήμερα, ο ΠΑΟ έχει 6 ''διπλά'' και ο Ολυμπιακός 5. Η περιβόητη ''φανέλα του ΠΑΟ στα εκτός έδρας παιχνίδια την Ευρώπη'' ισοδυναμεί με τρία παραπάνω ''διπλά'' στην ιστορία τους και ένα παραπάνω ''διπλό'' από το 1996 μέχρι σήμερα στο Champions League. Από το 1996 και μετά, ανεξαρτήτως διοργάνωσης, ο ΠΑΟ έχει 19 ''διπλά'' και ο Ολυμπιακός 14, με τον ΠΑΟ να έχει ''αλώσει'' τις έδρες-φόβητρα των Γκόριτσα, Λίτεξ Λόβετς, Ζαπορίζια, Αρτμέντια, Στουρμ Γκρατς και Μάδεργουελ, την ώρα που ο Θρύλος για να πετύχει μία νίκη ανεξαρτήτως έδρας μάτωνε στο Champions League, όπου συμμετείχε ανελλιπώς.
 
- Για την παρουσία του Θρύλου στα ευρωπαϊκά Κύπελλα, κανένας ξένος δημοσιογράφος δεν άφησε σκιές για δωροδοκία, αγορασμένο παιχνίδι κτλπ.. Μιλάμε για ξένους δημοσιογράφους, γιατί εύκολα θα μπορούσε να πει κάποιος ''οι Έλληνες δημοσιογράφοι είναι του γαύρου''. Αντίθετα, για τον ΠΑΟ έχουμε τις γελοιογραφίες σε αθλητικά περιοδικά της Γερμανίας, στο ματς με την Κολονία το 1964, έχουμε το Χουντέμπλεϋ, με την Έβερτον και τον Ερυθρό Αστέρα στην Αθήνα και τα ξένα ΜΜΕ να κάνουν διάφορες αποκαλύψεις για χρηματικά ποσά σε διαιτητές και αντιπάλους από Ασλανίδη και Ωνάση, έχουμε το Μαρκ Λόρενσον το 1994, τον διεθνούς φήμης Άγγλο αθλητικογράφο Μπράιαν Γκλάνβιλ το 1985, τoν Kέβιν Λιντς το 2002, το Φίλιπ Ντον το 2010 και αρκετούς ακόμη. Ο ΠΑΟ έχει πάει μία φορά τελικό Πρωταθλητριών, με τη χούντα και τον Ωνάση το 1971, μία φορά σε ημιτελικά Πρωταθλητριών το 1985, με το Λόρενσον και τον Γκλάνβιλ ακόμη να μαρτυράνε μόνοι τους σε ξένα ΜΜΕ, αλλά και μία φορά ακόμη σε ημιτελικά Πρωταθλητριών το 1996, με την ιστορία με τις γούνες του Νιέτο να θεωρείται και σήμερα σημείο αναφοράς, αφού ποτέ δεν μάθαμε πώς και γιατί ξε-τιμωρήθηκε μέσα σε λίγους μήνες μία ομάδα που είχε αρχικά τιμωρηθεί για απόπειρα δωροδοκίας διαιτητή. Οι πορείες του ΠΑΟ έχουν την σφραγίδα της χούντας και του sir Manos Mavrokoukoulakis.
 
Όπου υπερέχει ο ΠΑΟ, η διαφορά είναι πολύ μικρή και εύκολα αναστρέψιμη, ίσως και φέτος. Στις περισσότερες κατηγορίες όμως και δη στη σημαντικότερη, στην κατάταξη των ομάδων με βάση τη βαθμολογία της UEFA, υπερτερεί ο Ολυμπιακός.
 
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΕΣΒΗΣ;

Σχόλια

Εικόνα μαουνιέρης

Δεν κουράζομαι να το επαναλαμβάνω: ΖΗΤΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ!

Εικόνα xristoforas

ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ

1.) ΣΥΝΘΗΜΑ : ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ 2-13 (ΓΚΟΛ ΑΜΥΝΑΣ-ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΖΟΝ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ)
2.)ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ 10+ΒΑΘΜΩΝ ΣΕ ΟΜΙΛΟ CH L
O ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 5 ΦΟΡΕΣ (1999-00',2004-05',2007-08',2009-10',2013-14')
ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ 3 (1995-96',2001-02',2008-09')
3.)ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ 9+ΒΑΘΜΩΝ ΣΕ ΟΜΙΛΟ CH L
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 8 ΦΟΡΕΣ (1999-00',2000-01',2004-05',2007-08',2009-10',2011-12',2012-13',2013-14')
ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ 4
4.)ΘΕΜΑ ΚΩΛΟΦΑΡΔΙΑΣ....
ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ CH L...ΕΧΟΝΤΑΣ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ 9 ΒΑΘΜΟΥΣ(2000-01',2011-12',2012-13') ΚΑΙ 1 ΦΟΡΑ 10 ΒΑΘΜΟΥΣ!!!(2004-05')
Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΕ ΜΕ 8 ΒΑΘΜΟΥΣ (2000-01',ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΛΗ ΜΕ ΣΗΜΑ ΤΟ ΤΡΙ-ΚΩΛΙ....ΤΡΙΚΩΛΙ ΕΓΡΑΨΑ..ΤΥΧΑΙΟ?)
5.)ΤΩΡΙΝΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΥΕΦΑ
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ 26ος
ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ 73ος.........47 ΘΕΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ''ΜΗ ΕΥΡΩΠΑΙΟ ΟΣΟ Ο ΠΑΟ'' ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.
6.)Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ 6-13 ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ 4 ΠΟΝΤΩΝ ΕΝΩ Ο ΠΑΟ 2-13 ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ 2 ΠΟΝΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΑΠ'ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ 1/3 ΤΩΝ ΤΕΡΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ Ο ΘΡΥΛΟΣ
7.)ΜΕ ΔΕΚΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΒΓΗΚΑΜΕ ΤΡΙΤΟΙ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΑΙ Ο ΠΑΟ ΝΟΜΙΖΩ ΕΧΕΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΡΙΤΟΣ ΜΕ 4 ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ!!! ΜΕ 6 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ....ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ....ΤΡΙΚΩΛΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥΣ????

Εικόνα el trick

Προσθέτω και το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι ο ΘΡΥΛΟΣ μπορεί να έχει την μεγαλύτερη ηττα για Ελληνική ομάδα στο Τ.Λ. αλλά έχει και την μεγαλύτερη ΝΙΚΗ. Αυτό το τελευταίο φυσικό είναι να ξεφεύγει από τη σκέψη των αντιολυμπιακών.
Είναι δε φυσικό η μεγάλη ομάδα να είναι μεγάλη και στα άκρα και ο ΘΡΥΛΟΣ είναι ομάδα των άκρων κατά την άποψή μου. Μπορεί να σου προσφέρει παιχνίδι τόσο σούπα που δεν βλέπεται και τον μουντζώνεις αλλά σου προσφέρει και κάποια παιχνίδια σκέτη ΜΑΓΕΙΑ που τον χειροκροτείς ακόμα και αν δεν το θέλεις. Ευτυχώς τα τελευταία είναι πολύ περισσότερα από τα πρώτα.

Εικόνα Εν Αθήναις

Επιλεκτική καταγραφή Ιστορίας λέγεται αυτό φίλε Ξριστοφορά.
Σάββα εμφανίσου να κάνουμε σοβαρό διάλογο, γιατί οι φίλοι σου...δεν...

Εικόνα Νίκος Γόδας

Μην υποτιμάς τη νοημοσύνη των παιδιών εδώ μέσα. Το κάνεις συνεχώς. Κάποτε ο μαουνιέρης σ' έστειλε για τσάι και γύρισες μετά από κανά εξάμηνο. Ήταν δύσκολη η ανάρρωση.

Όταν λες διάλογο εννοείς: γράφω αοριστίες- απαντάει ο Σάββας με αποδείξεις, γράφω λασπολογίες- απαντάει ο Σάββας με αποδείξεις, γράφω εξυπνακισμούς- απαντάει ο Σάββας με αποδείξεις, δε γράφω τίποτα γιατί τον ήπια.

Εικόνα Εν Αθήναις

Έχεις δίκιο, πολλές φορές ξεχνάω ότι υπάρχετε.
Βασικά δεν πήρα αρκετά απαντήματα εδώ μέσα, οπότε απογοητεύτηκα.
Που και που μπαίνω, μπας και δω φωτό από τη βράβευση των SS από τον ΠΑΟ, στο περίφημο φιλικό\, αλλά τζίφος.

Εικόνα Νίκος Γόδας

Κοίτα, ο καθένας έχει ξεχωριστή αντίληψη περί της απάντησης. Μπορεί εσένα να μη σου αρέσει η επιχειρηματολογία, που τεχνηέντως και συστηματικά αποφεύγεις, αλλά άλλου είδους απαντήσεις... Άβυσσος η ψυχή του βάζελου.

Είναι τέτοια η εμμονή σου με το φιλικό που σε κάνει να εκτίθεσαι. Μετά από τόσα ξεκ...ατα που έχεις φάει, είναι το μόνο που σου ξέφυγε. Αλλά προς τι η αγωνία; Αφού ο Σάββας σε ενημέρωσε για την ημερομηνία ανάρτησης. Εκτός αν δεν την ξέρεις...

Εικόνα Εν Αθήναις

Σεντόνια ολάκερα σας γράφω, τί άλλο να κάμνω;
Ημερομηνία please γιατί μου διέφυγε.

Εικόνα Νίκος Γόδας

Σου είπε ότι θα γίνει στα πλαίσια του "σαν σήμερα", οπότε θα την ξέρεις την ημερομηνία. Εκτός αν τσάμπα κοκορεύεσαι τόσο καιρό. Περιμένω να μας πεις εσύ την ημερομηνία. Μη φύγεις πάλι και σε ψάχνουμε.

Εικόνα savvas gridlock

Δες τονα που ξαναέφυγε. Αυτός μας έγραφε εδώ μέσα ''έχω βρει το φιλικό με τα Ες Ες πολύ πριν από εσένα'' και τώρα Λούης...

Εικόνα Νίκος Γόδας

Απ' ότι βλέπω σου απάντησε επί της ουσίας. Όπως καταλαβαίνεις φίλε Σάββα, δε γνωρίζει ο κύριος σε τι αναφέρεσαι.

Εικόνα Εν Αθήναις

Όχι Λούης. Βασιλάκος.

Εικόνα Εν Αθήναις

Όσα δε φτάνει η αλεπού...

Γιατί δε γίνεται αλλιώς η ανάγνωση;
Δηλαδή, ας πούμε ότι ο Παναθηναϊκός, έχοντας παίξει 30 παιχνίδια περισσότερα έχει μόλις 5 ήττες περισσότερες.

Τον αριθμό συνολικών προκρίσεων γιατί δεν τον αναφέρεις;
Επίσης γιατί δεν εξηγείς σε εμάς τους αδαείς πώς γίνεται ο Ολυμπιακός, με περισσότερες περιόδους συμμετοχής στα Ευρωπαϊκά Κύπελλα να έχει παίξει 30 παιχνίδια λιγότερα;
Πώς γίνεται επίσης ο Ολυμπιακός των διπλάσιων τίτλων να έχει χειρότερα στατιστικά από τον Παναθηναϊκό;

Αφού δε θέλεις να γράψεις ολόκληρη την αλήθεια, γιατί πονάει και το καταλαβαίνω, θα βοηθήσω εγώ.

Ο Ολυμπιακός είναι ίσως η μοναδική ομάδα πανευρωπαϊκά, που αγωνίζεται κάθε χρόνο στην Ευρώπη, κι όμως έχει παίξει σε προημιτελικά μόλις δύο φορές και καμία σε ημιτελικά.

Επίσης είναι η ομάδα με το ρεκόρ αποχωρήσεων από ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Βλέπε εδώhttp://www.greenzone.gr/2012/09/protos-o-skasiarxis-tou-peiraia.html

Το ότι ο Παναθηναϊκός έχει μόλις τρεις νίκες παραπάνω, οφείλεται στο γεγονός πως έχει αγωνιστεί σε περισσότερα παιχνίδια προχωρημένων φάσεων, οπότε αντικειμενικά και με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας.

Επιγραμματικά, από τη σύσταση των ευρωπαϊκών κυπέλλων, ο Παναθηναϊκός έχει περισσότερους βαθμούς, διπλάσιες προκρίσεις (40κάτι με 20κάτι), περισσότερες νίκες, περισσότερα τέρματα, και το ίδιο συμβαίνει και επιμέρους, στο Κύπελλο Πρωταθλητριών.

Επίσης έχει παίξει τελικό, δύο φορές σε ημιτελικά, και τέσσερις σε προημιτελικά, έναντι μόλις δύο προημιτελικών του Ολυμπιακού.

Έχει κερδίσει εν ενεργεία πρωταθλητή Κόσμου εκτός έδρας σε ημιτελική φάση Τσάμπιονς Λιγκ, κάτι που δεν έχει πετύχει καμία ελληνική ομάδα.

Μέχρι και η ΑΕΚ έχει αγωνιστεί σε ημιτελική φάση, ενώ ο ΑΠΟΕΛ έχει τις ίδιες προκρίσεις σε προημιτελικά Τσάμπιονς Λιγκ με εσάς (μία φορά).

Το ότι οι περισσότερες σας νίκες έχουν επιτευχθεί απέναντι είτε σε ομάδες μέτριας δυναμικότητας, είτε σε ομάδες που κατέβαζαν τα «τρίτα» (Ρεάλ, Άρσεναλ κλπ.), είτε σε ομάδες που την περίοδο που τις πετυχαίνατε παρέπαιαν (βλέπε Μαρσέιγ, Μονπελιέ κ.α.) είναι βέβαια κάτι που δεν μπορεί να αποτυπωθεί στα στατιστικά, αλλά είναι πραγματικότητα.

Πάντως τα τρία πέναλτυ και οι τρεις αποβολές σε ένα ημίχρονο είναι ρεκόρ και σας το αναγνωρίζω.
Όπως επίσης είναι ρεκόρ και το 0-7 απέναντι στα δεύτερα της Γιουβέντους.
Όπως είναι επίσης ρεκόρ το ότι έπρεπε να περάσουν 31 ολόκληρα παιχνίδια για να γευτείτε εκτός έδρας νίκη σε Τσάμπιονς Λιγκ.

Και άλλα πολλά.

Τα σέβη μου.

Εικόνα savvas gridlock

Mια χαρά τα φτάνει η αλεπού όλα. Και σε νίκες και στη βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ κι όπου γουστάρεις.

Η ανάγνωση γίνεται με έμφαση στις νίκες, γιατί έχοντας δώσει συνολικά 30 περισσότερα παιχνίδια απ'τον Ολυμπιακό, θα περίμενε κανείς να έχει τουλάχιστον 10 περισσότερες νίκες ο ΠΑΟ στα ευρωπαικά Κύπελλα. Έχει μόλις 3. Το να κοιτάς πρώτα τις ήττες, παρά τις νίκες, κάτι δείχνει.

Ο αριθμός των συνολικών προκρίσεων αναφέρθηκε για το Champions League, γιατί το άρθρο γράφεται μετά από πρόκριση του Θρύλου στο Champions League. 4 χρονιές προχώρησε πέρα από τη φάση των ομίλων ο Ολυμπιακός σε 15 συμμετοχές, 3 ο ΠΑΟ σε 8 συμμετοχές.

Ο Ολυμπιακός έχει δώσει λιγότερα ματς από τον ΠΑΟ συνολικά στα ευρωπαϊκά Κύπελλα, λόγω των 22 περισσοτέρων παιχνιδιών του ΠΑΟ στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Το ότι σε 19 συμμετοχές στη διοργάνωση ο ΠΑΟ έχει 84 αγώνες, ενώ ο Ολυμπιακός σε 18 συμμετοχές έχει 62, δείχνει πως το ΟΥΕΦΑ σου πάει. Να το κοιτάξεις.

Είναι παραμύθι πως ο Ολυμπιακός των διπλάσιων τίτλων στην Ελλάδα, θα έπρεπε να έχει καλύτερα στατιστικά από τον ΠΑΟ στην Ευρώπη. Το αντίστοιχο παράδειγμα είναι με τις συμμετοχές μικρομεσαίων ομάδων της Ελλάδος στην Α' Εθνική. Η Ξάνθη έχει 25 συμμετοχές στην Α' Εθνική και δεν έχει πάρει κάποιον τίτλο, ενώ η Καστοριά έχει 10 συμμετοχές στην Α' Εθνική, αλλά έχει κατακτήσει το Κύπελλο Ελλάδος. Όσο δύσκολο είναι για μια μικρομεσαία ομάδα της Ελλάδος να πάρει κάποιον τίτλο, άλλο τόσο δύσκολο είναι για μία ελληνική ομάδα να πετύχει κάτι καλό σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η Άρσεναλ που έχει πάρει 4 πρωταθλήματα Αγγλίας από το 1990 μέχρι σήμερα και κανένα Champions League, ενώ η Λίβερπουλ δεν έχει κανένα πρωτάθλημα Αγγλιάς από το 1990 και μετά, αλλά σήκωσε το Champions League το 2005. Επίσης, αν η πορεία μίας ελληνικής ομάδος στους ομίλους του Champions League είναι καθρέφτης για το αν άξιζε το πρωτάθλημα που κατέκτησε στη χώρα της την αμέσως προηγούμενη χρονιά, τότε ο ΠΑΟ της περιόδου 2010-11, που έσπασε όλα τα αρνητικά ρεκόρ στην παρουσία ελληνικών ομάδων στη διοργάνωση, δεν άξιζε το πρωτάθλημα Ελλάδος της σεζόν 2009-10. Με τη δική σου λογική βγαίνει αυτό το συμπέρασμα. Πολύ θα ήθελα να σε δω να ομολογείς κάτι τέτοιο για τον ''καπετάνιο των ονείρων σου'', που σύμφωνα με δική του δήλωση το 2009 ''καθάρισε την μπουγάδα''.

Ο Ολυμπιακός δεν έχει προχωρήσει ποτέ πέρα από τα προημιτελικά ευρωπαϊκής διοργάνωσης όπως εσύ, γιατί δεν είχε ποτέ Ασλανίδη και sir Manos Mavrokoukoulakis. Τα είπαμε, μην τα ξαναλέμε. Ακόμη μαρτυράνε οι Κέβιν Λιντς, Μαρκ Λόρενσον, Φίλιπ Ντον, Όστοϊτς και γερμανικές, ουγγρικές κι αγγλικές εφημερίδες για τον ''πρέσβη'' Παναθηναϊκό.

Για τις αποχωρήσεις από τα ευρωπαϊκά Κύπελλα του Ολυμπιακού, έχουμε βγάλει άρθρο-απάντηση, όπου με βάση τα αποκόμματα εφημερίδων της εποχής και τους τότε κανονισμούς ήταν πλήρως δικαιολογημένες. Δεν κρίνεις ποτέ με σημερινά στάνταρ παλαιότερα περιστατικά, αλλά κρίνεις με τα στάνταρ της εκάστοτε εποχής το τι συνέβη. Αυτό το λέω για δικό σου καλό, γιατί αν προσπαθήσουμε να κρίνουμε με σημερινά στάνταρ διάφορες στιγμές της ιστορίας της δικής σου ομάδας, π.χ. διοικητικές κόντρες στο παρασκήνιο τη δεκαετία 1910-19 και ιδίως τη δεκαετία του '30, θα βγουν πολλά και πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Συμφωνείς?

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/130206/oi-eyrokopanes-toy-ga...

Αν ισχύει αυτό που λες, ότι η αιτία για τις μόλις 3 επιπλέον νίκες του ΠΑΟ από τον Ολυμπιακό, παρά τα 30 περισσότερα ευρωπαϊκά του ματς, είναι το ότι προκρίνεται συνήθως σε πιο προχωρημένες φάσεις ευρωπαϊκών διοργανώσεων, αυτό θα μεταφραζόταν σε καλύτερες βαθμολογίες συνολικά κάθε σεζόν στους πίνακες της ΟΥΕΦΑ. Εκτός αν θεωρείς πως με κάποιο ''μασονικό'' τρόπο δεν θα έβρισκε αντανάκλαση στην επίσημη βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ, σε κάθε περίοδο, η ''καλύτερη αυτής του γαύρου'' πορεία της Πανάθας. Ο Ολυμπιακός είναι πάνω από τον ΠΑΟ 27 χρονιές και ο ΠΑΟ πάνω από τον Ολυμπιακό 26. Επίσημα στοιχεία της ΟΥΕΦΑ, όχι αερολογίες.

Το ότι ο ΠΑΟ έχει περισσότερους βαθμούς από τον Ολυμπιακό από τη σύσταση των ευρωπαϊκών κυπέλλων, θα ήθελα να το τεκμηριώσεις. Τι μετράς ακριβώς? Στην επίσημη βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ άλλα φαίνονται. Από εκεί και πέρα, ο ΠΑΟ έχει 3 περισσότερες νίκες, 17 περισσότερα γκολ, ενώ στο Κύπελλο Πρωταθλητριών ο ΠΑΟ έχει 48 νίκες και ο Ολυμπιακός 46. Δεν έκρυψα στο άρθρο αυτά τα στοιχεία, τα παρέθεσα. Όπως καταλαβαίνεις, τα επόμενα 3 χρόνια, που σύμφωνα με δήλωση Παναγόπουλου στο Δ.Σ. της ομάδας σου, αλλά απ'έξω απ'έξω και του Τουίτη δημοσίως, θα πρέπει να ξεχάσεις την Ευρώπη, θα σε περάσουμε κι εκεί. Της πλάκας είναι η διαφορά.

Ο ΠΑΟ έχει παίξει τελικό και ημιτελικά σε ευρωπαϊκά Κύπελλα λόγω sir Manos και χούντας. Ξαναγράφω για να μην αποφύγεις την απάντηση, δεν τα λέω εγώ ο γαύρος αυτά. Τα έχουν γράψει πολλοί ξένοι δημοσιογράφοι. Η Daily Mirror, που ξαφνικά την αγαπήσατε επειδή εγκωμίασε τον κόσμο της Πανάθας, πριν 3 χρόνια φιλοξένησε τις αποκαλύψεις του Φίλιπ Ντον. Τότε φαίνεται ήταν ''του γαύρου''. ''Του γαύρου'' θα'ταν και όλοι οι μη Παναθηναικοί οπαδοί το 1971 στην Ελλάδα, αφού σε όποιο γήπεδο ανά την ελληνική Επικράτεια κι αν πήγαινε να παίξει ο ΠΑΟ (όχι μόνο στο Καραϊσκάκη) του φώναζαν ρυθμικά ''ψεύτικη Ευρώπη'' και ''θέλουμε τον Άγιαξ''. Κι άντε οι Έλληνες πες είναι κομπλεξικοί, οι ξένοι τι κόμπλεξ να'χανε με τον ΠΑΟ? Και γιατί για παράδειγμα δεν ακούστηκε ποτέ κάτι αντίστοιχο για απόπειρες, έστω, δωροδοκίας για τον Ολυμπιακό από ξένους δημοσιογράφους, αλλά ακούγονται από το 1964 για τη δική σου ομάδα? Έχεις δει τη γελοιογραφία εις βάρος του ΠΑΟ σε γερμανικό αθλητικό περιοδικό του 1964, για το παιχνίδι με την Κολονία που σύμφωνα με αυτούς προσπάθησαν να εξαγοράσουν παράγοντες της ομάδας σου, έτσι? ''Του γαύρου'' ήταν οι Γερμανοί δημοσιογράφοι?

Η νίκη επί του Άγιαξ το 1996 είναι πολύ μεγάλη, αλλά αναρωτιέμαι, για ποιο λόγο ακριβώς ζήτησε εκτάκτως αντιντόπινγκ κοντρόλ ο ΠΑΟ 1,5 χρόνο μετά, πριν το ντέρμπυ με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ? Ήξερε κάτι για το γυμναστή της?

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/131108/o-bambakas-o-gymnastis

Την πορεία της ΑΕΚ στους ''4'' δεν την βάζουμε στο κάδρο, γιατί τότε είχε πραγματικά πολύ καλή ομάδα, με έναν από τους καλύτερους προπονητές που δούλεψαν ποτέ στην Ελλάδα, το Φάντρονκ. Αν κι εσύ έκανες κάτι αντίστοιχο, εδώ, σε αυτό το site, δεν θα σε μείωνε κανείς, όπως κανείς εδώ ποτέ δεν μείωσε την αξία του μπασκετικού Παναθηναικού για παράδειγμα. Κι ενώ είχε ομαδάρα η ΑΕΚ την περίοδο 1975-77, τα κανονίζατε με τον ΠΑΟΚ, τα 2 αδερφάκια και μοιραζόσασταν τα πρωταθλήματα και τους παίκτες.

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/131031/domazos-den-thelame-n...

Όσο για τον ΑΠΟΕΛ, ελπίζω να θυμάσαι τον πάτο που είχε. Αυτά γίνονται μία φορά στα 100 χρόνια. Αν είχε κάποια αξία, θα εμφανιζόταν, έστω, τα επόμενα χρόνια σε ένα άλφα επίπεδο στα ευρωπαϊκά Κύπελλα. Έχει εξαφανιστεί ο βάζελος της Κύπρου.

Ο Ολυμπιακός έχει κερδίσει την πανίσχυρη Σέλτικ το 1974, μία νίκη που τα βρετανικά ΜΜΕ παρουσίασαν ως το μεγαλύτερο επίτευγμα του ελληνικού ποδοσφαίρου ως τότε, αφού ο ΠΑΟ δεν είχε κερδίσει την Έβερτον το 1971. Κέρδισε την πολύ ισχυρή σκοτσέζικη Ντανφέρμλιν το 1968, κέρδισε μέσα στη Μόσχα το 1971 την πανίσχυρη Ντυνάμο της ΕΣΣΔ κι ας αποκλείστηκε, κέρδισε μέσα-έξω την Κάλιαρι του διάσημου Τζίτζι Ρίβα το 1972, κέρδισε την πανίσχυρη Τότεναμ στο Καραισκάκη κι ας αποκλείστηκε με την τεσσάρα στο Λονδίνο το 1972, διέλυσε την Άντερλεχτ που ήταν όλη η Εθνική Βελγίου το 1974 στην Πάτρα και θα την άφηνε έξω αν δεν υπήρχε ο αληταράς Παλοτάυ, κέρδισε τη Νάπολι το 1979, τον Άγιαξ και την πολύ δυνατή Μπενφίκα το 1983, τη Μονακό που είχε γαλαξία αστέρων του παγκοσμίου ποδοσφαίρου στο ρόστερ της το 1992 μέσα στο σπίτι της, τον Άγιαξ και πάλι το 1998, τη Γιουβέντους μέσα στην Ιταλία το 1999, κάτι που μόνο ο Θρύλος έχει πετύχει, τη φιναλίστ του Champions League Βαλένθια στο ΟΑΚΑ το 2000, διέσυρε τη φιναλίστ του Champions League Λεβερκούζεν το 2002, υποχρεώνοντας ακόμη και παραδοσιακά ΜΜΕ του ΠΑΟ να αναγνωρίσουν το πολύ καλό ποδόσφαιρο που έπαιξε εκείνη τη βραδυά, κέρδισε τη μετέπειτα πρωταθλήτρια Ευρώπης Λίβερπουλ στο πρώτο ματς στο νέο Καραϊσκάκη το 2004, διέσυρε την Μπενφίκα του διπλάσιου μπάτζετ και των παικτών σε Εθνικές Βραζιλίας και Αργεντινής στο ρόστερ της το 2008, κέρδισε μέσα στη Γαλλία τη Μαρσέιγ του διπλάσιου μπάτζετ το 2011 και στο Καραισκάκη την πρωταθλήτρια Γερμανίας Ντόρτμουντ, κάτι που είναι η μόνη ελληνική ομάδα που έχει πετύχει (νίκη επί γαλλικού εδάφους και επί της πρωταθλήτριας Γερμανίας) ενώ κέρδισε και τις αδιάφορες Ρεάλ και Άρσεναλ 3 φορές, κάτι που εσύ δεν κατάφερες να κάνεις το 2002 στη Λεωφόρο με την αδιάφορη Ρεάλ (2-2) και 1998 με την Άρσεναλ (ήττα 1-3 στο ΟΑΚΑ). Αν όλες αυτές οι νίκες σου φαίνονται ''μικρές'' και ''της πλάκας'', μπορώ να σου φέρω δημοσιεύματα ξένων και όχι ελληνικών ΜΜΕ, για να δεις το πώς εγκωμίαζαν τον Θρύλο κάποιοι που δεν έχουν σχέση με τη δική μας αντιπαράθεση. Τώρα το παραμύθι ''η Μαρσέιγ παρέπαιε το 2011'' δεν το προχωράω, το αναγνωρίζω ως άτυχη στιγμή σου. Ο παίκτης Βαλμπουενά, που έκανες σαν παλαβός να αγοράσεις εσύ 2 χρόνια πριν τον αντιμετωπίσει ο Ολυμπιακός, μπαινόβγαινε στην 11άδα της Μαρσέιγ τότε, αν αυτό σου λέει κάτι για το τι παίκτες είχε η γαλλική ομάδα το 2011 και πώς βλέπουν αυτοί τους παίκτες που παίζουν στο ελληνικό πρωτάθλημα. Επίσης, μάζεψε 10 βαθμούς σε όμιλο με Άρσεναλ και Ντόρτμουντ. Αν ήταν ακμαία και δεν παρέπαιε, πόσους βαθμούς θα μάζευε? Η Μονπελιέ ήταν πρωταθλήτρια Γαλλίας και με το που αποκλείστηκε από το C.L., αντεπιτέθηκε και λίγο έλειψε να βγει στην Ευρώπη μέσα από το περυσινό γαλλικό πρωτάθλημα, εκεί που πριν κινδύνευε να πέσει. Αυτό ήταν το ''παρέπαιε'', για μία ομάδα που σφυροκοπούσε την Άρσεναλ επί γαλλικού εδάφους και πήρε ''χ'' μέσα στη Γερμανία από τη Σάλκε.

Το ρεκόρ των πέναλτυ που λες υπέρ του Ολυμπιακού σε ευρωπαϊκό παιχνίδι, θα έπρεπε να καταρριφθεί στο ματς του Παλοτάυ το 1974, σύμφωνα με δήλωση του Λουκά Πανουργιά, του ιστορικού σας παράγοντα. Χθες και τα 3 πέναλτυ και οι 3 αποβολές ήταν σωστές αποφάσεις. Μάλιστα έπρεπε να δωθεί κι άλλο πέναλτυ στο 2' υπέρ του Ολυμπιακού και άλλες 2 αποβολές νωρίτερα υπέρ μας. Θα τα δεις σε βίντεο σύντομα αυτά, δεν μιλάμε ''στο έτσι'' εδώ ποτέ.

Περίγελως της Ευρώπης άλλος είναι πάντως και όχι αυτός που έφαγε τα 7 στο Τορίνο.

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/120921/o-perigelos-tis-eyropis

Αλήθεια, τι είναι μεγαλύτερη ξεφτίλα, να τρως 7 από την πρωταθλήτρια Ιταλίας ή 6 από την Ντυνάμο Βουκουρεστίου? Φαντάζομαι την απάντηση την ξέρεις μέσα σου, δεν χρειάζεται να σε πιέσω να την βγάλεις.

Τα ''διπλά στο Champions League'' ήταν μία αρνητική παράδοση, σαν αρκετές ακόμη που υπάρχουν στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο για πολλές ομάδες. Πλέον θα βλέπεις ευρωπαικά διπλά του γαύρου κάθε χρόνο, γιατί όπως φαντάζομαι θα έχεις καταλάβει, όταν ο Ολυμπιακός είναι από κάτω για ένα διάστημα σε έναν τομέα ή σε μία διοργάνωση, δεν σηκώνει απλώς κεφάλι όταν ανακάμπτει. Τους παίρνει όλους φαλάγγι. Ξέρεις τι ακολούθησε μετά τα ''πέτρινα χρόνια'' το 1996, έτσι?

Εδώ είμαστε, να σου απαντάμε με υπομονή (ή έστω να προσπαθούμε) σε όλα τα τσιτάτα που πετάς δίχως την παραμικρή τεκμηρίωση. Μακάρι να έκανες κι εσύ ΜΙΑ φορά το ίδιο όσες φορές σου το έχουν ζητήσει διάφοροι από εδώ μέσα, σε αρκετά θέματα. Μία μόνο, όχι παραπάνω.

Εικόνα Εν Αθήναις

1. Καλύτερο ποσοστό είναι το 4/8 ή το 4/15;
Γιατί ο Παναθηναϊκός έχει 4 προκρίσεις από ομίλους, καθότι το 2002 προκρίθηκε δύο φορές από όμιλο.
Πες μας τώρα και ποια ομάδα έχει το ρεκόρ τέταρτων θέσεων και αποκλεισμών από το Τσάμπιονς Λιγκ. Τί, δεν μπορείς να το ψελλίσεις;

2. Λες πως στο ΟΥΕΦΑ έχουμε περισσότερα παιχνίδια. Το Κυπελλούχων γιατί δεν το αναφέρεις όπου έχετε εσείς περισσότερα;

3. Με την ίδια λογική, η Νότιγχαμ των 2 Πρωταθλητριών είναι καλύτερη ομάδα διαχρονικά από την Άρσεναλ;
Εδώ μιλάμε για 55 χρόνια ευρωπαϊκών κυπέλλων, όπου μπορεί να εξαχθεί ασφαλές συμπέρασμα.
Και η Λάρισα έχει περισσότερους μεταπολεμικούς τίτλους από τον Άρη, αυτό δε σημαίνει πως είναι καλύτερη ομάδα.
Εάν είχαμε κάνει μόνο τις πορείες, αλλά μας περνούσατε 30 νίκες, θα έλεγα πως διαχρονικά είστε καλύτεροι στην Ευρώπη. Εδώ όμως ακόμα και τα νούμερα είναι σαφώς κατά σας. Και λιγότερες προκρίσεις, και λιγότερες διακρίσεις.

4. Φυσικά ο ΠΑΟ έχει περισσότερους βαθμούς. Απλά δώσε 2 ή 3 βαθμούς σε κάθε νίκη και 1 στην ισοπαλία, κάνε τις προσθέσεις σου και θα δεις. Απλό, ε;
Στη βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ υπάρχουν και διάφορα μπόνους τα οποία πολλές φορές είναι παραπλανητικά. Παράδειγμα, ο πρωταθλητής κάθε χώρας αυτομάτως παίρνει και πόντους-μπόνους, χωρίς να έχει παίξει καν ακόμα στην Ευρώπη.

5. Για ποιον Sir Manos και χούντα μας μιλάς; Ο Μάνος δε φτουράει μία μπροστά στο Θόδωρο, τον γιο του κυρίου που περνάει τις κάσες της πόρτας σκύβοντας.
Η χούντα που μας πήγε Ουέμπλεϋ, πώς μας πήγε ακριβώς; Ο πρόεδρος του Ερ. Αστέρα, σε προχωρημένη ηλικία πριν ελάχιστα χρόνια, δήλωσε πως δεν υπήρχε τίποτε μεμπτόν.
Και επιτέλους διαλέξτε και πείτε μας: Τους Γιουγκοσλάβους πιάσαμε ή τους διαιτητές; Να ξέρουμε ρε παιδάκι μου...

6. Το Βαμβακά, αφού μας πήγε στους «4», γιατί τον διώξαμε; Kαλά, θα ρωτήσω τον Έισι Λο μήπως ξέρει. Ή τον Κεντέρη.

7. Ο πάτος του ΑΠΟΕΛ ήταν μεγάλος. Ας θυμηθούμε και τον δικό σας πάτο την περίοδο 1998-99. Γιατί για να φτάσετε στο σημείο να παίζετε στο 85' την πρόκριση με τη Γιουβέντους είχε πάρει έναν υπνάκο ο Ύψιστος...

8. Πολύ ισχυρή η Νταμφέρμλιν;;; Η Νάπολι του 1979; O Άγιαξ του 1998;
Εντάξει, τη Λεβερκούζεν την απέκλεισε και η ΑΕΚ. Φιναλίστ με το 2003, αλλά όχι το μεγάλο όνομα με τη βαριά φανέλα. Με συγκυρίες βρέθηκε στον τελικό, δεν ήταν δα και κανένα μεγαθήριο...
Βραδιές σαν το 3-1 με τη Γιούβε, που παίζαμε πασίτσες σεβόμενοι την ιστορία της, ή τα δύο 0-1 απέναντι στον Μουρίνιο (η μόνη ομάδα μαζί με την Μπάρτσα που κέρδισε δύο φορές τον Μουρίνιο εκτός έδρας) δύσκολα θα γευτείτε.

9. Ο Παλοτάϋ όντως σας «έσφαξε». Δεν...έβλεπε την ώρα να το κάνει, προφανώς...

Εικόνα savvas gridlock

1) Το 3/8 και όχι 4/8, αφού μετράμε φορές που κάποια ομάδα συνέχισε στη διοργάνωση μετά τη φάση των ομίλων, είναι καλύτερο ποσοστό από το 4/15. Παρ'όλα αυτά, δεν συνοδεύτηκε από αντίστοιχες νίκες, αφού ο Ολυμπιακός έχει 8 παραπάνω και από το 1996 και μετά 13 παραπάνω.

2) Δεν αναφέρω το Κυπελλούχων, επειδή με ρώτησες το πού οφείλεται το ότι ο ΠΑΟ έχει δώσει 30 παραπάνω παιχνίδια στην Ευρώπη από τον Ολυμπιακό, παρά το ότι ο Ολυμπιακός έχει 1 παραπάνω συμμετοχή. Κατά κύριο λόγο οφείλεται στο ΟΥΕΦΑ, όπου έχει 22 περισσότερα ματς από τον Ολυμπιακό και μετά στο Πρωταθλητριών, που τα παραπάνω ματς του ΠΑΟ είναι 19. Στο Κυπελλούχων ο Ολυμπιακός έχει 11 περισσότερα ματς.

3) Συγκρίνουμε μήλα με μήλα. Το Champions League, όπου συμμετέχουν όλες οι καλές ομάδες από τα προηγμένα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα της Ευρώπης, δεν έχει καμία σχέση με το Πρωταθλητριών, όπου έπαιρναν μέρος μόνο οι πρωταθλητές κάθε χώρας. Γι'αυτό έφερα το παράδειγμα Άρσεναλ-Λίβερπουλ, από το 1990 και μετά και γι'αυτό είναι άστοχη η σύγκριση με την παλιά Νότιγχαμ. Η διαφορά στις νίκες Ολυμπιακού-ΠΑΟ είναι ελάχιστη και θα ανατραπεί ίσως και φέτος υπέρ μας, αλλά να ρωτήσω κάτι. Αν ο Ολυμπιακός πάρει το Europa, φερ'ειπείν του χρόνου, όπως το κατέκτησε η Σαχτάρ, μία ομάδα που δεν είναι απλησίαστο μέγεθος για τον Ολυμπιακό, ποια ομάδα θα θεωρείς πιο επιτυχημένη διαχρονικά στα ευρωπαϊκά Κύπελλα, τον Ολυμπιακό ή τον ΠΑΟ?

4) Δηλαδή να δώσω 3 βαθμούς στον Ολυμπιακό για τη νίκη του επί της Νόρντζελαντ στο Καραϊσκάκη το 2008 κι άλλους 3 για το διπλό του ΠΑΟ στο Άμσντερνταμ το 1996? Αυτό μου λες? Χρησιμοποιώ παραδείγματα που σε συμφέρουν, μπας και καταλάβεις το άτοπο του να συγκρίνεις μήλα με αχλάδια. Επίσης, τα ίδια μπόνους στη βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ που ισχύουν διαχρονικά για τον Ολυμπιακό, ισχύουν και για τον ΠΑΟ. Μιλάμε για 55 χρόνια, όχι για 1-2 χρονιές.

5) Βρέθηκε τρίτος άνθρωπος, μετά τους Πανουτσοκαρπετόπουλους, να πιστεύει το παραμύθι για το γιο του Σάββα. Ο Θόδωρος Θεοδωρίδης είναι εκεί που είναι για πολλά χρόνια. Πώς ακριβώς το εξαργύρωσε διαιτητικά ο Ολυμπιακός στην Ευρώπη? Το σενάριο της εξαγοράς του Ερυθρού Αστέρα, όπως γράφτηκε σε ουγγρική εφημερίδα το Μάιο του 1971 και αναπαράχθηκε μέχρι και στα ''Παναθηναϊκά Νέα'', έκανε λόγο για 300.000 δολάρια σε παράγοντες του Αστέρα, 4 παίκτες της ομάδας και το διαιτητή. Ήταν λεφτά του Ωνάση, που εκείνα τα χρόνια έδινε τη βίλα του στο Λαγονήσι για να μείνουν ο Παπαδόπουλος με την κυρα-Δέσποινα, που έδινε φιλιά στο Δομάζο, τον Αθανασόπουλο και λοιπούς αστέρες της Πανάθας.

6) Πες μου ότι πραγματικά δεν έχεις υπ'οψιν σου την κουβέντα του καλοκαιριού του 1996 για τη φυσική κατάσταση του ΠΑΟ. Η ''Ηχώ'' μόνο γι'αυτό έγραφε εκείνη την περίοδο. Γιατί δεν απαντάς όμως? Για ποιο λόγο ζήτησε εκτάκτως ντόπινγκ κοντρόλ ο ΠΑΟ πριν το ντέρμπυ με την ΑΕΚ το 1998? Ρώτα εσύ τον Έισι Λο, να ρωτήσω εγώ τον Ούκιτς γιατί ξερνάει στα καλά καθούμενα, όπως και το Λάσμε που παθαίνει απανωτά διαστρέμματα και του'ρχονται ζαλάδες. Όσο για τον Κεντέρη, σου΄χω Χρήστο Ιακώβου. Σου κάνει?

7) Δέχομαι ότι σε ορισμένα ματς της περιόδου 1998-99 ήμασταν τυχεροί, όπως π.χ. στο 2-2 στο Οπόρτο και στην ήττα μόνο με 2-1 στο Τορίνο από τη Γιουβέντους. Αν τώρα αυτό συγκρίνεται με το σύστημα Γιοβάνοβιτς ''κρεμιέμαι απ'τα δοκάρια κι αρχίζω τις προσευχές'', ΟΚ. Το ξέρεις καλά εσύ αυτό το σύστημα. Έχει βρει εφαρμογή στο Πόρτο και στο Άμσντερνταμ το 1995, στο Αμβούργο το 2000 και σε αρκετές ακόμη ''μεγάλες ευρωπαϊκές βραδυές του ΠΑΟ''. Και για να μην νομίζεις πως έχω κάποιο πρόβλημα να παραδεχτώ ορισμένα πράγματα, ο ΠΑΟ έχει κάνει κάποιες πολύ καλές εμφανίσεις στην Ευρώπη στα χρόνια του Champions League. Π.χ. τα παιχνίδια με τη Γιουβέντους στο ΟΑΚΑ το 2000, με τη Γιουνάιτεντ στο Μάντσεστερ το 2000, με την Άρσεναλ στο Λονδίνο και με την Μπαρτσελόνα στο Καμπ Νου το 2001-02, ο ΠΑΟ έπαιξε πολύ καλά. Έχει πάρει όμως αποτελέσματα σε παιχνίδια του στην Ευρώπη, ακόμη και με αντιπάλους που δεν γεμίζουν το μάτι, π.χ. τη Ρόζενμποργκ το 2004 στη Λεωφόρο, που ο πάτος του είχε γίνει πορτατίφ.

8) Ναι, πολύ ισχυρή η Ντανφέρμλιν το 1968 κι ας μην σου γεμίζει τώρα το μάτι. Μιλάμε για το ποδόσφαιρο της δεκαετίας του '60, που όταν ο Ολυμπιακός του Μπούκοβι έτρωγε 4 από τη Γουέστ Χαμ στο Λονδίνο, η ''Ηχώ'' έγραφε πως ''πάλεψε σκληρά σαν λιοντάρι ο Ολυμπιακός''. Η Νάπολι ήταν αρκετά δυνατή το 1979 για τα τότε ελληνικά δεδομένα, όπως και ο Άγιαξ το 1998, με τα απομεινάρια της μεγάλης ομάδας του Φαν Χάαλ. Αν θυμάσαι το παιχνίδι του Ολυμπιακου στο Άμσντερνταμ, ο Ολυμπιακός ήταν πολύ τυχερός που έχασε μόνο με 2-0. Η Λεβερκούζεν του 2002 δεν είναι πως είχε τη μεγάλη φανέλα. Είναι το ότι έφαγε 6 γκολ, σε ματς που την καλή απόδοση του Ολυμπιακού αναγνώρισαν και Παναθηναϊκοί σε ραδιόφωνα και εφημερίδες. Τώρα για τη Γιουβέντους του 2000, εγώ αναγνωρίζω την πολύ καλή εμφάνιση του ΠΑΟ. Εσύ αναγνωρίζεις τον πάτο σου, που ήρθε εδώ με τεράστιες απουσίες από τις αποβολές στο προηγούμενο ματς με το Αμβούργο, αλλά και τη διαιτητική εύνοια στο ανύπαρκτο πέναλτυ που κέρδισε με βουτιά ο (πολύ καλός σε εκείνο το ματς αντικειμενικά) Λυμπερόπουλος? O Φαν ντερ Σάαρ ακούμπησε κάτω τα χέρια και ο Νικόλας των τίτλων έσυρε το πόδι του στο έδαφος βουτώντας, μπας και έρθει σε επαφή μαζί του. Όσο για το Μουρίνιο, την νίκη στο Οπόρτο το 2003 την οφείλετε αποκλειστικά στην κωλοφαρδία και στο ταμπούρι του Μαρκαριάν. Φαντάζομαι το κατάλαβες στον επαναληπτικό με τον Ntερλέι. Για την Ίντερ το 2008, φυσικά θα σου πω ότι ήταν πολύ μεγάλη νίκη, αλλά ήρθε με μία Ίντερ που μπήκε στο γήπεδο να κάνει αγγαρεία και μετά το γκολ που έφαγε, έχασε πολλές ευκαιρίες. Ο ΠΑΟ δεν έχει κάνει τίποτε απολύτως στο παιχνίδι, σε 90 λεπτά, πλην του γκολ Σαριέγκι.

9) Τα έχουμε πει και τα'χουμε γράψει, το παραμύθι με το ρόλεξ και το Λεωνίδα Θεοδωρακάκη στο ματς με την Άντερλεχτ δεν έχει δράκο. Όταν δεις αγκαλιά σε φωτογραφίες το Λεωνίδα με τον Γουλανδρή μετά την παραίτηση Γουλανδρή, αλλά κι όταν δεις το Λεωνίδα Θεοδωρακάκη να υπερασπίζεται το Γουλανδρή σε Γ.Σ. του Ολυμπιακού, μετά την παραίτηση Γουλναδρή πάντοτε, όταν άλλοι παράγοντες του Ολυμπιακού, όνομα και μη χωριό, περνούσαν γενέες 14 τον κυρ-Νίκο, θα συνεχίσεις την ίδια βιόλα? Δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι, κακό είναι ενώ δεν ξέρεις ένα θέμα, να εμφανίζεσαι ως ''γνώστης''. Ούτε τα ''Παναθηναϊκά Νέα'' τόλμησαν να γράψουν κάτι τέτοιο για το Γουλανδρή και τον εγκωμίαζαν αφότου έφυγε από τον Θρύλο για το ήθος του. Ποτέ κανείς δεν βρέθηκε να πει το παραμικρό για αυτό το θέμα δημοσίως και βρέθηκαν τώρα κάποιοι να μας πούνε όσα διέδιδαν τα ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης, με δημοσιογράφους που μπροστά τους ο Κυριάκος Θωμαϊδης είναι αξιόπιστος.

Εικόνα Εν Αθήναις

1. Έλα, μην το ξεχειλώνεις τώρα. Για ποσοστό έκανες λόγο. «Με λένε Ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω» τώρα;

2. Στο ΟΥΕΦΑ, το οποίο από τη μία υποτιμάς αλλά από την άλλη καυχιέσαι για τις νίκες απέναντι στην Μπενφίκα και τη Γιουβέντους, γιατί δεν έχετε περισσότερα παιχνίδια, εφόσον είναι αντικειμενικά και πιο εύκολο;

3. Εάν συμβεί αυτό το συζητάμε. ΄

5. Γιατί, ο Παναθηναϊκός δηλαδή πώς εξαργύρωσε διαιτητικά την πρόκριση απέναντι στον Ερυθρό Αστέρα; Ίσα-ίσα που στο πρώτο παιχνίδι στο Βελιγράδι είχαν γίνει όργια για να χάσει ο Παναθηναϊκός.

6. Τα ίδια θα λέμε; Εφόσον είχε υποψίες ο Ολυμπιακός γιατί δε ζητούσε το 1996 αντι-ντόπινγκ κοντρόλ;
Μην ξεχνάς ποια είναι η μοναδική ελληνική ομάδα με non-show από το ΕΣΚΑΝ (και χωρίς να τιμωρηθεί κιόλας, μέγα σκάνδαλο).

7. Παιχνίδι όπως αυτό στο Ολντ Τράφορντ έχεις δει ποτέ από ελληνική ομάδα στην Ευρώπη; Έντιμα.
Κι εσείς έχετε κάνει πολύ καλά παιχνίδια κατά καιρούς, όπως το 3-3 με τη Ρεάλ ή το 2-4 πάλι με τη Ρεάλ, αλλά παιχνίδια σαν και τα δικά μας δεν έχετε κάνει. Μην ξεχνάς πως το 2000 ο Παναθηναϊκός στο Ντέλε Άλπι είχε μεγαλύτερη κατοχή μπάλας από τη Γιουβέντους εκτός έδρας. Κάτι που μόνο η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το είχε πετύχει, τουλάχιστον μέχρι εκείνο το σημείο.
Ξεχνάς πως ολόκληρη Μπαρτσελόνα έκανε σκόπιμες καθυστερήσεις μέσα στο Καμπ Νου το 2002, όταν δεν προκριθήκαμε στους «4» για 10 εκατοστά; (γιατί μιλάτε και για ατυχία)

8. Επαναλαμβάνω: Ισχυρή η Νταμφέρμλιν;;; Άντε, να πεις πως η Νάπολι του 1979 ήταν ισχυρή για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά η Νταμφέρμλιν με τους (πόσους αλήθεια) τίτλους στη Σκωτία;
Aνύπαρκτο πέναλτυ αυτό του Λυμπερόπουλου; Σίγουρα πιο καθαρό από αυτό του Βάις στο 93' με την Άντερλεχτ. Άλλο το «το πήρε έξυπνα» κι άλλο το «ανύπαρκτο».
Το 2003 ο Παναθηναϊκός δεν έπαιξε ταμπούρι, και στη ρεβάνς ήταν και αρκετά άτυχος, όταν είχε ευκαιρίες να ισοφαρίσει την Πόρτο και να περάσει στα ημιτελικά. Μάλλον έχεις επιλεκτική μνήμη.

9. Την αλήθεια την ξέρει το απόλυτο σερνικό, ο κυρ-Λεωνίδας, κι αυτό φτάνει. Άσχετο, αφού κάνατε λόγο περί βαρβατίλας: ποιος ξεχειλίζει περισσότερο από ανδρισμό; Αυτός ή ο Γλύκας; Το είχα πάντα απορία...

Εικόνα Νίκος Γόδας

3) To συζητάμε; Ακόμα και στον τελικό να πάει πιο πετυχημένος θα είναι αδιαμφισβήτητα.

7) Το προπέρσινο παιχνίδι μέσα στην Άρσεναλ ήταν από τα καλύτερα ελληνικής ομάδας σε τέτοια έδρα. Εγώ δεν θα κάτσω να μετρήσω ποιος την έχει μεγαλύτερη, ήσουνα καλός σ' εκείνο το παιχνίδι, αντίστοιχα ήμουνα κι' εγώ καλός στο άλλο. Το 4-2 μέσα στη Ρεάλ δεν έπαιξα καλά. Ή για να είμαι ακριβής, δεν έπαιξα επιθετικά όπως στην Άρσεναλ που έλεγα προηγουμένως. Απλώς, έπαιζα με 10 παίχτες από το 10' και αδίκως δεν πήρα τουλάχιστον την ισοπαλία.

8) Ταμπούρι έπαιξες στον πρώτο αγώνα, στο δεύτερο έπαιξες ημιτάμπουρο. Και προφανώς, αυτό που λέει ο Σάββας είναι ότι, η Πόρτο συνολικά ήταν πολύ καλύτερη από εσένα και δεν άξιζε καν μία ήττα.

9) Αφού την ξέρει μόνο ο Λεωνίδας την αλήθεια, εσύ πως την ξέρεις και μας καυχιέσαι; Τι προσπαθείς να αποδείξεις άραγε με αυτά που λες περί ανδρισμού;

Εικόνα savvas gridlock

1. Eίπαμε, έχεις καλύτερο ποσοστό προκρίσεων, αλλά έχουμε 8 περισσότερες νίκες στο Champions League. Δεν ''γυρίζω'' τίποτε, άλλο τόνα άλλο τάλλο.

2. Είναι άλλο το παλιό ΟΥΕΦΑ, που ήταν πολύ δυνατή διοργάνωση κι άλλο αυτό των τελευταίων 10 περίπου χρόνων και ειδικά το Europa League. Εκεί πέφτει στοιχηματικά το στήσιμο που δεν πέφτει ούτε στην ελληνική Football League. Σου απάντησα πως έχετε περισσότερες προκρίσεις και καλύτερη πορεία συνολικά στο ΟΥΕΦΑ γιατί σας πάει ως ομάδα. Τι άλλο να σου πω?

5. Στο ματς με τον Ερυθρό Αστέρα δεν χρειάστηκε να επέμβει ο διαιτητής, παρά το ότι σύμφωνα με τους Ούγγρους -και όχι τους Έλληνες- ήταν στο κόλπο. Με την Έβερτον επενέβη και δεν άφηνε τους Άγγλους να κάνουν παιχνίδι, γι'αυτό μετά έμεινε για αρκετές μέρες στον ελληνικό ιππόδρομο και όλο κέρδιζε, περιέργως.

6. Το γιατί δεν ζήτησε ο Ολυμπιακός το 1996 ντόπινγκ κοντρόλ δεν απαντά σε αυτό που εγώ ρωτάω εσένα. Ο Ολυμπιακός στο κάτω κάτω, όταν πήγε να παίξει στο ΟΑΚΑ κόντρα στον ΠΑΟ για το πρωτάθλημα και έχασε 1-0 με το γκολ του Αποστολάκη το 1996, ήταν πολύ πίσω στη βαθμολογία και δεν διεκδικούσε τίτλο. Ο ΠΑΟ όμως γιατί ζήτησε ντόπινγκ κοντρόλ πριν το πολύ κρίσιμο για τον τίτλο ντέρμπυ του 1998 με την ΑΕΚ? Ήξερε κάτι για το Βαμβακά το γυμναστή, που ήταν τότε στην ΑΕΚ και ήταν υπεύθυνος για τις 4 νίκες σε 4 ντέρμπυ της ΑΕΚ εκείνη τη σεζόν? Όσο για το υποτιθέμενο non show του Ολυμπιακού το 2008, που επιμένεις να τσαμπουνάς, υπάρχει μόνο στο κεφάλι σου. Ξαναδιάβασε, για πολλοστή φορά, την επίσημη απάντηση της ΠΑΕ Ολυμπιακός.

http://www.sport-fm.gr/article/126752

7. Έντιμα σου ομολόγησα πως ο ΠΑΟ έπαιξε πάρα πολύ καλά στο Μάντσεστερ το 2000 και μπράβο του. Έντιμα όμως σου λέω πως θεωρώ την καλύτερη εμφάνιση ελληνικής ομάδας σε εκτός έδρας παιχνίδι το προπέρσινο 2-1 της Άρσεναλ επί του Ολυμπιακού του Βαλβέρδε. Δεν έχω ξαναδεί ελληνική ομάδα να πάει μέσα στην Αγγλία να παίξει ποδόσφαιρο κατοχής για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν είναι κακό να κλείνεσαι και να βγαίνεις στην κόντρα, κάτι που έκανε ο ΠΑΟ το 2000 και μόνο ταμπούρι δεν ήταν, σε αντίθεση με τις δύο επόμενες χρονιές που το ταμπούρι Κυράστα-Μαρκαριάν πήγε σύννεφο. Είναι όμως πολύ πιο δύσκολο να βάλεις την μπάλα κάτω και να φτιάξεις περισσότερες ευκαιρίες από την 3η-4η ομάδα της Αγγγλίας μέσα στο σπίτι της. Φάγαμε δύο γκολ με την άμυνα στη σέντρα στο πρώτο 20λεπτο, αν σου λέει κάτι αυτό. Ο Βενγκέρ μετά το ματς είπε ότι ''τόσες τελικές εδώ μέσα έκανε μόνο η Μπάρτσα, μην σας παίρνει από κάτω, παίξατε πολύ καλά''.

8. Ναι, ισχυρή η Ντανφέρμλιν, όχι γενικά στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, αλλά για τα τότε ελληνικά δεδομένα που η ήττα από βρετανική ομάδα με 4-0 μεταφραζόταν ''παλέψαμε σαν λιοντάρια, μεγάλη εμφάνιση''. Ένας από τους λόγους που Μπόμπεκ και Μπούκοβι θεωρούνταν μεγάλοι προπονητές τη δεκαετία του '60 ήταν το ότι φρόντιζαν να έχουν οι παίκτες τα βασικά, π.χ. αποθεραπεία μετά το παιχνίδι, πετσέτες να κάνουν ντους, μία πρώτη ιατρική περιποίηση όταν τραυματίζονταν κτλπ.. Πράγματα αυτονόητα σήμερα, τότε ήταν ζητούμενα. Την ίδια ώρα, στην Αγγλία το ποδόσφαιρο ουσιαστικά ήταν επαγγελματικό, ενώ στην Ελλάδα οι παίκτες δεν μπορούσαν να πάρουν άδεια από τον στρατό να προπονηθούν ή δούλευαν κάπου και ''ξεχνούσαν'' να πάνε στην προπόνηση ή/και στους αγώνες. Του Λυμπερόπουλου το πέναλτυ με τη Γιουβέντους ήταν ανύπαρκτο, γιατί σέρνει το πόδι πριν τον ακουμπήσει ο Φαν Ντερ Σάαρ. Ο Βάις έχει περάσει τον Προτό της Άντερλεχτ και πέφτει αφού έρθουν σε επαφή. Δεν έχει ξεκινήσει κατάδυση από πριν. Με την Πόρτο ο ΠΑΟ έπαιξε ταμπούρι στο Οπόρτο, όχι στον επαναληπτικό της Λεωφόρου. Για τα 0-1 του ΠΑΟ κόντρα στις ομάδες του Μουρίνιο, που ''δεν θα ζήσετε ποτέ εσείς'' δεν μιλάγαμε?

9. Σου ξαναγράφω, δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς. Δεν υπάρχει τίποτε το ύποπτο από πλευράς Ολυμπιακού στο παιχνίδι με την Άντερλεχτ στην Πάτρα το 1974 και για άλλο λόγο έφυγε ο Γουλανδρής από τον Ολυμπιακό. Κανένας ξένος δημοσιογράφος δεν έγραψε ποτέ τίποτε για το ματς, αν σου λέει κάτι. Τι διάολο στήσιμο (ή προσπάθεια για στήσιμο, έστω) ήταν αυτό, που κανείς δεν το πήρε είδηση απ'έξω? Σε κανενός ξένου ΑΡΔ τα αυτιά δεν έφτασαν έστω φήμες? Ο Λεωνίδας Θεοδωρακάκης είχε και έχει ακόμη πολύ καλές σχέσεις με την οικογένεια Γουλανδρή. Στις 27 Δεκεμβρίου που είναι η ημερομηνία που αποχώρησε από τον Ολυμπιακό ο κυρ-Νίκος, θα κάνουμε την ανάρτηση και θα καταλάβεις γιατί έφυγε από τον θρύλο.

Εικόνα xristoforas

Σαββα τα τελευταια χρονια στην ευρωπη παιρνουμε εστω κι ενα διπλο ΚΑΘΕ χρονο
Τα τελευταια 7 νομιζω? το χε ψαξει το οσφπβολος7 απο τους ουλτρας!!!
7 συνεχομενα χρονια παιρνει διπλα στην ΕΥΡΩΠΗ Η ΕΥΡΩΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ!!!!!!

υστερογραφο (περιπου 7...τωρα αν ειναι λιγοτερα ή περισσοτερα πρεπει να ρωτησουμε τον συνδεσμιτη απ τη ΘΥΡΑ 7 ΒΟΛΟΥ που τα γνωριζει καλα τα στατιστικα!)

Εικόνα savvas gridlock

Ναι Χριστόφορε, το 2007-08 πήραμε διπλά σε Λάτσιο-Βέρντερ, το 2008-09 στη Νόρντζελαντ, το 2009-10 στη Σλόβαν και στη Σέριφ, το 2010-11 στην Μπέσα, το 2011-12 στη Μαρσέιγ, τη Ρούμπιν και τη Μέταλιστ, το 2012-13 στη Μονπελιέ και φέτος στην Άντερλεχτ. 7 σερί χρονιές με εκτός έδρας νίκες για τον θρύλο στην Ευρώπη.

Εικόνα Νίκος Γόδας

Είπε πιο πάνω ο xristoforas ορισμένα πράγματα σωστά. Θα πει κι' ο Σάββας σίγουρα και μετά ως γνωστόν θα εξαφανιστείς μέχρι το επόμενο άρθρο. Εγώ θέλω μόνο να κάνω δυο επισημάνσεις.

Πρώτον, λες ότι θα βοηθήσεις προς επίρρωσιν της αλήθειας και η αμέσως επόμενη φράση ξεκινάει με το "ίσως"... Αντικειμενικότης...

Δεύτερον. Παραδέξου ότι επίτηδες δε βάζεις φωτογραφία, ώστε να παίρνει το όνομα σου κάτι από τη λάμψη του δαφνοστεφανωμένου που φέρει τη λεοντή στην κεφαλήν.

Εικόνα Εν Αθήναις

Αρκετά ασχολούμαι μαζί σας και χαλάω τη ζαχαρένια μου, σιγά μη βάλω και φωτογραφία.
Εκτός εάν μου βρείτε μία φωτό όπου εκτός από λεοντή ο δαφνοστεφανωμένος θα έχει και μουστάκι-κράμα Μασάντο-Αλενατόρε Νικολό.

Που σαι ρε Νικόλα;;;

Εικόνα savvas gridlock

Γιατί δεν βάζεις μία φωτογραφία με τη Δημητρούλα τη Σαραβάκου, που της άρεσαν τα πικάντικα?

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/131025/kolodaxtylo-toy-zifka...

Σου υπόσχομαι πως δεν θα την αλλάξει κανείς. Ό,τι κι αν βάλεις δηλαδή δεν επεμβαίνει κανένας, αλλά ειδικά τη Δημητρούλα θέλω να την βλέπω...

Εικόνα Εν Αθήναις

Πού σας...ξέσκιζε τα κωλ...συγγνώμη, τα δίχτυα, 17 φορές, παρόλο που δεν ήταν σέντερ φορ;
Ε ρε Γεροθόδωρος που σας χρειάζεται.

Α ρε μυστακοφόρε, μπεσαλή, πάλλευκε Θρύλε, πού σε κατάντησαν...

Εικόνα xristoforas

ΠΑΛΙ ΨΕΜΑΤΑ ΛΕΣ...16 ΓΚΟΛ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ Ο ΣΑΡΑΒΑΚΟΣ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ
ΚΑΙ 13 Ο ΣΙΔΕΡΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ
ΤΑ 17 ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ? Ε ΑΠΟ ΤΑ 17 ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΜΕ ΠΕΝΑΛΝΤΙ
ΕΝΩ ΤΟΥ ΣΙΔΕΡΗ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΤΑ 13 ΜΕ ΠΕΝΑΛΝΤΙ?

Εικόνα Εν Αθήναις

Μπενάλντυ είναι το σωστό.

Μόνο που ο Σιδέρης ήταν κλασικός σέντερ φορ, ο Σαραβάκος όχι.
Εσύ είσαι μάλλον ο ψευταράκος. 17 γκολ πέτυχε ο Σαραβάκος εναντίον του Ολυμπιακού.
Έβαλε κι ένα με την ΑΕΚ.

Εικόνα xristoforas

ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΜΕΓΑΛΗ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΗΣ...ΚΑΙ ΧΤΕΣ 17 ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 17....ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕΣ
16 ΕΒΑΛΕ...ΚΑΙ 13 Ο ΣΙΔΕΡΗΣ..ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ 16 Ο ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΟΣ Ο ΣΚΟΥΝΤΟΥΦΛΙΑΣ ΤΑ 6 ΜΕ ΠΕΝΑΛΤΥ
ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ

ΑΡΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΚΟΡΕΡ ΣΤΟΥΣ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ,ΣΤΑ ΝΤΕΡΜΠΙ,ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ
ΑΠΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ!

Εικόνα savvas gridlock

Ρε Χριστόφορε, δάχτυλο βάζανε στη Δημητρούλα και ο Μύρτσος της έπιανε τον κώλο στο ΟΑΚΑ. Τι κάθεσαι και συζητάς για τα γκολ που έβαζε και τις αεροπλανικές βουτιές της?

Εικόνα xristoforas

ετσι επεφτε σαββα και οχι μονο στα ματς με Ολυμπιακο αλλά και σε άλλα
ας δουμε ποσα γκολ εχει βαλει ο ΣΙΒΕΡΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΕΝΑΛΤΙ!! >>> 11
Ο ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΕΝΑΛΤΙ ΠΟΣΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ???? >>> 10

11-10 ΝΙΚΑΕΙ Ο ΣΙΔΕΡΗΣ!

Εικόνα xristoforas

XAXAXAXAXAXAXA EIΣΑΙ ΚΟΡΥΦ ΣΑΒΒΑ...
ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΦΙΛΕ ΣΑΒΒΑ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΕΣΒΗΣ
ΔΙΟΤΙ ΕΝΑΣ ΠΡΕΣΒΗΣ ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ 15 ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4 ΓΚΟΛ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

ΝΤΙΝΑΜΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
6-1
ΜΠΑΓΕΡΝ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
5-0
ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΪΤΕΝΤ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
5-0
ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
5-0
ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
5-1
ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
5-1
ΧΟΝΒΕΝΤ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
5-2
ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
4-0
ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
4-0
ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
4-0
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΠΟΛΟΝΙΑ ΜΠΙΤΟΜ
1-4
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΜΠΑΓΕΡ ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ
1-4
ΕΡΥΘΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
4-1
ΝΤΕΠΟΡΤΙΒΟ ΛΑ ΚΟΡΟΥΝΙΑ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
4-2
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΟΝΤΕΝΣΕ
3-4

ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ 7ΑΡΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΕΣΣΑΡΕΣ
ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΡΕΣΒΕΙΣ
ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ!!!
ΚΙ ΑΝ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ 6-2 ΤΗΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΦΙΝΑΛΙΣΤ...
ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ 4 ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΝΙΚΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΩΝ 4 ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ XΩΡΩΝ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ
ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΔΙΠΛΟ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ
ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ 0-3 ΜΕ ΧΑΤΡΙΚ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ!!!
ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΔΥΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΖΟΝ ΜΕΣΑ(ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΝΟΩ)

Εικόνα xristoforas

8-3(ή 9-3 δε θυμαμαι ακριβως)ΝΙΚΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 60' ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΕΞΑΡΑ ΑΠΟ ΝΤΙΝΑΜΟ ΔΕ ΦΑΓΑΜΕ
18 ΣΕΡΙ ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΕΝΤΟΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΤΣ.Λ./ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΩΝ
ΠΡΩΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΑΤΣ ΕΜΕΙΣ ΠΑΙΞΑΜΕ...2-2 ΜΕ ΜΙΛΑΝ
7 ΧΡΟΝΙΕΣ ΣΕΡΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΠΛΟ 'Η ΔΙΠΛΑ

Εικόνα xristoforas

APO SEZON 2007-08' ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Μ-Ε-Τ-Α Τ-Α Χ-Ρ-Ι-Σ-Τ-Ο-Υ-Γ-Ε-Ν-Ν-Α (ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑ-ΠΕΟΥΣ).. ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ 2010-11 ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!

Εικόνα xristoforas

Ο ΨΕΥΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ....ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΗΣ ΨΕΥΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΠΟΧΑΣ

16 ΓΚΟΛ Ο ΣΑΡΑΒΑΚΟΣ..ΤΑ 6 ΜΕ ΠΕΝΑΛΤΥ
13 ΓΚΟΛ Ο ΣΙΔΕΡΗΣ...ΤΑ 2 ΜΕ ΠΕΝΑΛΤΥ

ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΡΑΦΕ....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

Εικόνα Εν Αθήναις

Αφού επιμένεις...

Με τον Παναθηναϊκό
Πρωτάθλημα
1985-86 1-2 - 2 γκολ
1987-88 1-4 - 1 γκολ
1988-89 2-1 - 1 γκολ
1991-92 3-0 - 1 γκολ
1991-92 1-1 - 1 γκολ
1993-94 1-2 - 1 γκολ

Κύπελλο
1984-85 2-1 - 1 γκολ
1985-86 4-0 - 2 γκολ
1987-88 2-2 - 1 γκολ
1989-90 3-3 - 3 γκολ
1991-92 1-1 - 1 γκολ

Λιγκ Καπ
1989-90 2-2 - 1 γκολ

Με την ΑΕΚ
1994-95 2-2 - 1 γκολ

Σύνολο: 17 γκολ

Πήγαινε τώρα μπροστά στον καθρέφτη σου, κοιτάξου στα μάτια και συλλάβισε αργά-αργά «τε-λι-κά ε-γώ εί-μαι ο ψεύ-της»...

Εικόνα Hank

Ζμπέναρντυ ειναι το σωστό, αμόρφωτε.

Να σου πω όμως. Αμα συνεχίσεις να πουλας εδώ μέσα μόρφωση και παραμόρφωση και να κάνεις επιδειξη μιας υποτιθεμένης διανοητικής ανωτερότητας, σχολιάζοντας σαν κατινα ανουσια λάθη των παιδιών που γραφουνε, θα φας μπαν. Μιλημενα ξηγημένα. Ολα τα αλλα μαλλον τα ανεχόμαστε, γιατι διασκεδάζουμε μ αυτα που λες. Αυτο, δύσκολα.
Εδω θα σεβεσαι και θα μενεις οσο γινεται στην ποδοσφαιρικη αντιπαράθεση.

Τις ανωτερότητες που βαυκαλιζεστε οτι σας χαρακτηρίζουν, στους γκρικγουεμπφανς η οπου αλλου συναθροιζεστε και κανετε χαιφαιβ αυνανιζόμενοι με την πνευματική σας επάρκεια.

Εικόνα Εν Αθήναις

Διακρίνω νεύρα;

Καλά, μη νομίζεις πως θα βάλω και τα κλάματα εάν φάω μπαν.

Εικόνα Hank

Οχι και νευρα, αυτο ελειπε. Νευρα ΘΕΣ να διακρίνεις. Τελος παντων, κατάλαβες.
Αυτο το εντυπωσιακο προτερημα στο πιστωνω ομως: μου φαίνεσαι τυπος που οντως δεν κλαιει οταν τρωει μπαν.

Εικόνα Νίκος Γόδας

Μπράβο ρε Hank. Πολύ έξυπνος την έχει δει το παλικάρι. Απορώ, μάλιστα, από που πηγάζει όλη αυτή η ειρωνεία, αφού κάποτε έγινε ρόμπα από το φίλο μας τον μαουνιέρη. Είπαμε, που καιρός για γράμματα...

Εικόνα xristoforas

16 γκολ ο σαραβακος στον Ολυμπιακο...τα 6 με πεναλτι....ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΕΝΑΛΤΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΓΚΟΛ? 37,5%
11 γκολ ο σιδερης στον παναθηναικο....τα 2 με πεναλτι...ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΕΝΑΛΤΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΓΚΟΛ? 18,1%
ΣΤΟΝ ΣΑΡΑΒΑΚΟ ΔΩΣΤΕ...ΠΕΝΑΛΤΥ...(ΣΥΓΚΡΙΝΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΚΟΡΕΡΣ ΤΩΝ ΝΤΕΡΜΠΙ..ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΟΣΦΠ-ΠΑΟ ΚΑΙ ΠΑΟ-ΟΣΦΠ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΑ ΓΚΟΛ ΜΕ ΠΕΝΑΛΤΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 20% ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΤΟΥ ΠΑΜΠΕΝΑΛΤΙΑΚΟΥ Ο.Α.)
Ο ΣΑΡΑΒΑΚΟΣ ΕΒΑΛΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΚΟΛ ΜΕ ΠΕΝΑΛΤΥ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΠΟ ΟΤΙ Ο ΤΖΟΛΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ!!!!
6 ΓΚΟΛ Ο ΣΑΡΑΒΑΚΟΣ...4 ΓΚΟΛ Ο ΤΖΟΡΤΖΕΒΙΤΣ...(ΜΕ ΠΕΝΑΛΤΥ ΕΝΝΟΩ)

ΚΟΚΚΑΛΙΣΤΑΝ Ή ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΙΣΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ?

Εικόνα xristoforas

ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΣΠΑΣΕΣ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑ.....
11 ΓΚΟΛ-ΜΗ ΠΕΝΑΛΤΥ ΚΑΙ 2 ΓΚΟΛ ΜΕ ΠΕΝΑΛΤΥ Ο ΣΙΔΕΡΗΣ....2/13=15,3% (ΕΝΩ Ο ΣΑΡΑΒΑΚΟΣ 37,5%)

Εικόνα savvas gridlock

Πώς ακριβώς μας ξέσκιζε? Με βουτιές ή με το Μύρτσο να του πιάνει τον κώλο και να τον φωνάζει ''Δημητρούλα'' μπροστά στον κόσμο?

Εικόνα Νίκος Γόδας

Τώρα, λοιπόν, που παραδέχεσαι ότι είσαι ζαχαρένιος πάμε παρακάτω. Ναι, μπορώ να σου βρω μία του Νικόλα του φονιά -του πραγματικού φονιά- με το μουστάκι και την έκρηξη μετά το γκολ στο ΟΑΚΑ: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRoXV-9rMhk_6MHDnEz.... Αυτό που σας χάλασε τη φιέστα, μέχρι να σας τη χαλάσει ξανά ο Άγγλος επιβήτορας Ματ. Έχεις κάποιο πρόβλημα με τα μουστάκια δηλαδή; Σε πείραξε κανείς όσο ήσουνα μικρός;

Υ.Γ. εξυπνακισμός είναι το "πού 'σαι ρε Νικόλα"; Θέλω να πω ρε παιδί μου, γέλασες;

Εικόνα xristoforas

καλυτερα 7 απο γιουβεντους παρα 6 απο ντιναμο και 3-6 απο εθνικακι
και 6 ο θρυλος στη φιναλιστ του ch l..μην το παραλειπεις τεχνιεντως αυτο βαζελακι
για τα πεναλτι εχεις λαθος.....προκριθηκαμε σκοραροντας 3 τερματα..εκ των οποιων το 1 πεναλτι...βγαλε το πεναλτι αφου δε θες..2-1..παλη νικη-προκριση...ΕΠΙΣΗΣ 4 ΠΕΝΑΛΤΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝΕ!!οχι μονο τα 3 που ηταν! και να γυρισει και ο χρονος πισω για να παιξει δικαια ο παλοται!
3 πεναλτι σας εδωσε στη λεωφορο εναντιον μας..το ξεχασες????τι ρεκορ λες ρε απο τη στιγμη που το χεις ο ιδιος μεσα στην Ελλαδα το ρεκορ αυτο σε ματς εναντιον του Ολυμπιακου!
ΠΑΛΙ ΨΕΜΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ 7-0...9-2 Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΑΙ 9-2 Ο ΑΡΗΣ....
31 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ...ΑΛΛΑ ΣΤΟ 32ο ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ!
ΕΣΥ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΒΕΝΤΟΥΖΑ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!! 1932-1977
ΚΑΛΥΤΕΡΑ 31 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΗ ΒΑΖΕΛΟΥ ΠΑΡΑ 45 ΕΤΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΟΠΩΣ ΕΣΥ!

Εικόνα Εν Αθήναις

Ερωτήσεις:
1. Το Εθνικάκι δεν το αντιμετωπίσαμε ποτέ στας Ευρώπας. Θα μπορούσες να το αναφέρεις σε αντίστοιχο άρθρο που να τιτλοφορείται «Πρωτάθλημα Ελλάδας, οι μεγάλες ήττες του Παναθηναϊκού». Εδώ μιλάμε για Ευρώπη.
2. Ντροπή το 1-6 από την Ντιναμό Βουκουρεστίου, αλλά μήπως ξεχνάς κάτι ξεγυρισμένες πεντάρες από κάτι Ρόζενμποργκ, κάτι Γκόρνικ και κάτι Ντιναμό Ζάγκρεμπ;
3. Με πόσα πέναλτυ είστε ευχαριστημένοι; Τρία δε σας φτάνουν;
4. Θέλεις να μετρήσουμε πόσα είναι α συνολικά πέναλτυ που έχουμε κερδίσει εμείς κι εσείς από τη θέσπιση της Α' Εθνικής; Θέλεις σίγουρα;
5. Ο Ηρακλής κι ο Άρης έχασαν με 9-1, μην αδικείς το Θρύλο.
6. Για το Κύπελλο Ελλάδας έχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάς πώς προήλθαν αρκετές νίκες σας εναντίον του Παναθηναϊκού. Πρόχειρα-πρόχειρα θυμάμαι το 1974 (1-0 στο Καραϊσκάκης με όργια), τον τελικό του 1975 που κατεβάσαμε τους εφεδρικούς και πασχίσατε να κερδίσετε), μηδενισμούς κλπ.
7. Τόσο μεγάλη αξία δώσατε στη νίκη σας εναντίον της Βέρντερ, που την επόμενη χρονιά την κερδίσαμε κι εμείς στην έδρα της, και μάλιστα με πιο ευρύ σκορ.
8. Τα κεφαλαία δε χρειάζονται, διαβάζω και τα μικρά. Ευχαριστώ.

Εικόνα xristoforas

οκ αφου γινομαι ενοχλητικος με τα κεφαλαια τοτε με μικρα
1. ισα ισα που θα επρεπε να ντρεπεσαι που εφαγες απο 6 απο ομαδα πειραιωτικη....ενας λογος παραπανω οτι οι πειραιωτικες ομαδες ηταν τυπου ''αργοναυτη'' οπως ελεγε στο σκαι ο ψευτης παπαντωνιου....
ρε 6 απτον αργοναυτη???? απτον αργοναυτη ρεεε? ημαρτοοοον...(συγκρινεις αργοναυτη με ντιναμο?)
2.τα θυμαμαι αυτα...εσυ θυμησου κατι πληρωμενες 5αρες συν χαρισμα του φιτος
3.και 10 πεναλτι αν γινονταν και τα 10 επρεπε να δωσει απο τη στιγμη που ηταν...ο δεδες μαλλον δε σας ευχαριστουσε με ενα πετσινο και σας εδωσε 3...ο παλοται με ποσες αδικιες ειναι ευχαριστημενος?
4.θες να μετρησουμε τα διπλα των ευρωπαικων ομαδων στην εδρα του παο και τα διπλα των ευρω.στην εδρα του Ολυμπιακου?
ο Ολυμπιακος παντοτε ειχε ομαδαρα...φετος εσπασε το ρεκορ του μπουκοβι..κι ο μπουκοβι με πεναλτι κερδιζε?γιαυτο τον διωξατε χουντακια? χαχαχα
5.αυτοδιαψευστηκες λοιπον..ΡΕΚΟΡ ΤΑ 9-1 ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ 7-0...οπως και μονο ο Ολυμπιακος 4 διπλα στη γαλλια και μονο ο ολυμπιακος διπλο μεσα στη γιουβεντους ..αποο ελληνικες
6.αν αδικηθηκες στο κυπελλο σε καποια ματς σε 45 ετη μεσα... τοτε φαντασου ποσο αδικηθηκα στην ευρωπη μεσα σε 15 ετων διαστημα! και δες τις διαφορες ετων κι αδικιων
7.πιο ευρυ σκορ? ΘΕΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΡΥ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΣΚΟΡ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΤΟ CH L? 0-3....ME XATΤΡΙΚ ΤΟΥ ΓΑΜΙΑ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ,ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ..ΤΙ ΕΓΙΝΕ? ΚΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ 3 ΠΕΝΑΛΤΥ ΠΗΡΑΜΕ?χατρικ εκτος εδρα στο τσ λ υπαρχει κανας πρασινος παιχτης? ή μπααα ? μαλλον ΜΠΕΕ (αλασκουζεια προβατακια)
8.ΚΕΦΑΛΗ ΣΤΑ ΣΠΟΡ ΜΟΝΟ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ...ΨΕΥΤΟΥΜΝΕΣ ΒΑΖΕΛΙΝΕΣ!!!

Εικόνα Εν Αθήναις

0-3 νικήσαμε κι εμείς τη Βέρντερ. Μην αφήνεις τον ενθουσιασμό σου να σε παρασέρνει γιατί κάνεις λάθη.
Τη Βέρντερ, και μάλιστα εμφατικά, όχι την Αντερλεχτ που σας έπαιζε μονότερμα. Την ομάδα που έφαγε 4 από την Μπριζ φέτος...

Μόνο ο ΟΣΦΠ διπλό στη Γαλλία, διπλό μες στη Γιουβέντους...
Εντάξει, εάν αρχίσουμε τα «μόνο ο ΟΣΦΠ διπλό στην Αλβανία», «μόνο ο ΟΣΦΠ νίκησε τη Λάτσιο», «μόνο ο ΟΣΦΠ νίκησε την Μονπελιέ» και τα «10 χρόνια αήττητος ο ΟΣΦΠ από τη Γιουνάιτεντ», τότε δε θα έχουμε τελειωμό.
Επιλέγετε τη χώρα που σας συμφέρει (Γαλλία) και γεννάτε ρεκόρ. Ω, Θεοί!

Ούτε με τα μικρά πας καλά πάντως. Εάν έβαζες και κανέναν τόνο...

Εικόνα xristoforas

10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΠΑ..ΕΙΠΑ ΣΕ 18 ΣΕΡΙ ΜΑΤΣ ΕΥΡΩΠΗΣ....ΜΑΤΣ ΕΙΠΑ...ΗΤΑΝ ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΕΝΤΟΣ Ο ΘΡΥΛΟΣ
ΕΝΩ ΟΙ ΒΑΖΕΛΟΑΡΔ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΔ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΙ ΓΡΑΦΑΝ? 11 ΣΕΡΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΗΤΤΗΤΟΣ Ο ΠΑΟ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ...ΕΛΕΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ? 18 ΣΕΡΙ ΜΑΤΣ ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΣΤΑ ΕΝΤΟΣ ...ΜΟΝΟ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΡΕΚΟΡ!
ΣΤΑ ΕΝΤΟΣ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΩΝ/ΤΣ Λ Ε...
ΓΙΑΤΙ Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ?
ΜΟΝΟ ΤΑ 31 ΜΑΤΣ ΧΩΡΙΣ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΝΙΚΗ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ? ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ Ε?

Εικόνα xristoforas

0-3 ΜΕ ΧΑΤΤΡΙΚ ΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ!!!!ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΑ
ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ...ΠΑΡΕ ΤΙΣ 4 ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΧΩΡΕΣ ΑΓΓΛΙΑ,ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΓΑΛΛΙΑ,ΙΣΠΑΝΙΑ
ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΝΙΚΕΣ...ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Ή ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ?
ΑΝ ΤΟ ΠΑΣ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑ ΑΠΟ ΛΙΒΕΡΠΟΟΛ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΡΙΞΑΜΕ ΕΞΑΡΑ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ...ΑΣΕ ΡΕ ΒΑΖΕΛΙ ΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ Κ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΠΡΕΣΒΗ ΣΟΥ
ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ?
ΘΑ ΒΓΑΙΝΕ ΠΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΛΛΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΑΘΜΟΥΣ?
ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΝΤΟΜΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΑΡΟΣ? ΕΙΠΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ????? ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΤΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΙ

Εικόνα Εν Αθήναις

Έλα μωρέ, και τον είχα παραξηγήσει τον πρόεδρα...Είναι καλούλης τελικά.